Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mogguh!

Heb even een kleine update op de BH gezet.

Zoeb een hele dikke :hug;

Wat een takkezooi zeg
Overstuur, zie BH.
Gereageerd en Mamz
Ook gereageerd en ik heb je gesmst Mamz.

MissM,ik heb jouw bericht gemist,ga zo nog even kijken.

Zoeb,al iets van Siep gehoord?Of is ze alweer lekker bij je?

Heb je al iets van het UWV gehoord?En ben je innerlijk weer wat rustiger nu?

Ik gooi er maar een groeps tegenaan.
Mamz dikke

ik ben innerlijk al heel wat rustiger. Ga nu mijn papieren bij elkaar zoeken want vanavond komt de advocaat. Fijn toch al die bekenden.

Siep is net thuis. En nog helemaal suf van de narcose. Ik heb haar op haar dekentje gelegd. (op tafel ahhh) en een dekje over haar heen. Zo kunnen de honden niet bij haar en ligt ze rustig en warm. Ze zal nog even suf blijven en straks proberen zwalkend te lopen.
Ik had weer een gesprek met juf van middelste.

Het gaat echt niet goed op school,hij gaat met tegenzin,heeft veel driftbuien,waar hij eigenlijk vanaf was,en hij plast weer heel veel in bed(wat ook heel goed ging)

Ik sta echt in dubio.Zal ik hem van school afhalen en bij Uk op school doen?Daar heeft hij wel heel veel vrienden,hij spreekt alleen maar af met kinderen die op die school zitten.

Maar,hun manier van lesgeven is heel anders,wel meer gestructureerd.Kan middelste wel omgaan met die veranderingen?

Als ik hem vraag wat hij het liefste wil is dat naar de school waar Uk nu dus ook zit.En het belangrijkste is toch dat hij weer mijn vrolijke,blije manneke wordt...

Hoe zouden jullie dit aanpakken?Hij zit nu trouwens in groep 6.
Wat zegt juf er van Coe?

Mijn gevoel zegt: overplaatsen naar school van Ukkie, maar ik ken jouw middelste natuurlijk niet goed genoeg om in te kunnen schatten of dat een goede oplossing is...
Juf zegt niet expliciet tegen mij dat hij beter naar de andere school kan gaan maar merkt wel dat het dus niet goed gaat in de klas.De pesters pesten niet meer maar hij wordt ook nergens bij betrokken.Ik vind het heel erg dat hij in de pauze in zijn eentje rondloopt.
Coe als ik jou zo lees, zou ik toch kiezen voor de andere school. Zeker als daar al zijn vriendjes zitten. Ik ken middelste natuurlijk alleen maar van een paar keer zien, maar als ik jou zo lees, wist ik het wel.
Mamz, heb gelezen en gereageerd op de BH

Zoeb, hoe gaat ie nu met je? En met Siep, is ze alweer een beetje aan t rondlopen?

Coe, ik heb er natuurlijk helemaal geen verstand van maar denk dat ik middelste naar de school van Uk zou doen. Kan hij met een 'schone lei' (zonder negatieve gevoelens voor hem bedoel ik dan) ergens beginnen waat ie ook nog vriendjes heeft. Maar ik snap dat het een lastige beslissing is..

MissM, nou vergeet ik helemaal op jou te reageren op de BH

Dan geef ik je hier maar ff een dikke

Voel me nog steeds grieperig, vanavond vroeg naar bed dan is t morgen hopelijk weer over...
Ik ga morgenvroeg even op Uk zijn school praten.Daarna met middelste,hij moet wel beseffen dat ie daarna niet meer terug kan.

Misschien kan hij 1 of 2 dagen meedraaien?Er moet iig iets gebeuren want dit is niet leuk.

Zoeb,succes vanavond!

Ik ga voor je duimen,ergens moet je toch je gelijk kunnen halen!?!

Gelfje,lekker vroeg erin en hopelijk voel je je morgen een stuk beter!
Zo jammer dat het zo moet gaan Coetje. En als ze hem negeren is het eigenlijk nog erger. Stomme pesters. Ze weten niet wat ze aanrichten.

Ik zal mijn verhaal van de advocaat op de BH zetten.
Moggu..

Gereageerd op de BH.

Nu het ochtendritueel en praten met de directeur.

Tot later.

Mamz,voor jou een

Trouwens,voor iedereen een
Middelste mag 2 dagen proefdraaien op de andere school,dwz als zijn huidige school daar toestemming voor geeft.Directeur van school waar ie nu op zit is er deze week niet dus dat kan ik pas volgende week gaan vragen.

In het ergste geval,mocht het switchen van lesstof te moeilijk zijn,blijft hij dit jaar zitten.Nou ja,alles beter dan iedere dag met fikse tegenzin naar school en alle bijkomende probleempjes.

