viva forum-archief

02-02-2007 17:41 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje na de overgang van het oude naar het nieuwe viva forum had iemand een link naar het oude viva forum achrief... 

Heeft iemand dit nog? En werkt / bestaat dit nog?
:( niemand?
Bedoel je deze site, Pebbles?
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Bedoel je deze site, Pebbles?

:D jahaaahaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dank je wel Lys*;
Maar kun je er wat mee dan? Ik heb wel ens geprobeerd, via deze site, oude forumdiscussies terug te halen over tijd dat mijn kinderen werden geboren. Lukte niet. Kwam niet verder dan de eerste pagina's van de site, maar niet ver genoeg tot de echte topics en strings. Jullie wel????
Hee wat leuk zeg! Ik heb net een heel stuk zitten lezen in de discussie van onze moedergroep uit 2003, die toen nog op het vivaforum zat. Grappig!

Hij doet het dus wel toetje, alleen krijg ik wel af toe foutmeldingen. Met even opnieuw probberen lukt het dan wel.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Klopt, je moet het soms een aantal keren proberen. En niet alles is ook daadwerkelijk nog functioneel. Maar er is nog voldoende terug te lezen. Is soms best leuk.:D ik heb die link al een paar jaar.

Bookmark 'm.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik kom niet verder dan de eerste pagina, waar alle titels van de topics staan:(.

Als ik er op klik, komt er een link te voorschijn, en als ik daarop klik geeft ie aan dat ie niet geopend kan worden? Wie kan me verder helpen, want ik kan op zo'n manier geen discussies teruglezen:(.
Ter verduidelijking, er komt dan te staan: Not in Archive.

Betekend dit dat de discussie's niet gelezen kunnen worden?
O wat een geweldige link!

Ik ben een oud topic van mezelf tegen gekomen en ondanks dat het drama was, lees ik de ontzettend ongenuanceerde en onbeschofte postings van Wonderfull weer.

Jeetje wat leuk :D
Jeeemig wat leuk!

Mijn Parfum-verhaaltjes uit 2004 weer gelezen!

En de limerick die Asmahan toen voor me schreef:

Dalida uit Blaharicum

Is vreselijk dol op parfum

Geeft iedereen raad

Als het geurtjes beslaat

Coco Mademoiselle is het summum

Geweldig toch!
quote:

Ik kom niet verder dan de eerste pagina, waar alle titels van de topics staan:(.

Als ik er op klik, komt er een link te voorschijn, en als ik daarop klik geeft ie aan dat ie niet geopend kan worden? Wie kan me verder helpen, want ik kan op zo'n manier geen discussies teruglezen:(. Bij mij lukte het eerst ook niet, maar het kan helpen als je alles opent in een nieuw venster.
Dat helpt bij mij ook niet. Heb verschillende data geprobeerd maar kom de discussies niet in. Naja, pech gehad. Zo belangrijk is het ook weer niet
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Mij lukt het inmiddels ook niet meer...
Echt leuk dat archief! Allerlei postings van mezelf (heette toen nog anders) teruggevonden uit 2003. Wat vliegt de tijd he?
O, wat ben ik hier blij mee:D:):D!!! Ik heb in 2003 en 2004 veel gepost, oa omdat ik toen met mijn ouders gebroken heb en ging trouwen. Heb zoveel steun gehad aan een aantal medeforummers! Heb een paar jaar geleden grote "gespreksgedeelten" bewaard op mijn computer, als soort bijzonder dagboek. Helaas is bij een inbraak de complete computer meegenomen en was ik bijzonder verdrietig dat ik mijn "dagboek" hiermee ook kwijt was. Maar nu kan ik alles weer inlezen!! Nouja, niet alles trouwens... bij sommige gedeelten krijg ik ook een foutmelding. Ik blijf gewoon probereb.

Enne... zijn er op het forum ook al topics over zoektichten naar forumleden uit die tijd?
Jammer. Op 'mijn' topic doet 'ie het niet.
Even uppen, anders gaat dit topic verloren en ben ik de link kwijt.
Bedankt, die link was ik dus kwijt!

Kwam naast een heel dierbaar topic mezelf tegen in een....lijn-topic:o;) Dat heeft het ook niet lang volgehouden...
Dat zeg ik....
up
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
up
In een ander topic zag ik een betere link voorbij komen. Helaas kan ik hem niet terug vinden.. Kan iemand hem hier nogmaals neerzetten??

Alvast bedankt!
Boehhhh, zie allemaal herkenbare topictitels (de zogenoemde o ja ervaringen) maar kan er geeneen openen!! Volgens mij was er laatst een andere link door iemand geplaatst op "grote forumgebeurtenissen", weet het niet zeker maar heb ook niet zo'n zin die bijna 50 pagina's of hoeveel is het door te worstelen....
quote:AnneDaisyMay schreef op 20 juni 2008 @ 16:11:

In een ander topic zag ik een betere link voorbij komen. Helaas kan ik hem niet terug vinden.. Kan iemand hem hier nogmaals neerzetten??

Alvast bedankt!

Bedoel je deze? Had ik nl uit een ander topic gehaald:

viva
Jaaaaaaaaa!

http://web.archive.org/we ... 2/forum.viva.nl/main.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven