Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Agossie toch! Arme Zoon! Valt nu zijn weekend niet in het water? Dat met die kastelen enzo?

Ik zou dat andere kind slopen, vrees ik.

Ik kreeg brufen600 van de huisarts. Het was weer een andere - en volgens mij frequenteert ze dit forum want ze bezigde de term kristallen bol oppoetsen en ze was er jong genoeg voor - en die constateerde geen ontsteking meer, maar wel alles naar en rood en akelig als leftover van een dubbele angina. En aangezien de angina die ik had necrotiserende eigenschappen bezat (google maar niet, het is te goor) snap ik wel dat daar waar gaten geslagen worden, die ook moeten dichtgroeien.

En als het met een week niet over is, mag ik natuurlijk weer terugkomen.
Jeetje wat een ***streek zeg van dat joch.

Hoe reageerden de ouders?

En hoe is het nu met zoon? Gaan jullie inderdaad nog wel in het kasteel slapen?

Marge, gelukig geen onsteking. Hopelijk nu snel over

He D niet in de lappenmand terecht gaan komen hoor.

Mims hoe was het in AMC? Alles goed?

Ik heb dus vanmorgen mijn eerste stoppen met roken pil geslikt. En ja ik merk gelijk wel wat. Had een zwaar overleg vanmorgen, wat bijna twee uur duurde en normaliter was ik aan het eind helemaal gek geworden van trek in een sigaret. En dat was ik nu niet. Verder heb ik een droge keel en was ik vanmorgen enigszins dizzy, maar dat hoort bij de veel voorkomende bijwerkingen. Dus allemaal niet zo ernstig vooralsnog.

En morgen naar een pretpark hier in de buurt met broer, schone zus, neef en chipita. Schone zus heeft toegang gewonnen voor een verjaardagsfeestje, van een koe die graag lacht. Ehm ja daar dus ga ik morgen naar toe. Met een dresscode: rood. Gelukkig heb ik een rode zonnenbril, dan kan ik incognito.
Kijk naar de lachende koehoe! Hahaha! Geweldig!

Fijn dat het helpt. Ik hoop echt dat het je lukt, dat je het ook zonder de pillen kan, want het scheelt echt heel veel geld en het is echt goed te doen. Echt!
Koffie!
Alles heel erg goed.

We hebben weer ongegeneerd naar onze dochter mogen staren en ik ben verliefd. Ze heeft nu dezelfde kale kop en bolle wangen als haar grote zus,

Maar de gyn was zeer tevreden, feliciteerde ons dat alles er zo goed uit zag (met mijn buik en met de baby), en dat het meisje in mijn buik zo heerlijk druk was. Tja, dat laatste hadden we nog niet eerder gehoord, (en ik dacht eigenlijk dat ze sliep, vond haar zo rustig, maar het was nog een gewiebel en gedraai in mijn buik).

Kortom; alles gaat goed en ik ben blij.

Veel plezier, Suup. Klinkt leuk. Rode nagellak heb je vast ook wel.

Jammer van het doolhof, Marge. Maar inderdaad, desnoods doen we een andere (valt het op dat ik gewoon zin heb om jullie weer eens te zien... :-) ) .

Hopelijk helpt de 600 (En hallo, meelezende arts. Fijn dat u goed voor onze Marge zorgt!).

En dat jochie, dat Zoon geslagen heeft, oeioeioeioeioei. Ik geloof dat ik in staat zou zijn zijn ouders aan te vliegen, ik hoop dat ze een beetje schappelijk en begripvol gereageerd hebben.
Wat wilde ik nou toch typen?
Suup stopt met roken en ik ga vanaf maandag op dieet. Zojuist besloten. En ik haat dieten. Maar ik wil perse 5- 10 kg kwijt. Dus. Zo. Dan. Maar. Het wordt een soort van ziekenhuis-dieet waarbij je in het weekend normaal mag eten. Ff 3 weekjes crashen om de boel op gang te krijgen. Want ondanks dat ik nu per dag een half uur heen en een half uur terug naar mijn werk fiets en nog steeds minimaal 4 uur thaiboks per week, word ik alleen maar zwaarder.Tuurlijk dat komt ook door spieren maar ik ben echt te zwaar vind ik. En normaal wil ik iedereen martelen die zegt ' elk pondje gaat door het mondje' , maar misschien klopt het wel.

Ben benieuwd!

Leuk en fijn nieuws Mims! Ik ben zo blij voor jullie :-)

Marge, hoe is het in de lappenmand?

Lil, al stomme jochies gemept? (ik in mijn hoofd al wel hoor, zandzak, pfff, k-kind)

Bloes, hoe issie?

Sis, ik mis je hier!
Het gaat de al beter met keel. Minder dik, minder rood, het komt wel goed, geloof ik. Vanaf maandag afbouwen met pijnstillers en als ik echt beter ben ga ik ook aan de lijn.

Mims: wij hebben morgen niet echt plannen. Behalve dan grappig evenement in natuurdinges hier. Morgen overdag even bellen?
Fijnnn Mims dat het allemaal goed is.

De kleine druktemaker

Marge gelukkig dat het de goede kant op gaat met de keel. Rustig aan .

D volgens mij doe je een heleboel al heel goed. Je beweegt regelmatig, sport. Naast een paar weken crashen, is het met misshcien ook een idee om je huidige eetpatroon eens grondig onder de loep neemt en kijkt wat je daar aan kan verbeteren.Dat scheelt heel vaak ook al ettelijke kilo's.

Zag van Lil al mooie kasteelfoto's voorbij komen op de vriendjessite. Leuk!

Ik had dus geen rode nagellak op gisteren, totaal niet aan gedacht, stom he? Maar verder was ik wel in het rood en was het ondanks erg vermoeiend erg leuk. hip was helemaal opgewonden dat ze neef weer zou zien. En grappig genoeg trok ze heel erg naar broer. In de loop van de middag was de batterij leeg en is Kjong ons op komen halen, heb ik daar nog geten en ben toen compleet kapot op mijn eigen bank helemaal niets gaan doen.

Vanmorgen eindelijk weer eens een zondag echt uitslapen en nu moet er van alles, maar neem ik eerst nog maar even een bakkie koffie.
Bellen mag altijd, maar wij "vieren" vandaag de verjaardag van Kleine Nas. Drie alweer.

Vieren wel tussen aanhalingstekens, want wegens twee oververmoeide kindjes was het plan maar een klein feestje. Door ziektes en narigheid is dat kleine feestje echter nu wel heel miniem (Alleen mijn ouders en Schone Ouders komen een hapje eten). Maakt de pret er niet minder om, want vanmorgen is de Duplo-voorraad hier al flink uitgebreid, en ziet de woonkamer er uit als een ontplofte plastic-fabriek .

Puur kindergenot.

Er ligt nu een spoorbaan van een meter of 6, hoe gelukkig kan een jongetje van drie maken...
Hihi ik heb een voorstelling van zijn glunderkopje
Kleine Nas! Drie! Natuurlijk, heel veel plezier! Ik zie inderdaad het voor me, lekker ding :-)

Okee, niet naar Mims. Dan gaan we naar een activiteit in een nabijgelegen natuurgebied. :-)
Och, drie... Wat een heerlijke leeftijd

Kasteelslapen was totale zaligheid. Kwalitijd met Zoon was ook nodig en fijn - en nog veel leuker dan ik van tevoren had bedacht. Ben blij
Oh, fijn Lil.

Verjaardag valt nu echt in het water, heb visite afgebeld want Brananas en Kleine Nas zijn een beetje koortsig en snipverkouden. Oftewel; zoals Mopsey al zei; "Het zijn ook altijd de meisjes die niet ziek worden he, mam!"

~klopt af~
die mops op emancipatietour.
Mogguh

*zet koffie neer en rolt met de spierballen*

Weten jullie nog, die lekkage, een mand of twee geleden... Nou vandaag en morgen wordt dus de meterkast hersteld. Nu dus even de kast leeghalen zodat bouwvakker an de slag kan.
Vandaag al? Zoooooo, dat is snel!

Ik voel me zowaar wat beter. Mijn keel is nog rauw, maar zonder pijnstillers kan ik wèl slikken. Ik voel het, maar het doet niet direct meer heel veel pijn Zou het?

*zet fruitsalade naast de koffie*
Nou vooralsnog is die 5 minuten te laat .

Ze doen het in twee delen, eerst een soort antischimmelmiddel, dat moet 24 uur drogen en dan afstucken. Morgenochtend dus weer. Als het goed is zijn ze vandaag niet zo lang bezig. Maar dan moet ie wel komen.

Fijn dat keel beter doet.
Uiteindelijk kwam meneer 50 minuten te laat, legde het eerst bij mij neer en moest na blik in zijn agenda toegeven dat hij het verkeerd had.

Maar hij was snel klaar en morgen gaat hij verder. En nu verplaatsen ik me van a naar b voor een spoedinterview.
Wat een stilte hier, is iedereen naar het andere forum overgestapt?

Lil hoe was het met zoon dit weekend?

Bloes hoe is het bij jou?
'Het andere'? Huh? Mis ik weer iets?

Ik moest even bellen met Mims. Want doe had ik te lang niet gesproken. Na 2 uur en 18 minuten hingen we op, volgens mijn telefoon.
Cheers is naar een ander forum overgestapt.
Oh, ik had begrepen dat ze 'gewoon' gestopt waren. Nee hoor, ik ben niet weg, zou niet weten waarheen.
Volgens mijn telefoon was het na 39 minuten. Daar moest nog een 1-tje voor, maar dat snapt mijn mannentelefoon niet...

Cheers is inderdaad overgestapt. Ons zeer gewaardeerde Hert en Koningin werden door een overactieve uitsmijter steeds weer op de stoep gegooid, en we konden ze niet missen.

Gek idee, weg bij Viva. Erg wennen.

Goh, Marge, dat je dat niet wist...

Hebben we toch te kort gekletst,
Maar toch niet helemaal weg bij Mims, hier blijf je toch wel?

Zeg waar hebben jullie het dan in die anderhalf uur over gehad dan?

Zie mij hier maar eens weg te krijgen, mop.

Ik zou je graag vertellen waar we het die twee uur over gehad hebben, maar dat gaat niet... Ik ga namelijk slapen. Of althans... een poging doen. Zucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven