3000+ deel 89

31-07-2011 21:17 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer.......................

Deeltje 89

Hebben hier vandaag kermis en jaarmarkt dus ik hoop dat het hier ook droog blijft.Als het typen soms onleesbaar is: er liggen twee katten op miijn arm ik moet dus met 1 hand typen

Ik ga zo douchen, tassen inpakken en dan naar de verjaardag van de zoon van vriendin, daarna de hond ophalen en de spullen en naar vrienden toe, daar blijven we eten en slapen!

Vorige keer een uitgebreid diner gemaakt voor hun en nu gaan zij uitgebreid koken voor ons, heb er zin in!
Hele leuke dag gehad met de familie not... Zit ik daar als zwarte schaap een beetje te kijken. Heb ze al duidelijk gemaakt dat ik mijn verjaardag niet vier. Flikker maar mooi op met z'n allen.
Ik ben met de ladderwagen van de brandweer de lucht in geweest! Je kon op een braderie mee omhoog naar 21 meter. Ik vind het uitzicht vanaf zo'n hoogte altijd schitterend. Toen we bij de paddestoel terugkwamen vloog er een dubbeldeks vlietuig over die een rondje boven het dorp draaide en daarna weer wegvloog.
goeiemiddag
Heeft het duimen nog een beetje geholpen Friez? Hier zijn een paar kleine buitjes gevallen.
Wauw, wat gaaf Bankje, vond je het niet eng, zo hoog ?
Heuj Friez, moet ik nog ergens voor duimen?
Hoi Luun. Ik heb geen last van hoogtevrees
Jij hoeft niet te duimen Luun als je er maar voor zorgt dat er droog en zoonig weer deze kant op komt.
Hoi Luun en Bankje

We hebben redelijk goed weer gehad, Bankje, maar hebben toch besloten om eerder te stoppen. Er werd onweer en zware buien voorspeld. En wilden geen risico nemen.

Dus dat was wel jammer.

Ik denk dat het had geholpen als Luun wat geduimd had, maar ja, dat is te laat
Ik houd het goede weer allemaal voor mezelf, ik neem in November wel wat mee.

Wat heb je van activiteit gedaan Friez? En is het weer een

Beetje flex op het werk?
we hadden een soort van markt/rommelmarkt, Luun. Voor clienten en de buurt. Altijd erg gezellig, maar nu voor de eerste keer niet zulk mooi weer. Erg jammer, want er was veel animo.
Op het werk gaat het wel weer beter, wel erg druk nog steeds. Ik hoop eind september nog een weekje vrij te kunnen nemen
Klinkt leuk! Was wel druk ? Ondanks het mindere weer?
ja was wel druk, omdat in het begin de zon lekker scheen.
Das fijn:) hoe komt het? en ga je nog weg weg op vakantie, pf ga je lekker thuis rommelen?
ik denk lekker thuis rommelen

of ik kom naar jou toe
quote:friezinnetje schreef op 27 augustus 2011 @ 18:47:

ik denk lekker thuis rommelen

of ik kom naar jou toe

Gezellig, doe maar hoor, weekje Kreta is heus wel lekker

En ondertussen ben ik weer thuis, kreeg opeens gasten die wilden kletsen, en moest nog opruimen en afsluiten.
hallo??
ik ben de kroeg even in geweest, daar even een plate gegeten en een paar borrels gehaald. Daar was ik wel even aan toe
Das lekker Friez, ik duik mijn bed in....tot laters.
Lekker koese Luuntje
leuk Friezje, wat lag er op de plate?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
He Roosje

patat, schnitzel en rauwkost, met zigeunersaus.

en cola-bb natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven