Masterchef Australia deel 3
woensdag 27 juli 2011 om 17:36
woensdag 31 augustus 2011 om 19:12
Voor aardappel is het al te laat, ik hoop inderdaad dat hij de kokosmelk pakt, dat is dan nog het beste... (en hij heeft er tenminste nog cashewnoten inzitten, dus heeft al een stapje voor op Andrew)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 31 augustus 2011 om 19:15
Ik kan vrij aardig koken, maar een gerecht verbeteren, betekend ook dat je alle smaken goed kan onderscheiden, en dat kan ik helaas niet... Mijn moeder zou vloekend voor de tv zitten nu, die kan koken als de beste Indische oma.... (en mijn moeder vloekt nóóit!) en kan dus met een hapje precies vertellen wat er moet gebeuren... Daar ben ik wel eens jaloers op...
Maar ja, mijn ouders hebben dan ook een toko gehad, dus zij móest wel leren koken (en ze kon geen ei koken toen mijn ouders trouwden)...
Maar ja, mijn ouders hebben dan ook een toko gehad, dus zij móest wel leren koken (en ze kon geen ei koken toen mijn ouders trouwden)...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 31 augustus 2011 om 19:23
woensdag 31 augustus 2011 om 19:23

woensdag 31 augustus 2011 om 19:26
Hey Magda! Wat gezellig! Kom je ook meebeppen?
Indisch eten ziet er ook regelmatig uit alsof iemand het eruit gegooid heeft, dat hoort zo....
Indisch eten ziet er ook regelmatig uit alsof iemand het eruit gegooid heeft, dat hoort zo....
woensdag 31 augustus 2011 om 19:27

woensdag 31 augustus 2011 om 19:29
woensdag 31 augustus 2011 om 19:30
woensdag 31 augustus 2011 om 19:31