Stom!
zondag 11 september 2011 om 14:17
zondag 11 september 2011 om 16:07
zondag 11 september 2011 om 16:09
quote:Soley schreef op 11 september 2011 @ 16:07:
Stom dat mijn dochter vannacht van 3 tot 5 weer de hele straat bij elkaar krijste.
Stom dat mijn man dan weeeeer midden in de nacht een discussie wil voeren over dat ie dat kut vindt. (joh!)
Niet stom dat ik hem heb gezegd zijn waffel te houden Stom dat jouw man midden in de nacht discussies wilt voeren.
Stom dat mijn dochter vannacht van 3 tot 5 weer de hele straat bij elkaar krijste.
Stom dat mijn man dan weeeeer midden in de nacht een discussie wil voeren over dat ie dat kut vindt. (joh!)
Niet stom dat ik hem heb gezegd zijn waffel te houden Stom dat jouw man midden in de nacht discussies wilt voeren.
zondag 11 september 2011 om 16:15
quote:Cateautje schreef op 11 september 2011 @ 16:14:
[...]
Stom dat mijn favoriete Godin van Tolkien het even niet ziet zitten.
Kom op meid, doe even lachtherapie. Ach dit vind ik dan weer leuk, dat je de naam herkend Ik weet het in mijn hoofd probeer ik te relativeren en positief te denken. Maar soms even moeilijk. Gaat lukken!
[...]
Stom dat mijn favoriete Godin van Tolkien het even niet ziet zitten.
Kom op meid, doe even lachtherapie. Ach dit vind ik dan weer leuk, dat je de naam herkend Ik weet het in mijn hoofd probeer ik te relativeren en positief te denken. Maar soms even moeilijk. Gaat lukken!
zondag 11 september 2011 om 16:19
Heb al een paar dingen gelezen die ik ook ontzettend stom vind:
De programmering van HNTM tegenover Fort Boyard.
Het feit dat er geen brownies meer te koop zijn bij de Mc Donalds (blijf er overigens gewoon naar vragen, wellicht snappen ze de hint ).
Maar het allerstomste is nog wel dat ik me ontzettende zorgen zit te maken over de uitslag van (eigenlijk gewoon) een controle onderzoek.
Waarom laat ik dat hele kleine balletje in mijn hoofd toch weer uitgroeien tot die enorme sneeuwbal?!? Zucht...
Het feit dat er geen brownies meer te koop zijn bij de Mc Donalds (blijf er overigens gewoon naar vragen, wellicht snappen ze de hint ).
Maar het allerstomste is nog wel dat ik me ontzettende zorgen zit te maken over de uitslag van (eigenlijk gewoon) een controle onderzoek.
Waarom laat ik dat hele kleine balletje in mijn hoofd toch weer uitgroeien tot die enorme sneeuwbal?!? Zucht...
zondag 11 september 2011 om 16:27
quote:Liezze schreef op 11 september 2011 @ 16:19:
Dat is een plan, gewoon naar blijven vragen.
Je zorgen veranderen niets aan de uitkomst, dus probeer het los te laten. Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar je zorg maakt echt niets uit voor de uitkomst. Hihi, das twee keer.
Dat is een plan, gewoon naar blijven vragen.
Je zorgen veranderen niets aan de uitkomst, dus probeer het los te laten. Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar je zorg maakt echt niets uit voor de uitkomst. Hihi, das twee keer.
zondag 11 september 2011 om 16:28
Stom dat onze relatie niet is geworden wat we beide wouden....
Fijn... dat we beide nog hoop hebben.
Stom dat hij niet lekker in z'n vel zit en nu geen energie heeft om aan onze relatie te werken...
Stom dat ik daardoor niet weet waar ik aan toe ben.
Stom dat ik morgen en overmorgen om 7uur moet beginnen voor 3 uurtjes.
Stom dat ik vandaag niet vooruit te branden ben...
Fijn... dat we beide nog hoop hebben.
Stom dat hij niet lekker in z'n vel zit en nu geen energie heeft om aan onze relatie te werken...
Stom dat ik daardoor niet weet waar ik aan toe ben.
Stom dat ik morgen en overmorgen om 7uur moet beginnen voor 3 uurtjes.
Stom dat ik vandaag niet vooruit te branden ben...