Stom!
zondag 11 september 2011 om 14:17
zondag 11 september 2011 om 15:24
quote:littlemissvixen schreef op 11 september 2011 @ 15:11:
Stom dat die caviaas hun eigen hok niet schoonmaken.Ik vind het stom dat mijn katten niet hun behoefte op het toilet doen. Terwijl die ene er meteen in duikt als ik doortrek. En ook snapt wat ik daar doe, als ik naar het toilet ga, doet hij gelijk zijn behoefte op de bak.
Stom dat die caviaas hun eigen hok niet schoonmaken.Ik vind het stom dat mijn katten niet hun behoefte op het toilet doen. Terwijl die ene er meteen in duikt als ik doortrek. En ook snapt wat ik daar doe, als ik naar het toilet ga, doet hij gelijk zijn behoefte op de bak.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 11 september 2011 om 15:24
zondag 11 september 2011 om 15:40
zondag 11 september 2011 om 15:44
zondag 11 september 2011 om 15:46
quote:Tuorrebout schreef op 11 september 2011 @ 15:27:
Stom dat mijn vader zijn nieuwe vrouw belangrijker vindt dan mijn gezin
Stom dat mijn moeder dood is
Stom dat de Kollumerkaas niet meer bestaat
Stom dat ik het geld niet heb om leuke kleding te kopenNou inderdaad!
Stom dat mijn vader zijn nieuwe vrouw belangrijker vindt dan mijn gezin
Stom dat mijn moeder dood is
Stom dat de Kollumerkaas niet meer bestaat
Stom dat ik het geld niet heb om leuke kleding te kopenNou inderdaad!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
zondag 11 september 2011 om 15:52
Ik vind het stom dat je al de hele dag op NG een mini interview ziet van actrice die Charly van gtst speelt en het heeft over, "ze zaten als muizen in de val". Kon niemand haar zeggen dat het ratten moet zijn.
Stom ook dat het mij steeds opvalt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 11 september 2011 om 15:55
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 september 2011 @ 15:52:
Ik vind het stom dat je al de hele dag op NG een mini interview ziet van actrice die Charly van gtst speelt en het heeft over, "ze zaten als muizen in de val". Kon niemand haar zeggen dat het ratten moet zijn.
Leuk toch, verhaspelde spreekwoorden en gezegden.
Toen mijn zoon een jaar of tien was kwam hij met de meest waanzinnige verhaspelingen voor de dag, lag steeds in een deuk van het lachen.
Leuk toch, verhaspelde spreekwoorden en gezegden.
Toen mijn zoon een jaar of tien was kwam hij met de meest waanzinnige verhaspelingen voor de dag, lag steeds in een deuk van het lachen.