Stom!

11-09-2011 14:17 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
in navolging van de rubriek in Linda. wat vind jij stom? ik zal beginnen...

dat kinderpyama's niet in aparte delen verkrijgbaar zijn bij de Hema, zodat mijn kinderen altijd met een te lange broek lopen terwijl het bovenlijfje alweer te kort wordt...
Stom dat mijn oog zo raar doet de laatste tijd, hij is nu alweer rood en pijnlijk.

Stom dat mijn partner voor zowat alles een verbastering heeft (kleptop bijv), ik erger me er vreselijk aan.
Leuk topic! Absoluut niet stom!

Wat ik wel stom vind is dat de tijd zo ontzettend snel gaat en een dag maar 24u heeft! Moet nog zoveel doen en dat is helemaal stom!
quote:Twisted schreef op 12 september 2011 @ 22:42:

Stom dat ik niet kan slapen, terwijl ik al meer dan een uur in bed lig en echt doodmoe ben Ben je nog in slaap gevallen? Anders ' stom' ja...
Stom dat ik geen zin kan maken om te gaan sporten.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Stom dat mn been net niet lang genoeg is om Kampen een schop onder dr bevallige derriere te geven ;-p
Stom dat ik wel zin heb maar al weken geblesseerd ben (wel stiekum een groepsles gedaan maar niet gezegd op fysio)
Stom dat ik 2 afspraken op 'auto'tijd van elkaar gemaakt heb terwijl ik op de fiets moet.
quote:miekie1 schreef op 13 september 2011 @ 13:04:

Stom dat mn been net niet lang genoeg is om Kampen een schop onder dr bevallige derriere te geven ;-p
Stom: Ikea kussen slopen die helemaal nooit never passen om mijn eigen kussens.

Ook stom: meer maand over dan geld...

Nog stommer: Zin hebben in knoflooksaus op de vrijdag voor je gaat stappen.
Stom dat ik op mijn vrije dag helemaal niet kan genieten van lekker rustig aan doen, omdat de was en de afwas in mijn nek hijgen. En vooral stom dat ik er dus al een uur tegen aan hik, zodat mijn ''vrijedaggevoel" helemaal niet zo lekker voelt.
Ook stom dat ik 2 vuilniszakken in de gang heb staan, maar ze niet in de ondergrondse container kan mikken, omdat ik mijn pasje kwijt ben.
-
Stom dat ik buikpijn heb

En ook stom dat ik de mail van mijn opleiding niet in kan en dat er ook niet op mijn berichten gereageerd wordt via mijn gewone mail.
stom dat iedereen zich bemoeit met mijn bruiloft en het helemaal niet meer 'onze' dag word maar die van een heleboel anderen met nog stommere ideeen!!!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 september 2011 @ 14:47:

Stom dat ik van Viva geen groen licht krijg voor het ontgroenen van nieuwe forummers.Daar moet je gewoon lief tegen doen, hahaha.
Stom dat ik nog niks van mn sollicitatie heb gehoord.

Ik wil graag weten of ik op gesprek mag komen!!
Stom dat mijn vrije dag, niet mijn vrije dag voelt, omdat ik nog zoveel moet opruimen van de vorige week en moet regelen voor de volgende week.

Stom datik een dikke pukkel op mijn wang heb, die nog zo dicht zit, dat ik hem niet kan uitknijpen.

Stom dat ik me heb verbrand net aan een gloeiend heet straaltje water die nog uit de kraan kwam toen ik in bad lag.

Stom (maar wel lekker), dat ik net een groot glas wijn naar binnen heb gegoten, terwijl ik nog zoveel moet doen.

(tegen de regels in........ Leuk dat ik zo met mijn kids ga uit eten :-) )
quote:mayhem schreef op 13 september 2011 @ 13:21:

[...]

Stom dat ik nog steeds geen Sinterklaas-eten in de winkel heb zien liggen, heb er zo'n zin in!

Oh, ik kan hier mijn geluk op. En ik heb al pepernoten op en ik zag chocolade Sinterklazen en Zwarte Pieten liggen. Taaitaai trouwens ook.
Stom dat er zoveel ouders zijn die zich niet aan verkeersregels houden.Fietsen door t winkelcentrum(wandelgebied),geen voorrang geven aan rechts,en nee meid,blijf maar even staan,ik gok dat het te moeilijk is voor die mevrouw om haar knipperlicht aan te zetten.

Stom dat de politie daar bij school/winkelcentrum te weinig staat te controleren.
Stom dat de vega worsten (bij mij) bij de Appie niet meer verkrijgbaar zijn.

Stom dat ik zowat de hele vrije dag heb lopen poetsen omdat ik bezoek krijg (en ik én vriend het verder dus niet goed bijhouden).

Stom dat ik nauwelijks wat hoor van m'n vriend die met z'n werk een uitstapje heeft naar 't buitenland (zaterdag pas weer thuis na 6 dagen). Stom ook dat dit me zo boeit!!!!!

Stom dat ik me 20 keer zo slecht voel dan voordat ik gestopt was met roken. Ben sindsdien chronisch verkouden. Door het extreem veel niezen is 't me ook nog eens in de rug geschoten.

Stom dat Rococo van Joop uit de handel is genomen.

Stom dat ik in 1,5 jaar tijd ongeveer 10 kilo ben aangekomen. En ook stom dat ik een lekkere maar ooohhhh zo ongezonde en dik-makende taart heb gemaakt voor 't bezoek, die natuurlijk maar een klein stukje willen, waardoor ik met de rest blijf zitten en die dus noodgedwongen verder in m'n uppie moet opeten.

Stom dat andere mensen stomme dingen overkomen!
Jeetje give_love dat is inderdaad stom! Vooral dat niezen en in je rug schieten stuk.
Het is stom dat ik al een week ongesteld moet worden, het maar niet komt maar wél met van die tieten maatje meloen rondloop (en mijn tepels pijn doen, auch!). Testje eergisteren was negatief.

Ook stom dat ik de eerste maand na het stoppen met de pil wél netjes op tijd ongesteld word, en de tweede maand dus niet.
Stom? Medeforummers die overal 'hihi' achter zetten!
Ik vind Jumbo stom en het jongetje die JumPo zegt helemaal. Wil ik het treinkaartje bestellen net voor volgende week bij de ns, moet je een kassabon hebben, maar er zit geen Jumbo in mijn hele wijde omgeving in NH, wat is dat nou voor aktie? Blij maken met een dode mus noemen we dat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mylene, kan ik je helpen aan een kassabonnetje van de Jumbo? Hoe zit die actie precies inelkaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven