Weblog Simcha

11-12-2006 11:25 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 2x een reactie geschreven maar bij plaatsing gaat het mis,het komt niet over:-((

Ze schrijft trowens leuke vlot lezende weblogs..ga zo door

Dan schrijf ik hetmaar hier als het op het weblog niet wil
Hallo ElleMichelle,

Kun je aangeven wat er precies mis gaat? De reactiefunctie lijkt het gewoon te doen nl...

Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch
Ik heb zojuist een parel van een reactie geschreven, maar ook deze kwam niet terecht bij de reacties. Kutzooi, nou heb ik natuurlijk geen zin meer om het helemaal opnieuw te doen. Ik gebruik de browser van Modzilla Firefox, dus misschien is het digidagboek niet cross-browser geprogrammeerd?
Ik gewoon Internet Explorer maar mijn reactie is ook verdwenen. Tja, dan komt Simcha vooralsnog niet te weten wie ik ben.
Hier idem. Ik plaats 'm, hij staat er en dan is ie weg. Hier dan maar; Simcha, veel succes hier en laten we hopen dat de azijnpissende wolven hier jouw je plekje wél gunnen!
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Krijgen jullie tussendoor wel het codevenster dat je over moet typen?
Nog even, ik heb de blog nu zo ingesteld dat je géén codevenster meer krijgt (ik vermoed dat daar het probleem zat). Zouden jullie het nog eens willen proberen? Alvast dank!
Ik krijg geen 'overtypcode' maar als ik reageer krijg ik een wit scherm en onderin staat 'gereed'. Maar geen reactie die geplaatst wordt...
Yep, hij doet. Wel jammer dat emailadres verplicht is.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Ben het met Zuss eens - ik vind het ook prettiger om te reageren zonder e-mail adres.

Kan dat veranderd worden?
Het juweeltje dat ik bij elkaar getypt heb ging zonder mailadres zo de site op. Geen enkel probleem. Alleen kreeg ik wel die letters die ik over moest typen.

Nou heb ik het vermoeden dat ze die lettercontrole uitgezet hebben en vervangen door een verplicht emailadres. Wat uiteraard vooral helpt tegen bots, net als die letters, omdat een fake mailadres zo is gemaakt (zelf gebruik ik vaak ridder@witpaard.nl). Maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier zo veel last hebben van die bots, meer van fakers en zeikerd. Met mijn oprechte excuses voor die keren dat ik een zeikerd was, al was dat volgens mij nooit op de logs.
Ho, je kan die mailadressen nog zien ook, lijkt me de bedoeling noch wenselijk, toch?
OOk hier maar; Viva , jullie hebben mail, graag zsm lezen en actie ondernemen, thanx.
E-mail adressen zijn gewoon te zien...

Ik ging er vanuit (toen bleek dat ik niet zonder e-mail adres kon plaatsen) dat dit in ieder geval niet zichtbaar zou zijn. Maar helaas...

Ben blij met de reactie-mogelijkheid. Vond ik altijd erg leuk, maar als e-mail adressen er bij blijven staan, dan houdt het wat mij betreft weer op!
Als ik naar jullie reacties kijk zie ik geen emailadres hoor!

Misschien is het al verholpen maar al na jullie eerste reactie keek ik maar ik zie geen email.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jullie hebben helemaal gelijk, kwestie van een vinkje dat nog fout stond. Is aangepast en jullie mailadressen zijn weggehaald.

Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch
Bedankt!
Thanx! Ik was net zo blij dat een bepaald persoon mijn nieuwe emailadres niet heeft, zou echt kut zijn geweest als ze die op deze manier had kunnen achterhalen. Maar jullie waren zo snel, dat zal wel niet gebeurd zijn.
Ik kan het weblog van SImcha niet bekijken.

Ik heb hierbij dezelfde problemen als bij het Shopblog (heb ik toen een topic over geopend, maar werkt nog steeds niet).

Bij de weblogs van Anne en Chris heb ik geen problemen.

Ik gebruik Firefox op MacOSX.
Ik heb hetzelfde probleem: andere weblogs gaan prima, maar die van Simcha krijg ik niet geopend in Mozilla (heb geen Mac). Vreemd...
Hallo Tja en Astair,

Dit is inderdaad een bekend probleem, hopelijk kunnen we dit binnenkort oplossen...

Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch
Ja, hij doet het nu
Bij mij nog steeds niet
Ik vond het al zo raar dat er maar niks verscheen... maar het ligt dus aan het feit dat ik een mac heb.

Hoe komt dat? Ik kon Chris altijd wel gewoon lezen, en Anne ook. Moet toch niet zo moeilijk zijn, mactoegankelijkheid?
Voor diegenen met een Mac: met de cursor op de plek waar de tekst moet staan, muis aanklikken en vasthouden (het rechtermuisknopidee van een normale muis dus). Ga naar: dit deelvenster, ga naar: dit deelvenster tonen. Klikken en daar komt de tekst.

Althans zo lukt het bij mijn apple wel: ik draai op firefox.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven