Never Ending Meet

02-09-2011 20:13 901 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat we het andere topic ernstig aan het vervuilen zijn, heb ik maar even een nieuw topic geopend.

Hier kunnen we naar hartelust offtopic gaan
I am surrounded by morons
Lot, afspraak kunnen maken? Vervelend als er iets met je meisje is.... Hier is dochter erg verkouden maar ze wil altijd naar school.. Vanmiddag maar rustig middagje op de bank.

Ik slaap normaal minimaal 8 uur, heb ik ook nodig, nu al een week echt bijna niet, zo raar en uitputtend. Komt wel goed hoor.

Man en ik gaan binnenkort ws een weekendje naar Gent.

Jullie lekker naar Londen en Parijs, héérlijk!!
Nee, geen afspraak gemaakt. Ik ben aan het kijken, qua wasmiddel en voeding enzo. Als het na het weekend niet minder is ga ik absoluut naar de huisarts.

Jaaaaaa Londen! Ik ben gek op die stad, op Parijs ook hoor, en ik reis sowieso graag. Maar dit heeft een reden: we gaan een concert bezoeken daar van mijn lievelingsband
Pfff, ik ben zo moe
Heel bizarre dag hier, voel me nog steeds slecht, een kennis plotseling overleden en een aardbeving.

Morgen nieuwe kansen....

Trusten!
Buikje, dat is zeker een rotdag. Als je er meer over kwijt wilt, kan dat hier hè?

Ik heb de knoop doorgehakt en ga lekker naar bed
Morning!

Ik ga zo gezellig met mijn vader lunchen.
Gezellig Twisted, veel plezier!

Buikje, hoop dat jij een betere dag hebt dan gisteren!
Dag allemaal, kom net van huisarts. Door alle infecties is mijn lijf van slag en schiet in een onnodige stressreactie. Nu oxazepam en diazepam. We zullen zien.

Hebben jullie plannen voor het weekend?
Goedemorgen,

Jeetje zeg wat heftig allemaal bij jou Buikje Misschien dat je door deze extra meds wel beter zult kunnen slapen?

Veel plezier Twis.

Ik ben blij dat het bijna weekend is. En vnv ga ik ECHT richting sportschool.
Ik lijk die stap maar niet te kunnen nemen, om weer te gaan sporten. Als ik het eenmaal doe doe ik het vaak en graag, maar als ik een tijd ben gestopt..

Wat ga jij doen, Phoebe?

Buikie, zet 'm op hè, laat dat lichaam van je eens een poepie ruiken (en dan doe ik hetzelfde met dat van mij )
Precies, we blijven positief!!

Ik ken het hoor, loop ook al tijden zo te kwakkelen: blessure aan schouder (en weer stoppen met sporten), toen zwanger (da's niet kwakkelen natuurlijk, maar toch..), toen gek soort benauwdheid, die ik nog steeds heb, en vervolgens ogen + operatie.. tja.. ik voel me eerder een wrak dan een gezellige 'oudere jonge' moeder!
Ik heb precies hetzelfde Lot. Die stap om weer te gaan... Heeft bij mij ook altijd een beetje te maken met een cirkeltje waar ik dan in zit. Lui op mn werk, thuis niet zo opgeruimd als ik zou willen. Maar vanavond ga ik de cirkel doorbreken. Ik ga niet in discussie met mezelf. ik ga gewoon (naar bodybalance.. dat is ook niet zo´n brutal begin weer.. )
Ehm.. het is half 6 en ik zit nog steeds op mn werk. bodybalance begint om half 6.... ik denk dat het morgen hardlopen wordt.... Fijne avond allemaal
phoebe! Nieuwe dag nieuwe kansen...

Fijne avond!
Zo, en hoe gaat het hier? Ik heb niet zoveel te melden, maar jullie blijkbaar ook niet, en anders valt het hier zo stil.

Zal ik eens iets zingen?
Ga jij maar 'ns zingen. Wel dichtbij het scherm aub, dan kunnen we het beter horen

Phoebe, nog wezen hardlopen?

Les Mills is leuk (vind ik). Nu nog zin maken om te gaan Pffffff... Hier hetzelfde verhaal hoor - eenmaal bezig, dan gaat het best, maar ja.... moet dan wel eerst het stof van mn sporttas kloppen

Zooooo lekker: ik ga nu slapen en dat vind ik altijd het lekkerst slapen: als het licht wordt en de stad komt tot leven.
slaap lekker Lizzl,

goedemorgen iedereen
Goedemorgen allemaal!

Gezellig dat je er weer bent, Lizzl

Heb je het leuk gehad?

Pff zometeen intake bij de crèche, kom ik er net achter dat de wagen nog achterin de auto ligt (waar vriend mee naar werk is). Lekker handig!
En nu ging het niet door Lot?

Best spannend, voor hoeveel dagen gaat ze er heen?

Hier slaap ik beter maar door de medicatie ben ik erg duffig.

Komt wel weer, eerst maar eens een paar goede nachten maken.

Sorry voor de radiostilte van mijn kant, maar ik ben echt alleen maar aan het rennen en vliegen
Nee, ik heb het verzet.

Ik ben sowieso erg aan het twijfelen geslagen. Het is maar voor een dag in de week, maar toch..

Is iedereen zo lekker druk? Ik verveel me zelfs af en toe lol 't is zulk stom weer dat we toch minder naar buiten gaan.
Waarom twijfel je, Lot?
O niks mbt de opvang zelf hoor. Maar ik vind het een beetje doorsnee. De wat leukere hebben wel nog hele lange wachtlijsten. En omdat het niet echt nodig is, ik ben nu toch thuis ivm ogen. Maar voor haar lijkt het me wel leuk! (zelfs als ik het opschrijf springt de twijfel je tegemoet hè lol)

Hoe is het met jou, Twis? Nog leuk nieuws?
Goedemorgen allemaal!

Hoe is het nu met je ogen, Lotteke? Je kan dus iig online actief zijn? Dat lijkt mij een goed teken

Ik had zondag mijn laatste werkdag en heb een prima werkweek achter de rug - een paar fijne dagen gehad in Scandinavië (ben ik dol op!). Mooie spulletjes gekocht, foto's gemaakt, lekker gegeten

Nu heb ik dus weekend, wasje draaien, buiten de deur ontbijten, boodschappen doen, naar Ikea (de orchideeën zijn in de aanbieding ) en vanmiddag maar weer 's aan de slag met mijn cursus.

Jullie nog plannen?

PS 2 oktober staat nog steeds toch? Twis, moet ik nog iets doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven