3000+ deel 89

31-07-2011 21:17 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer.......................

Deeltje 89

Hee Luun

Dat joch had het over een onderbroek en dat Steegje best wel dik is , echt en op een hele nare manier zat hij als een oud wijf te kletsen.

Maar dan ook echt beginnen daarover terwijl ik mijn fiets van het slot aan het halen was.

Het triggert mij ook enorm omdat ik dan direkt door heb wat voor soort moeder daar achter zit. Dat. Bah!

Zo eentje die ook moeders een voor één bekritiseert op het schoolplein om haar eigen lage zelfvertrouwen omhoog te hijsen. ieuw.
quote:lunaan schreef op 25 augustus 2011 @ 16:15:

Huh wat zei dan over steegje?

Moet ik langskomen en hem in elkaar slaan ?

Hahaha, dank je, gelukkig kan ik nog lachen.

Nou dat zou wel een beetje zielig zijn, het was echt een ondermaats ventje.
Jeetje Vil, das echt lullig, knap dat je je hebt ingehouden!
Ik heb honger!!! ga zo maar vast eten maken, kan ik nog even douchen voordat ik ga shoppen

Net een zak kleding voor Uk gekregen van vriendin, ben er superblij mee! hoef bijna geen kleding meer te kopen straks, alleen wat broeken en leggings, heerlijk!
Wat een snotjong zeg, zou ik lekker tegen hem zeggen, of je tong uitsteken en zeggen dat tie stinkt, lekker puh

Had je me download tip gezien?
Das fijn pop van de kleren, en ik heb snaai honger, dus ik gooi zo maar wat gehaktballetjes in de oven.
Popp, dat is zeker fijn!

Veel plezier met het shoppen!

Luun, ja ik zag het maar ik moest nog eerst eventjes briesen.

Wat voor film is het?

Heb jij de opposite of sex al gezien?

Ik weet zeker dat jij die ook heel leuk, geestig zult vinden.

En je mag ook zonder ondermaatse roddelende drenste jongetjes hier langskomen als je weer eens in het land bent
Ik was trouwens ook lekker bezig vandaag.

Mijn oog bleef steken op de lamellen in mijn keuken die er wat smoezelig uitzagen. Dus ging ik met een doekje in de weer en een spuitbus.

Pokkewerk.

Bij een hoek kon ik niet zo goed bij en pakte zonder te kijken de spuitbus, dacht ik...

Dus ik in een moeilijke houding een paar lamellen ingespoten, bleek het onkruidverdelger te zijn die ik had gepakt.
Hé hé, ik ben weer kalm.

En dat jochie, die bestraft eigenlijk zichzelf al met dat domme geroddel, daarmee wekt hij alleen maar wantrouwen naar zichzelf toe.

en nu moet ik maar weer eens verder met de ramen,.....

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een zielig jongetje!

En inderdaad, het soort moeder heb je dan gelijk haarfijn door.

Heuj allemaal!
Hee meiden,

KINJIRO Vil ;)

Ik ga afwassen en kamers klaarmaken, laters,
Ik ben er klaar voor! nu nog even wachten op vriendin!
eindelijk klaar!
eindelijk klaar!
Ik breek even in voor Choco:

Ha die Chooc, bedankt voor je berichtje!

Ik ben zo moe vandaag dat ik de mailbox even dicht laat. Dus weet niet of je gemaild had maar dat zie ik dus morgen pas.

Lief dat je even SMSte.
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2011 @ 18:51:

eindelijk klaar!

Ik ook, maar ik ben vanavond op de Boerderie.

Dus tot morgen
de Boerderie is stom!

Lieve maisjes.... ik heb een stukje bijgelezen...wat zijn jullie toch lief!

voor iedereen, en in het bijzonder voor Chooc, Appel en Luun (heb niet alles bijgelezen dus ik vergeet er ongetwijfeld een paar).

Volgens mij zit het in de lucht... ook ik heb een paar heftige dagen/weken achter de rug. Waar ik al 2 jaar bang voor was is eindelijk gebeurd, ik ben gaan huilen en ben niet meer gestopt... althans... inmiddels ben ik wel gestopt hoor

Ik wist het... vanaf de dag dat mn moeder overleed heb ik niet echt durven huilen omdat ik wist dat ik niet meer zou stoppen.

En sjeeessss wat is het lekker dat het er uit is! Het is er nog niet allemaal uit maar de top is er af... ... om in termen van cv-ketels te spreken: mn overstortventiel is weer drukloos.

Ik ben heel erg bezig met één of ander raar bewustwordingsproces ofzo... vandaar dat mn laptop wat vaker gesloten blijft.

Maar ik denk aan jullie en voel me zelfs een beetje schuldig dat ik de laatste tijd zo weinig ben geweest en niet eens alles heb kunnen bijlezen.

Verder gaat het best goed, ik hou van mn nieuwe levensstijl (sporten, gezonder eten, nauwelijks port, strakker georganiseerd huishouden en meer quality time met Bianco en puberT).

Jullie zijn lief!
Bianc Ik heb je gemist!
En een dikke voor jou Bi, ik wilde al eerder reageren maar het forum deed raar.

Soms heb je effe een tijdje voor jezelf nodig, en je bent, net als sjook, wel de laatste jaren, door een sneltreinvaart van emoties gegaan, maar wel effe lekker als alles er effe uitkomt. voor jou.

Ook effe een voor Mot, ( ik had het al op FB gelezen)

En een voor Mous, die vandaag op d'r nieuwe plekkie is aangekomen.

Nu ga ik slapen....
Dankjewel AR en Luuntje...

Veer... inderdaad vanaf vandaag op je nieuwe stek.. you go girl!

En Josje... hoest gegaan vandaag?? Ik kan slecht bijlezen, krijg steeds een foutmelding als ik een pagina terug wil

En Marremot Ik heb ff gemist wat er loos is, sorry.

En nu ga ik ook slapen
goeiemorgen!

Bietje! voor jou

Vera: hopelijk ben je goed aangekomen op je nieuwe stekkie. Heel veel succes daar!
Goedemorgen!

Bi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven