Stom!
zondag 11 september 2011 om 14:17
zondag 11 september 2011 om 19:33
quote:luni schreef op 11 september 2011 @ 19:30:
[...]
Dank je, ja het gebeurde op een festival,ik denk er nog elke dag aan
Ai! Ook nog je festival verpest!
Of gebeurde het op het allerlaatst?
@ twisted, ja zó fijn, mochten wij ooit verhuizen naar buiten de stad, dan zal ik echt moeten wennen dat de winkels 'zo weinig' open zijn
[...]
Dank je, ja het gebeurde op een festival,ik denk er nog elke dag aan
@ twisted, ja zó fijn, mochten wij ooit verhuizen naar buiten de stad, dan zal ik echt moeten wennen dat de winkels 'zo weinig' open zijn
zondag 11 september 2011 om 19:34
quote:luni schreef op 11 september 2011 @ 19:32:
[...]
Je kunt toch na je werk boodschappen doen,of na het eten doordeweeks. Ik ga 1x per week en haal dan alles.Ik woon in het centrum en vind juist in de zomer de koopavonden zo leuk. Andere avonden is het een stuk leger en saaier in de stad. Kan zo veel levendiger zijn.
[...]
Je kunt toch na je werk boodschappen doen,of na het eten doordeweeks. Ik ga 1x per week en haal dan alles.Ik woon in het centrum en vind juist in de zomer de koopavonden zo leuk. Andere avonden is het een stuk leger en saaier in de stad. Kan zo veel levendiger zijn.
zondag 11 september 2011 om 19:35
[...]
Je kunt toch na je werk boodschappen doen,of na het eten doordeweeks. Ik ga 1x per week en haal dan alles.
ja dat kan natuurlijk.
Maar ik vind het zo fijn dat het niet hoeft.
En dat ik nooit hoef te haasten voor de winkel.
Nu ik erover na denk, doen wij bijna elke zondag boodschappen, is altijd heel druk bij de appie, dus blijkbaar zijn er meer mensen blij mee
(ik heb trouwens geen auto, dus 1x per week alle boodschappen doen voor 3 personen is best wel zwaar op de fiets of lopend)
[...]
Je kunt toch na je werk boodschappen doen,of na het eten doordeweeks. Ik ga 1x per week en haal dan alles.
ja dat kan natuurlijk.
Nu ik erover na denk, doen wij bijna elke zondag boodschappen, is altijd heel druk bij de appie, dus blijkbaar zijn er meer mensen blij mee
(ik heb trouwens geen auto, dus 1x per week alle boodschappen doen voor 3 personen is best wel zwaar op de fiets of lopend)
zondag 11 september 2011 om 19:35
quote:noodles schreef op 11 september 2011 @ 19:33:
[...]
@ twisted, ja zó fijn, mochten wij ooit verhuizen naar buiten de stad, dan zal ik echt moeten wennen dat de winkels 'zo weinig' open zijnNee hoor,festival niet verpest gelukkig
[...]
@ twisted, ja zó fijn, mochten wij ooit verhuizen naar buiten de stad, dan zal ik echt moeten wennen dat de winkels 'zo weinig' open zijnNee hoor,festival niet verpest gelukkig
zondag 11 september 2011 om 19:37
quote:noodles schreef op 11 september 2011 @ 19:35:
[...]
ja dat kan natuurlijk.
Ja,hier ook,maar ik ga alleen als bijv de wijn op is,puur ego dus.
Ik hou niet zo van drukte dus vandaar dat ik op bijv. woensdag om 6 uur ga.
Maar ja,terug naar 'stom'
[...]
ja dat kan natuurlijk.
Ja,hier ook,maar ik ga alleen als bijv de wijn op is,puur ego dus.
Ik hou niet zo van drukte dus vandaar dat ik op bijv. woensdag om 6 uur ga.
Maar ja,terug naar 'stom'
zondag 11 september 2011 om 19:41
[...]
Je kunt toch na je werk boodschappen doen,of na het eten doordeweeks. Ik ga 1x per week en haal dan alles.Hoor je mij klagen dan? Ik haal net als jij 1x per week boodschappen, maar vind het wel fijn dat "mijn" Appie iedere dag tot 22 uur open is, voor het geval ik toch nog iets nodig heb.
[...]
Je kunt toch na je werk boodschappen doen,of na het eten doordeweeks. Ik ga 1x per week en haal dan alles.Hoor je mij klagen dan? Ik haal net als jij 1x per week boodschappen, maar vind het wel fijn dat "mijn" Appie iedere dag tot 22 uur open is, voor het geval ik toch nog iets nodig heb.
I am surrounded by morons
zondag 11 september 2011 om 22:23
quote:Cateautje schreef op 11 september 2011 @ 16:27:
[...]
Dat is een plan, gewoon naar blijven vragen.
Je zorgen veranderen niets aan de uitkomst, dus probeer het los te laten. Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar je zorg maakt echt niets uit voor de uitkomst. Hihi, das twee keer.
Hahaha, op dit moment kan het geen kwaad dat het gewoon 2x tegen me gezegd wordt!
En inderdaad ik verander er niets mee, dat maakt het ook zo stom! Waarom lukt het me niet om hier gewoon wat rationeler mee om te gaan? STOM!
Ik ga direct even naar de site van de Mc, kijk dat is nu een effectieve manier om met stomme dingen om te gaan!
Neem uiteraard jouw warme appeltaart mee in mijn verzoek MV!
[...]
Dat is een plan, gewoon naar blijven vragen.
Je zorgen veranderen niets aan de uitkomst, dus probeer het los te laten. Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar je zorg maakt echt niets uit voor de uitkomst. Hihi, das twee keer.
Hahaha, op dit moment kan het geen kwaad dat het gewoon 2x tegen me gezegd wordt!
En inderdaad ik verander er niets mee, dat maakt het ook zo stom! Waarom lukt het me niet om hier gewoon wat rationeler mee om te gaan? STOM!
Ik ga direct even naar de site van de Mc, kijk dat is nu een effectieve manier om met stomme dingen om te gaan!
Neem uiteraard jouw warme appeltaart mee in mijn verzoek MV!
zondag 11 september 2011 om 23:59
maandag 12 september 2011 om 14:22
maandag 12 september 2011 om 19:13
Stom dat de cacao op was terwijl ik een cake sta te bakken.
(Fijn dat de winkels tegenwoordig gewoon nog open zijn om 1845.)
Stom dat de cacao ergens onder op het laagste schap verstopt ligt, ik zocht me een breuk.
Stom dat ik vervolgens in de meest foute rij ging staan van de 4.
(Fijn dat de winkels tegenwoordig gewoon nog open zijn om 1845.)
Stom dat de cacao ergens onder op het laagste schap verstopt ligt, ik zocht me een breuk.
Stom dat ik vervolgens in de meest foute rij ging staan van de 4.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.