3000+ deel 89
maandag 29 augustus 2011 om 22:01
Zat ik lekker teevee te kijken, is er opeens iets anders.. Stom dus..
En val net op het goede moment binnen.
Josje rustig aan. Gedoe met de advocaat enzo is niet niks dus ik snap het. Take care
(Ik schrijf ook minder als ik ni lekker in mn vel zit maar kom wel weer terug he! )
Ff hoppen ofter hier iets te beleven valt!
En val net op het goede moment binnen.
Josje rustig aan. Gedoe met de advocaat enzo is niet niks dus ik snap het. Take care
(Ik schrijf ook minder als ik ni lekker in mn vel zit maar kom wel weer terug he! )
Ff hoppen ofter hier iets te beleven valt!
dinsdag 30 augustus 2011 om 22:28
quote:mocy schreef op 29 augustus 2011 @ 22:07:
Als ik niet lekker in mijn vel zit heb ik ook veel minder zin om te plussen. Daarom maak ik me ook een beetje zorgen om Bi.
Dat hoeft niet lieverd, het gaat goed!
Ik ben gewoon best druk. Dat op tijd en normaal eten koken, sporten, huishouden georganiseerd bijhouden dat kost best een boel tijd
En dan zit ik s avonds lekker en pak ik liever een boek of kijk wat teevee.
Het gaat hiero dus best goed
Josje Rustig aan lieverd! Ik persoonlijk vind je wel heel betrokken, en je hebt mij met de mailtjes en advies voor haptonomie, en later de COPD van Bianco heel goed geholpen.
Freakyyyyyy wat leuk dat je er ff was! Wat voor studie doe je?
Iebje... leuk dat je ook aanwaait, hoop dat je het vaker zult doen
Ehhhh... verder ben ik ff de draad kwijt, ik heb maagzuur en drink warme melk met anijs
Als ik niet lekker in mijn vel zit heb ik ook veel minder zin om te plussen. Daarom maak ik me ook een beetje zorgen om Bi.
Dat hoeft niet lieverd, het gaat goed!
Ik ben gewoon best druk. Dat op tijd en normaal eten koken, sporten, huishouden georganiseerd bijhouden dat kost best een boel tijd
En dan zit ik s avonds lekker en pak ik liever een boek of kijk wat teevee.
Het gaat hiero dus best goed
Josje Rustig aan lieverd! Ik persoonlijk vind je wel heel betrokken, en je hebt mij met de mailtjes en advies voor haptonomie, en later de COPD van Bianco heel goed geholpen.
Freakyyyyyy wat leuk dat je er ff was! Wat voor studie doe je?
Iebje... leuk dat je ook aanwaait, hoop dat je het vaker zult doen
Ehhhh... verder ben ik ff de draad kwijt, ik heb maagzuur en drink warme melk met anijs
dinsdag 30 augustus 2011 om 22:30
En vanavond moest ik naar school van PuberT voor informatie-avond over het werken-leren-traject.
Was slaapverwekkend maar ook wel interessant.
9 september gaat ie beginnen bij werkgever (transportbedrijf) hier in de buurt, op fietsafstand. Ben benieuwd want nu gaat het echte leven wel zo´n beetje beginnen voor hem
Was slaapverwekkend maar ook wel interessant.
9 september gaat ie beginnen bij werkgever (transportbedrijf) hier in de buurt, op fietsafstand. Ben benieuwd want nu gaat het echte leven wel zo´n beetje beginnen voor hem