Nu werken en naar de tandarts.
Succes Coe.
Lekker gewerkt vanochtend en helaas 1 gaatje bij de tandarts.Gelijk gevuld dus ik hoef weer een half jaar niet.
Mamzie hier wordt aan je gedacht hoor. Ook op de BH.

Lekker toch Coetje, maar één gaatje? ben je maar weer mooi vanaf.

Zijn huidige school zal toch wel toestemming geven? Gelukkig is het schooljaar net begonnen.

Vanmiddag belde schoondochter dat ze zich had buitengesloten. Ik heb een sleutel, maar waar?? Na al mijn tassen nagezocht te hebben vond ik hem gelukkig snel en kon ik haar weer binnenlaten. Tsja dat heb je met al die tassen hé.
Lijkt me wel hoor dat huidige school toestemming geeft.Als iemand verhuist verander je toch ook soms halverwege het jaar.

Fijn dat schoondochter weer binnen kon,sta je dan met dat pokkeweer
Lieve lieve Coetje.

Mijn buurvrouw stond net aan de deur met een supermooie bos bloemen. Wat vreselijk lief. Ze zijn gebracht toen ik bij de HA was en zij moest daarna ook weg. Vandaar dat ze ze nu pas bracht.

Wat een leuke verrassing. Zooo lief. en ik ben er dan ook reuze blij mee. Ze hebben een ereplekje in de kamer gekregen. Daar waar de poes ze niet kan vernielen. Wat een lief en leuk gebaar.
Ik moest weg, dus nu even mijn ervaringen.

Het gesprek met mijn nieuwe huisarts was fijn. Heel relaxed ook. Niks geen haast. Ik was de laatste dus we hadden alle tijd om bij te praten. Als eerste zei hij, dat hij het raar vond dat hij in ons hele dossier, geen woord had gevonden over Janine. Dat was ook het eerste wat hij erin schreef.

Ik had dat ook gezien, maar ik was er ook een beetje vanuit gegaan dat zoiets misschien digitaal werd verstuurd. Niet dus. Hij vond het hele dossier zo summier. Ik dus ook als dat het was wat ik had gelezen. En er stonden nog fouten in ook.

Ik zou incontinent zijn??? Dat heeft hij er dus ook al meteen uitgehaald, want hoe ze daar nu bij komen? En niets over mijn dystrofie. Wel over de breuk. Ziekenhuizen zijn blijkbaar erg summier met informatie en als de arts er niet achteraan gaat, hoort hij niets. Hij vond dat ik er goed uit zag toen hij alles had gehoord. Eigenlijk best veel hoor, wat ik de laatste jaren heb meegemaakt. Zeker als ik het dan weer eens allemaal op een rijtje moet zetten.

Het was een fijn gesprek al kon hij weinig voor me doen. Maar hij wilde wel graag weten hoe het allemaal afloopt. En als er iets was kon ik altijd langs komen. Dat is wel een fijn idee.

Na drie kwartier stond ik weer buiten. Er was een arts in opleiding bij die er mocht wezen. Leuke vent.

Al met al ben ik dus heel erg blij dat ik ben overgestapt.

Weet je waar mijn HA op leek toen hij hier als net afgestudeerde begon? Op Tristan van James Herriot. Nu nog trouwens. Alleen wat ouder en grijzer.
Moggu..

Zoeb,ik vond het zo erg om te lezen dat je je zo rot voelde dat ik vond dat je een oppepper kon gebruiken.Het is dus goed gelukt

Geniet ervan,je hebt het verdiend!

Fijn dat de huisarts de tijd voor je nam en dat je er een goed gevoel over hebt.Dat geeft de burger weer moed

Zo,nu eerst het ochtend ritueel,tot later!
Zoeb,succes vandaag.Je moest weer naar M toch?
Ja Coetje. Het was zeker een oppepper. Zoooo leuk. Ik ben er dan ook zo blij mee. Ik zit al in de trein. Vraag me af hoeveel pijn het gaat doen. Want dat het heftig wordt is zeker.

Och als het maar helpt.
Lieverds, heb het de hele tijd zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om even te lezen en te reageren hier en op de BH.

Vanmiddag ben ik vrij en dan ga ik echt eens ff tijd voor jullie maken! (en dat is heus geen studie-ontwijkend gedrag )
Gelfje,gezellig dat je er vanmiddag bent,ik ook

Ik doe tussendoor wel wat huishoudelijke klussen maar vond dat ik mezelf best een vrije middag mocht geven.

Morgen is het botenlichtjesparade in de stad dus ik had het heel druk met allerlei dingen regelen.

Jammer dat de laatste boot is afgebeld,maar misschien kunnen we nu wel zelf meevaren.

Zoeb,ik hoop dat ze je niet teveel pijn doen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven