Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Moggu...

Ik begin gewoon met een dikke voor iedereen!

Gelfje,hoe is de nacht gegaan met die 2

Zwelling is veel minder,het is nu meer alle kleuren van de regenboog,en mijn oog kan weer open.

Zometeen met kinderen naar het festival waar vriend ook is.

Ik ga hem maar eens stevig knuffelen!

Fijne dag
Ik had je nog niet gelezen Zoeb.

Voor jou een extra
Ah Coetje wat lief en goed van je. Dus vanavond zijn jullie weer samen. Fijne dag.

Ja Gelf hoe was het met die twee? Ze zijn samen dus het zal best wel goed zijn gegaan.

En ik doe mee met de groups
Het was fijn om vriend weer te zien,kreeg weer vlindertjes in mijn buik,dus dat zegt genoeg denk ik.Hij moest huilen.

Hij komt pas morgenavond/nacht terug.Festival duurt tot vannacht 1u en dan nog opruimen en morgen weer afbreken.

Vanavond nog even met een vriendin en de kinderen over de kermis.
Mogguh

Heb al twee keer mijn tong gebrand aan een zelfgebakken appelflap die veel te lekker is om te wachten.

Vandaag net iets meer gedaan dan gisteren. Maar voornamelijk niks.
Goed idee Mamz,appelflappen.

Ik moet van de week bij schoonvader gaan plukken,appels vallen nu allemaal op de grond en liggen te verrotten,das ook zonde.

Ik was al aan het denken wat ik er allemaal mee ga maken.

Ik heb zin in frietjes
Coe, dat zal wel een smeltmoment geweest zijn.

Ik heb vandaag gewerkt en nu heb ik twee weken vakantie!!!!
Coe, wat fijn dat jullie zo blij waren om elkaar te zien. Klinkt alsof jullie toch echt nog niet klaar zijn met elkaar..

Moet steeds aan Fus denken, zo onvoorstelbaar hoe zij zich nu moet voelen..

Met de katjes gaat het prima, ze spelen, vechten, knuffelen, halen kattekwaad uit en daarna slapen ze makkelijk 2, 3 uur. We hebben al 2 dagen geen tv gekeken omdat het zo grappig is om die 2 met elkaar bezig te zien.

's Nachts is het af en toe een beetje miauwen, ze mogen niet in de slaapkamer omdat ik een klein beetje allergisch ben. Heb ik op zich weinig last van maar toen de vorige kat ook op/in bed sliep werd ik s'ochtends steeds wakker met dikke, dichtgeplakte ogen en da's toch minder fijn, Als we allebei niet in de kamer zijn gaan ze af en toe ook miauwen, we zijn dus nu wel echt hun 'ouders'

Wil de komende dagen ook echt wat foto's gaan nemen, nu vergeet ik dat steeds.

MIjn kookwekker gaat, visschotel is klaar dus we gaan lekker eten, zijn een beetje laat.

Fijne avond!
Lekker Gold, 2 weken vakantie!! Je gaat niet weg toch?
Geniet van je welverdiende vakantie Goldie!!

Gelfje,wat voor visschotel?Ik ben gek op vis maar eet het bijna alleen buiten de deur.Weet nooit zo goed wat ik ermee moet

Wat fijn dat het zo goed gaat met de katjes!

Kermis was leuk,nog een paar biertjes gedronken en wat bekenden gesproken.Nu lekker op de bank en met Oudste de preview van Expeditie Robinson kijken.
Lieve bezemvriendinnen, wat fijn en lief jullie berichtjes. Dank jullie wel. Ttp nu op mobiel schiet niet op. kom van de week wel langer stuk plaatsen maar jullie zijn lieverds.
Lieve Fus.

Wat vreselijk. Weten jullie al iets meer? Zomaar in ene keer.

Dat is toch afschuwelijk. Nergens op voorbereid en dan zo'n bericht krijgen. Ik denk steeds aan je.
Moggu..

Lieve Fuss,ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.Ik hoop dat je hier je 'ei"kwijt kunt mocht je daar behoefte aan hebben.
We denken dat het zijn hart was. Vandaag gaat hij terug naar het ziekenhuis voor onderzoek. Want het hoort niet, op je 33 ste zo wegvallen.

Met mij gaat het wel. Kracht naar kruis zou mijn moeder zeggen

Soms komt het wel heel hard binnen. Als ik bijv bedenk dat ik nu nooit meer tante zal

worden. Dat is heel moeilijk. We gaan zo naar zijn dorp. Het is daar gewoonte om op maandag de klok een kwartier te luiden bij een overlijden. Mooi ritueel.

Gold, geniet van je vakantie, je hebt het verdiend

Gelf, wat leuk jullie magneet, ik word er vrolijk van als ik erover lees
Magneet is katten. Stomme t9
Ik hoop dat ze een verklaring kunnen vinden Fussie.

Misschien helpt je dat ook in de verwerking.

Ik heb een huilende Uk naar school gebracht.Alle smoezen zijn vanochtend al aan bod geweest,maar als ik daar aan toe geef wil hij straks helemaal niet meer naar school.

Was het alvast maar 12u...:)

Nu werken,tot later!
Ook hier een dikke Fus, en als je iets van je af wil schrijven, schreeuwen, slaan, dan weet je ons te vinden hè.

Hopelijk vinden ze een verklaring. Niet dat het daardoor minder erg is, maar "zomaar ineens weg" is niet te bevatten en te accepteren.
Fuss, ik heb geen woorden, wat was hij nog jong

Gelf, klinkt gezellig, die katjes.

Coe, ik hoop dat Ukkie er snel doorheen is, door dat huilen bij afscheid.

Middelste was gisteren weggelopen, naar het V-park. Ik dacht (tot acht uur) dat 'ie op zijn bed lag. Om negen uur is'ie teruggebracht door een mevrouw op een fiets

Ergste is dat 'ie helemaal niet onder de indruk is van mijn 'dit is gevaarlijk' verhaal.
Oei, Mamz!

Dat is schrikken, als je kind ineens met een vreemde mevrouw voor de deur staat terwijl je denkt dat ie in bed ligt!

Waarom wilde hij nog weg? Waren daar nog vriendjes?
Wij zijn gisteren in de Ikea geweest.

Net zoals de rest van west-Nederland en het grootste gedeelte van België, geloof ik.

Wat was het druk!

Doen we nooit meer. Mmetje vond er niks aan en gilde de boel bij elkaar, met hem in de houdgreep spullen uitzoeken werkt niet.

Was erg blij toen we weer thuis waren.
Jeej Mamz,wat zul je geschrokken zijn!

Had ie nog een verklaring of wilde hij gewoon nog niet naar bed?
Ik kreeg de volgende dag pas een verklaring (heb hem meteen doorgestuurd naar bed waar'ie ook meteen in slaap viel). Hij was boos over een akkefietje met Oudste en telde daar gelijk maar een akkefietje met mij bij op (en misschien nog wel één, die ben ik vergeten). Ik dacht dat 'ie naar boven was omdat 'ie zijn eten niet op wilde eten.

Het is goed dat ik niet ben gaan zoeken anders zou ik zwaar in de paniek zijn geschoten. Zo ver zoek je zo'n kind niet (tot nu toe dan).

Nu ben ik vooral blij dat 'ie veilig terug is gekomen en hoop ik dat 'ie voor de toekomst weet dat weglopen helemaal niet lekker voelt (hij was al flink op de terugweg toen die vrouw hem vond).

Ikea is alleen maar leuk op doordeweekse ochtenden, MissM. Met een klein kind eerlijk gezegd nooit, ben ik bang.
Kreeg er kippenvel van Mamz,park is de laatste tijd ook niet de veiligste plaats.Fijn dat het goed is afgelopen!!En hopen dat ie het nooit meer doet.Ook voor jou een

Uk vindt de Ikea wel leuk,ik met Uk ook minder hoor MissM
Fus het zou fijn zijn als ze een oorzaak vinden. Want zomaar dood op je 33e is natuurlijk niet normaal. Jeetje wat jong nog.

Apart ritueel is dat klokluiden. Dat doen ze hier al zo gauw ze een overlijdensbericht hebben binnengekregen. Het halve dorp zit zich dan af te vragen wie er dood is.

Gooi het hier maar neer of op de bh als je iets kwijt wilt. Ons luisterend oor is er voor jou. Nog maar een

Ik herken dat wel. Wegstoppen en soms laat je het binnen en dan is het mis. Het lucht op hoor om zo af en toe eens te huilen en het is niks gek. (Nee natuurlijk niet). En als je wilt schelden op alles, mag het ook hier. Kan me voorstellen dat je dat ook af en toe wil doen.

Mamz is de middelste wel onder de indruk van die mevrouw die hem thuisbracht? Is ie wel wat bang geweest? Je zou haast hopen van wel, dan is het een goede leer geweest. Wat zul jij raar hebben staan kijken toen er opeens een vrouw voor je deur stond met middelste. Wat lief van haar trouwens.

Ik denk dat Ikea alleen maar leuk is zonder kinderen. Of je moet ze in de ballenbak achterlaten, maar daar zitten ze ook niet zo lang lijkt me. En Mmetje is daar nog erg klein voor denk ik.

Gelf je Magneten klinken gezellig.
Tsss,"ze"hebben middelste zijn fiets helemaal in elkaar getrapt!

Een half jaar oud en kan nu al naar de schroothoop!

School zegt dat dit buiten hun verantwoording valt,lijkt mij toch niet als het gebeurt onder schooltijd,gewoon tijdens het buitenspelen.De daders zijn bekend dus ik mag vanavond fijn een rondje gaan bellen (eerst maar even afkoelen,gegrom aan de telefoon zal niet helpen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven