Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
En, heb je ze 'plat' gekregen met je nieuwe outfit Suup?

*zwaait heel hard naar Marge* Foto's, foto's!...ehm geen rontgenfoto's maar de leuke kleurrijke onstpannen kiekjes graag
Welkom terug, lieve Marge! Hoelijk voel je je nu een stuk beter. En denken aan Hero, mooi! Blij om. Welk boek was het?

En suup, gelukt met de outfit?

Oh, en verder hijg en puf, want ik raak een beetje uit balans. Heeft te maken met die strandbal onder mijn jurk (behalve die twee driftige biggetjes lijkt het of ik nu ook moeder-zeug daar verstopt heb):

Nu 26 weken.

Wat gaat het snel!
Wat wilde ik nou toch typen?
O, mooimooimooi! Lulli van onbalans, maar voor het goede doel dan maar . Ruim over de helft Mims, hou vol.

Hai Marge! Fijn dat je er weer bent, geheel hersteld? We hebben een welkom-thuis onweer voor je aan laten rukken, bij gebrek aan fanfare paukenslagen-maar-dan-anders.

Hier klein leed in de vorm van hamstringpijn, het zei gisteren 'knap' en bij aanhechting zitbotje en door bovenbeen doet het nu pijnpijnpijn. Ik baal, want kan niet goed tegen weinig bewegen. Nou zijn er gelukkig genoeg dingen te doen waarbij je vooral bovenbeenspieren (of bovenlijf ) gebruikt, maar toch. Vervelende is, dat dit de 3e of 4e keer is dat het er zo acuut in schiet, is kennelijk echt zwakke plek geworden, en gisteravond deed ik niet eens iets vreemds. Was bij mijn reguliere sportuur en door moe vanwege a.s. ongesteldheid draaide ik maar op driekwartkracht mee, en toch gebeurde het zomaar. Blegh. Ik heb er maar eens een topic over geopend , een mens moet wat.
*zwaait naar de buik van Mims * Mooi :-)

Klinkt naar Lil, toch maar een fysio-tje naar laten kijken?
Ja, ik kom er net achter dat mijn sportclub ook een sportfysio in huis heeft, dus die ga ik maar eens bellen

Suuperdepuup, kom je nog even vertellen hoe het is gegaan??
Maandag beginnen!
Gaaf Suup, gefeliciteerd!
Yes!! Goed gedaan Suup!

Lil, ik heb in je Topik geantwoord.

Vandaag kreeg ik post van de huisarts, de uitslag van de allergie-test. Blijk ik verdorie toch niet allergisch voor honden! Whaha, wat een grap. Zoeken we 2 jaar naar een goeie hypo-allergene hond, besteden we er een klein vermogen aan: blijk ik niet eens allergisch! Nou ja, deze doen we nog maar even niet weg want ze is wel erg leuk. Gisteren niet, toen heb ik haar bijna naar het asiel gebracht zeg.... Ze piste 5 keer binnen en was bloedirritant aan het doen. De Bloesjes kunnen er maar niet van af blijven en we zeggen wel 20 keer per dag dat ze har met rust moeten laten maar dat vergeten ze verrassend snel. Nu zijn ze weer 3 dagen weg en de Pup is vanaf hun vertrek weer poeslief.

Gisteren geminimeet met Miss Sis en die had een geweldig kado: het boek van Cesar Millan. Dat heeft MM meteen ingepikt en kwam al met een paar nieuwe inzichten voor 12 uur vannacht dus het is nu al een succes.

Enne. Mims: ik pink een traantje weg hoor. Om die schone badkamer en die prachtige buik. I luv de Mimsmini.

Ik ga nog eens wat doen. De Poets is weer ziek maar ik blijk naast Pollen en Katten stevig allergisch voor huisstofmijt dus ik ga eens MM laten stofzuigen.
(Wie is Cesar Millan?)
Goede vraag Lil!

En wat vervelend zo'n knak.

Fysio al gebeld?

Mims wat een mooie buik

Bloes leuk een minimeet met MisSis. Misschien op puppycursus nog tips vragen over hoe om te gaan met Bloesjes en hond, het klinkt mij enigszins in de oren dat Pup de rangorde in jullie roedel niet kan plaatsen

En MiSsis ik mis je. voor alles.

Darly Sterkt met werkweekend.

Marge goede eerst thuisdag gehad?

Zo ik begin te landen, Wat een gekke dag.

Ik dacht dat ik vorig jaar een snelle acte had met op woensdag gesprek directeur en op maandag beginnen, maar het kan dus nog sneller Ben nog steeds beetje beduusd.En doodop dus ik ga maar eens naar bed.
Ik weet inmiddels wie Cesar Millen is De ultra opper Alfa dog leader of the pack! GG bleek daar gewoon al ik weet niet hoe lang programma's van te zien, ik had werkelijk geen idee. Weer wat geleerd

Ja, fysio gebeld, die zit bij mij op de sportclub, wist zelfs wie ik was en wat ik daar doe Kan er dinsdag al terecht en da's mooi. Heb ook steeds verdoofde voet, dus er zal wel wat zenuwachtig knellen, hoop dat ze er wat mee kan.

Zo, lekker weekend voor de boek, straattheaterfestival hier, buurtfeest, vanavond mijn broertje die mee naar theater wil, fijnfijn.
*steekt vinger op!*

Cesar Millan is een hondengoeroe. Die schijnt elke hond opgevoed te krijgen. Een soort megamartingaus

Woooow Suup, wat goed, wat snel! Gefeliciteerd!

Mims, wat een prachtbuik. Ik vind em echt beeldschoon!

Bloes, hoe kun je nu niet allergisch zijn voor honden? Waar ben je dan wel allergisch voor? Want je hebt al eerder honden gehad, en die wekten je nies wel op. Wat een gelazer, joh., zo'n pup opvoeden, maar heel goed dat jullie het zo serieus doen, want daar krijg je wel lieve honden van

Lil, ga je naar de fysio met je hamstirngaanhechtdingespijn? Ga ik gezellig mee met mijn enkel. Want na gister de hele dag trap op trap af, en wasvouwstrijk, doet ie weer een stuk meer zeer. Ik denk dat ik een tapeje eromheen blief.

Keel is bijna AB-vrij. Nog eentje, en dan zou al het gespuis uitgemoord moeten zijn. Misschien laat ik dat komende week ook nog even controleren, we zien wel.

Mims, het boek was 'Zapp', over een vrouw die tieners zó inpalmde en manipuleerde dat ze haar man om zeep hielpen.

Ik mocht uitslapen, vandaag. Ben net wakker. Koffie dus!
Kneuzingen zijn lastig hoor. Ik ben van de week bij de dokter geweest omdat mijn knie nog steeds bij vlagen zeer doet. Vond ik 5 weken na dato wel een beetje erg lang duren. Maar volgens dokter kon dat. Strange.

Zo hele luie zaterdag hier.

Morgen naar de uitmarkt in A 'dam.

Nog kans op spontane ontnoetingen met medekastelers?
Nee, was er vandaag...

Ik doe ook wel eens Cesar Milan met mijn saggerijnig opa-hondje. Dan vind ik het ineens nodig dat ie niet als eerste naar binnen loopt na het uitlaten of dan wil ik ineens de televisie opeisen omdat ie van mij is en hij dus niet naar de hondjes op tv mag blaffen. Hij kijkt me dan meestal verveeld aan, zucht een beetje en sjokt weer terug naar zn mand om zich er vervolgens werkelijk waar helemaal niks van aan te trekken.

Hij was in NL laatst he, kostte 60 euro per kaartje. Daar zouden mijn tanden ook zo van gaan blinken :-)
Oh en ik was naar een theatervoorstelling, van een Grote Toneelschrijver met Grote Acteurs en muziek van Tom Waits. En dat was leuk :-) *neuriet nog wat na*
quote:Darly schreef op 28 augustus 2011 @ 01:49:

.

