3000+ deel 89
vrijdag 2 september 2011 om 22:46
zaterdag 3 september 2011 om 09:36
Goedemorgen!
Ik spaar Optimel codes voor een paar sauna-dagen (ben sauna-verslaafd aan het worden geloof ik ).
Als jullie OPtimel gebruiken en de codes niet nodig hebben hou ik me aanbevolen... of moet dit op het prikbord??
Ik ben aan wasmachine nr 3 bezig, nr 2 heb ik verkocht toen mn moeder er tussenuit glipte, toen heb ik haar wasmachine genomen omdat die een reuzentrommel heeft.
Vandaag drukke dag: voetbal in Delft, daarna naar de bios in diezelfde plaats om naar de Smurfen te gaan
voor allemaal!
Ik spaar Optimel codes voor een paar sauna-dagen (ben sauna-verslaafd aan het worden geloof ik ).
Als jullie OPtimel gebruiken en de codes niet nodig hebben hou ik me aanbevolen... of moet dit op het prikbord??
Ik ben aan wasmachine nr 3 bezig, nr 2 heb ik verkocht toen mn moeder er tussenuit glipte, toen heb ik haar wasmachine genomen omdat die een reuzentrommel heeft.
Vandaag drukke dag: voetbal in Delft, daarna naar de bios in diezelfde plaats om naar de Smurfen te gaan
voor allemaal!
zaterdag 3 september 2011 om 11:50
zaterdag 3 september 2011 om 12:46
zaterdag 3 september 2011 om 13:12
Bi hoeveel codes heppie nodig? Ik heb een minnaar die Optimel heet
(alleen ik heb steeds zo'n gruwelijke moeite om die codes in te voeren, klotedingen, ze geloven gewoon niet dat ik zoveel Optimel koop )
Zo en nu ga ik opruimen. En een wasje doen in mijn was/droogcombinatie die we al 4 jaar hebben maar die echt volgend jaar een ander gelukkig (en geduldig... ) mag maken want ik wil een wasser en droger los!
zaterdag 3 september 2011 om 22:23