3000+ deel 89
vrijdag 26 augustus 2011 om 12:01
Vil dat joch is een sukkel. Komt zichzelf nog wel tegen als ie eenzaam is omdat niemand meer met hem wil spelen
Bi Zou het idd door het weer komen? Ik ben ook maar aan het huilen. Ben ik in de rouw om mijn vorige leven ofzo
Fijn dat je nieuwe levensstijl bevalt! Geniet er van! (Maar zou nog wel iets over de kroezzz willen horen eigenlijk! )
Vera Ik hoop dat het een beetje met je gaat in dat nieuwe land
Pop hoe gaat het met je handen?
Ik heb met vriendin gesproken. Ze was zich er niet bewust van (hormonen?) en bedoelde het echt niet zo. Les geleerd voor Chooc, je mag best dingen uitspreken die je niet snapt/die pijn doen etc. Ik kom er wel. Duurt toch al zo lang, nog langer maakt ook niet meer uit..
Ik ga wat doen
vrijdag 26 augustus 2011 om 12:03
vrijdag 26 augustus 2011 om 18:14
Ik ben er! Alles is ok. Ik heb een ontzettende jetlag, heb afgelopen nacht geen oog dicht gedaan en ben nu dan ook klaarwakker (het is hier 6 uur later). Gisteren geland en mijn tijdelijke apartementje ingegaan. Vandaag allerlei dingen geregeld voor mijn visum. Ik ben zelfs nog de grens met Maleisie over geweest en weer terug, omdat ik een bepaalde stempel nodig had in mijn paspoort en die niet had gekregen op het vliegveld. Dus ik ben in 48 uur in 4 landen geweest (Nederland, Singapore, Brunei en Maleisie). Vanavond heb ik mijn nieuwe auto opgehaald en voor het eerst aan de linkerkant van de weg gereden en het stuur rechts. Ging best goed vond ik zelf! Morgen ga ik een mobiel regelen en 's avonds hebben we een borrel.
Choc en Bi
En een voor iedereen