Ik doe ook wel eens Cesar Milan met mijn saggerijnig opa-hondje. Dan vind ik het ineens nodig dat ie niet als eerste naar binnen loopt na het uitlaten of dan wil ik ineens de televisie opeisen omdat ie van mij is en hij dus niet naar de hondjes op tv mag blaffen. Hij kijkt me dan meestal verveeld aan, zucht een beetje en sjokt weer terug naar zn mand om zich er vervolgens werkelijk waar helemaal niks van aan te trekken.

Ik denk dat honden onderling ook een Held hebben: de Mensenfluisteraar. Die leert hen hoe ze van die domme sukkels van een mensen betere slaafjes maakt. Het lukt hen in elk geval best goed, tot dat de Dogwhisperer opdook. Misschien gaat ze die nog eens collectief doodbijten?
En dat boek is heel leerzaam, als je over het enorme Ego van Cesar heen stapt. Wat een eikel zeg....

Marge, welkom thuis weer!

Gisteren hebben we een atlethiekwedstrijd gezien van de neefjes en dat was zooooo leuk! Die jochies zijn van elastiek, en snel en lenig. Wow. Schoonpa en ma waren er ook, evenals hun gescheiden ouders die heel prettig met elkaar omgaan en ik vind dat zo fijn voor die jochies. Ze hebben al veel op hun bordje, ik ben blij dat ze zulke lieve en verstandige ouders hebben. Al probeerde exschoonzus nog wel wat sneren uit richting haar ex en zijn nieuwe vriendin naar mij maar daar reageer ik niet op. Ik blijf Calm and Submissive.

Intussen regent het hier enorm hard en ben ik blij dat ik de Pup al uitgelaten heb en niet meer weg hoef. Ik heb de Petemoppies weer gezien vandaag. Het ene Petemoppie kan al een paar pasjes lopen en dat ziet er zo eigenwijs uit! Geen baby's meer, nog even en ze kan mee het bos in.

Beterschap voor alle kneuzen hier. Ik denk dat we de butler moeten omscholen naar fysio.

* steekt een kaarsje aan voor de Pimpelmama en telt haar zegeningen *
Hee lieve mensen, beetje droog gebleven vandaag?

Pittig dagje hier, met (weer) zeurende, zuigende Zoon waardoor steeds Dot heel driftig op de kast, en we als een idioot heel hard neerwaards spiraalden met z'n allen, wij negatief reageren, hij daardoor extra klagen en hangen en verongelijkt, daardoor wij weer chagrijniger :( Werd er erg verdrietig van, want dit is slecht voor hem en naar voor ons allemaal en GG en ik moeten toch volwassen in staat zijn om hier iets op te vinden. Enniewee, dag wel goed afgesloten met samen in zijn bed Harry Potter lezen en kletsen en knuffelen.

En Pimpelverdriet inderdaad, narigheid toch. Zo jong nog, die mama.
Niet zo'n goed weekend inderdaad. Ook al de broer van ander zeer gewaardeerde medeforummer uit het leven gerukt. Kutzooi. Morgen weer dikke knuffels geven aan Zoon!
Bloes wie dan?

Verdrietig Pimpelmama nieuws :(

En Lil een pittig kinderdagje. Geukkig wel fijn afgesloten, maar kan me voorstellen dat je er erg verdroetig van wordt.

Is het een stap te ver, om hier eens wat prof begeleiding bij te zoeken? Dan bedoel ik niet zo zeer gezinstherapie hoor, maar gewoon wat praktische tips?

Bloes, lekker weekend zo! Meisjes vanavond weer thuis?

Lekker dagje uitmarkt vandaag. Papasuup en ik helemaal losgegaan op de boekenmarkt. Wat hou ik van veel boek voor weinig. Verder loppen soppen op het museumplein (letterlijk), schoenen nog steeds nat en genoten van neef op mijn schouders bij muziekoptredens.

Nu zo maar eens richting bed want morgen om 9 uur moet ik me melden.

Truste dus.
Koffie!
Succes vandaag, Suup!
Zet m op Suup!
En? Hoe ging het? Suup? Vertel eens?
Eerste dag was zoals eerste dagen zijn, spannend, heel veel info, heel veel mensen, nog een beetje onwennig (poeh he het onzekere suupje komtdan wel even om de hoek kijken) en druk.

Nu doodop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven