Zelfdovende sigaret
zondag 4 september 2011 om 11:47
Ik had er al over gehoord in het nieuws maar volgens mij heb ik de eerste pakjes al te pakken met de zelfdovende sigaretten.
Heel irritant dat je sigaret steeds uit gaat maar ik vraag me 1 ding af:
Ligt het aan mij of smaken de sigaretten nu echt muf?
Vind ze lang zo lekker niet meer
Misschien toch maar tijd om te stoppen dan...
(ik wil al een tijdje stoppen ivm gezondheid en de kosten maar misschien is dit de druppel)
Hebben jullie al zelfdovende sigaretten gerookt en zo ja, vind je de smaak ook veranderd?
Heel irritant dat je sigaret steeds uit gaat maar ik vraag me 1 ding af:
Ligt het aan mij of smaken de sigaretten nu echt muf?
Vind ze lang zo lekker niet meer
Misschien toch maar tijd om te stoppen dan...
(ik wil al een tijdje stoppen ivm gezondheid en de kosten maar misschien is dit de druppel)
Hebben jullie al zelfdovende sigaretten gerookt en zo ja, vind je de smaak ook veranderd?
zondag 4 september 2011 om 12:00
zondag 4 september 2011 om 12:01
Ja je bent verslaafd he. Had je dat nou maar bedacht toen je begon he..
Ben jij ook gaan roken door/met anderen? Oh wat was datlekker he.. Zal ik je vertellen, roken is niet lekker. Het is de handeling en denicotineverslaving. Want van roken ga je stinken dus dát is niet lekker.
En hoe zou je dat nu kunnen verabderen... *denkt*
Oh wacht, het is een kwestie van een andere denkwijze aannemen! Dat is alles! (en 3 dagen ontgiften maar dan heb je alle reden om jezelf thuis op te sluiten om klusjes te doen )
Ben jij ook gaan roken door/met anderen? Oh wat was datlekker he.. Zal ik je vertellen, roken is niet lekker. Het is de handeling en denicotineverslaving. Want van roken ga je stinken dus dát is niet lekker.
En hoe zou je dat nu kunnen verabderen... *denkt*
Oh wacht, het is een kwestie van een andere denkwijze aannemen! Dat is alles! (en 3 dagen ontgiften maar dan heb je alle reden om jezelf thuis op te sluiten om klusjes te doen )
zondag 4 september 2011 om 12:05
Chooc, ik ben ook verslaafd.
Was 3 jaar gestopt en toch weer begonnen na een dikke vette crisis.
Ben begonnen omdat het me zo lekker leek (god weet waarom) toen ik 13 was en ik vond het zalig.
Nog steeds.
Ondanks dat ik mezelf op kosten jaag, mijn gezondheid slechter word en dat je er van gaat stinken.
Was 3 jaar gestopt en toch weer begonnen na een dikke vette crisis.
Ben begonnen omdat het me zo lekker leek (god weet waarom) toen ik 13 was en ik vond het zalig.
Nog steeds.
Ondanks dat ik mezelf op kosten jaag, mijn gezondheid slechter word en dat je er van gaat stinken.
zondag 4 september 2011 om 12:06
zondag 4 september 2011 om 12:07
zondag 4 september 2011 om 12:08