3000+ deel 89

31-07-2011 21:17 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer.......................

Deeltje 89

quote:apppel schreef op 09 september 2011 @ 15:22:

Moet je weer het hele weekend werken Pop?Nee! gelukkig niet, zaterdag feest van mijn moeder en stiefvader en zondag lekker niets! even een dagje met zijn viertjes, volgend weekend moet ik wel werken, en ben ik jarig
Gezellig!

Volgend weekend niet goed gepland dan!
Haha Mul, ik ben 18 september jarig, je bent welkom, maar ik ben er niet!
Mwah Appel, ik vier mijn verjaardag niet meer, valt meestal heel erg tegen als ik mij er op verheug...

Vind het eigenlijk niet erg om te moeten werken dan, kan het ook niet meer tegenvallen
tsssk pop, ik kom alleen als jij er ook bent hoor!

Wel jammer dat je op je verjaardag moet werken
a docter a day keeps the apple away
quote:apppel schreef op 09 september 2011 @ 15:28:

marmul, 65 seconden geleden

hebben we pop nou weg gejaagd?

Die is op de kalender kijken wanneer ze jarig is. Die wil natuurlijk een kadootje!
Ik zeg alvast dag, mijn schoonmoeder komt zo en dan moet ik weg, veel plezier Mul bij je ouders!

dank je pop succes met werken
Fijne avond Pop!
Ik denk dat ik even een dutje ga doen. Daar heb ik zin in!
ik ga even tv kijken

daar heb ik zin in
Gezellig!
goeiemiddag

Ik heb al op de bank geslapen en kijk nu tv
Goeiemorgen!
Goeiemorgen Appelke, lekker geslapen?
Goedemorgen!

Zo... mn boodschappen zijn binnen alleen kan ik ze nog niet opruimen.

Mn nieuwe koelkast staat nog beneden, straks komen stiefzoon en maatje-van-stiefzoon om hem te helpen naar boven te sjouwen.... ik hoop dat ze snel komen want mn spinazie ligt stiekem te ontdooien.
En als zij er zijn moeten we nog op Bianco wachten, die is nog aan het werk.... pffffff..... en mn vissticks beginnen ook slap te worden, die moeten ook de vriezerT in!

Als ze hier zijn ga ik weg... ik vind grote dingen een trap op sjouwen altijd eng, ik moet er van plassen en ik word er zenuwachtig van. Dan ga ik voor de deur heen en weer staan wiebelen met mn vingers in mn oren want ik wil niet horen als hij valt!

Dus ga ik maar gewoon even naar Blokker ofzo... nieuwe waterglazen kopen want het is een koelkast met ijsblokmaker en watertapperT
En Mul.... ja ik vind dat je die laatste stage wel op je CV kunt zetten, hoop dat je snel wat hebt, en dan het liefst ook iets wat aansluit bij je opleiding natuurlijk
Zo.... en vier op een Remia..... aan mij ligt het niet hoor dat het zo sloom gaat, ik doe mn uiterste best
Oke ik ben er niet zo vaak meer, maar áls ik er ben ben ik best ijverig....toch???
Ik heb een kookmap gemaakt
Zo eentje waar ik mn weekmenu in kan schrijven en recepten in kan opbergen... en ik ben dr helemaal blij mee
Gisteren heerlijk in de sauna geweest..... kom ik mn broer daar tegen!

Was na de eerste schrik wel heel gezellig! Eindelijk tijd om weer eens bij te kwekken
Over 3 weken gaan we weer, ik struin het hele wereldwijdweb af naar aanbiedingen en dat lukt steeds aardig
Mn wens voor 4 dagen werken gaat nog ff niet door, mn leidinggevende is al maanden ziek. Als hij weer terug is, of als er een vervanger voor hem is dan heb ik wel groen ligt om minder te gaan werken..... nog even doorbuffelen dus..... zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven