Stom!

11-09-2011 14:17 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
in navolging van de rubriek in Linda. wat vind jij stom? ik zal beginnen...

dat kinderpyama's niet in aparte delen verkrijgbaar zijn bij de Hema, zodat mijn kinderen altijd met een te lange broek lopen terwijl het bovenlijfje alweer te kort wordt...
stom dat ik altijd zo vroeg op moet staan (05:45)
stom dat altijd dezelfde kinderen hier aan de deur staan te bellen, om te vragen of die van ons met hen komen spelen, terwijl het geeneens vriendjes zijn...
stom is alle marketing en innovatie rondom inlegkruizen. Vleugels die aan je schaamhaar kleven, lekkere luchtjes waar je van over je nek gaat en de idioterie om te roepen dat je het dagelijks kan dragen.

Pfff stom is niet het goede woord...... het is.... misdadig
Rasberry, goed gedaan!

Stom dat ik geen zin kan maken om een stukje te gaan verven
Stom dat ik blut ben omdat mijn auto APK gekeurd moest worden.
Stom dat ik de Lotto niet heb gewonnen zaterdag
Dat is inderdaad stom Vennejo, vervelend

.

Nou vooruit dan ;) Raspberry wat zie je er goed uit! Je lijkt wel 5kg afgevallen! Vertel snel, hoe heb je dat gedaan?
Stom dat mijn vader eventuele haren van mijn hond op zijn kleding belangrijker vind dan te zorgen voor mij na een operatie en dus niet langs komt.
Ah know`t, tha shunt
@Workit, stom dat een groot deel van de garages je oplicht..
Dat vind ik nou echt heel stom KahlanAmnell!
Stom dat ik dat kleine rotafwasje maar laat staan, 2 borden, 2 vorken, 2 messen, 1 pan en één beker met lepeltje.

Tjonge, wat een muts ben ik toch eigenlijk.
Vind ik ook stom, KA!
dank jullie wel allemaal!!! Fijn dat jullie het wel zien allemaal, heb kennelijk de verkeerde vrienden!

@ Primabella, minder snoepen, verstandiger eten...

stom dat mijn zoon van 9 beter de weg weet als ik...
quote:KahlanAmnell schreef op 11 september 2011 @ 14:43:

Stom dat mijn vader eventuele haren van mijn hond op zijn kleding belangrijker vind dan te zorgen voor mij na een operatie en dus niet langs komt.Beterschap. Wat vervelend voor je, bah.
Stom dat ik van Viva geen groen licht krijg voor het ontgroenen van nieuwe forummers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
stom dat ik nooit weet wanneer ik als en dan moet gebruiken, en dan mij, als ik, dan ik, als mij....(weet wel dat er een regel is, van gelijk aan, of groter of kleiner...maar vergeet het altijd weer, en dat is pas stom!)
Stom dat het Viva model van de week altijd iets draagt waarin ik mijn keuken nog niet zou gaan soppen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:raspberry71 schreef op 11 september 2011 @ 14:47:

stom dat ik nooit weet wanneer ik als en dan moet gebruiken, en dan mij, als ik, dan ik, als mij....(weet wel dat er een regel is, van gelijk aan, of groter of kleiner...maar vergeet het altijd weer, en dat is pas stom!)Heb ik met dat en wat.
stom dat Fort Boyard en Hollands next top model tegenover elkaar geprogrammeerd staan....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 september 2011 @ 14:48:

Stom dat het Viva model van de week altijd iets draagt waarin ik mijn keuken nog niet zou gaan soppen.eens!
en KA, inderdaad die van jou spant wel de kroon,(helaas) beterschap!
Stom dat MacDonalds in NL het warm appelgebak niet meer verkoopt en in het buitenland wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Stom dat ik net mijn hand verbrand heb aan het tosti-ijzer en daardoor een mes op mijn blote voet liet vallen. Auw
Dank jullie wel. Jullie zijn NIET stom

Ik vind het stom dat mijn vriend niet online is nu ik hem nodig heb. (long distance relatie).
Ah know`t, tha shunt
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 september 2011 @ 14:39:

Stom dat AH het koffie-ijs van Excellent uit het assortiment heeft gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven