Stom!
zondag 11 september 2011 om 14:17
dinsdag 13 september 2011 om 13:16
dinsdag 13 september 2011 om 15:41
Stom dat mijn vrije dag, niet mijn vrije dag voelt, omdat ik nog zoveel moet opruimen van de vorige week en moet regelen voor de volgende week.
Stom datik een dikke pukkel op mijn wang heb, die nog zo dicht zit, dat ik hem niet kan uitknijpen.
Stom dat ik me heb verbrand net aan een gloeiend heet straaltje water die nog uit de kraan kwam toen ik in bad lag.
Stom (maar wel lekker), dat ik net een groot glas wijn naar binnen heb gegoten, terwijl ik nog zoveel moet doen.
(tegen de regels in........ Leuk dat ik zo met mijn kids ga uit eten
)
Stom datik een dikke pukkel op mijn wang heb, die nog zo dicht zit, dat ik hem niet kan uitknijpen.
Stom dat ik me heb verbrand net aan een gloeiend heet straaltje water die nog uit de kraan kwam toen ik in bad lag.
Stom (maar wel lekker), dat ik net een groot glas wijn naar binnen heb gegoten, terwijl ik nog zoveel moet doen.
(tegen de regels in........ Leuk dat ik zo met mijn kids ga uit eten
dinsdag 13 september 2011 om 22:33
woensdag 14 september 2011 om 08:59
Stom dat er zoveel ouders zijn die zich niet aan verkeersregels houden.Fietsen door t winkelcentrum(wandelgebied),geen voorrang geven aan rechts,en nee meid,blijf maar even staan,ik gok dat het te moeilijk is voor die mevrouw om haar knipperlicht aan te zetten.
Stom dat de politie daar bij school/winkelcentrum te weinig staat te controleren.
Stom dat de politie daar bij school/winkelcentrum te weinig staat te controleren.
woensdag 14 september 2011 om 09:53
Stom dat de vega worsten (bij mij) bij de Appie niet meer verkrijgbaar zijn.
Stom dat ik zowat de hele vrije dag heb lopen poetsen omdat ik bezoek krijg (en ik én vriend het verder dus niet goed bijhouden).
Stom dat ik nauwelijks wat hoor van m'n vriend die met z'n werk een uitstapje heeft naar 't buitenland (zaterdag pas weer thuis na 6 dagen). Stom ook dat dit me zo boeit!!!!!
Stom dat ik me 20 keer zo slecht voel dan voordat ik gestopt was met roken. Ben sindsdien chronisch verkouden. Door het extreem veel niezen is 't me ook nog eens in de rug geschoten.
Stom dat Rococo van Joop uit de handel is genomen.
Stom dat ik in 1,5 jaar tijd ongeveer 10 kilo ben aangekomen. En ook stom dat ik een lekkere maar ooohhhh zo ongezonde en dik-makende taart heb gemaakt voor 't bezoek, die natuurlijk maar een klein stukje willen, waardoor ik met de rest blijf zitten en die dus noodgedwongen verder in m'n uppie moet opeten.
Stom dat andere mensen stomme dingen overkomen!
Stom dat ik zowat de hele vrije dag heb lopen poetsen omdat ik bezoek krijg (en ik én vriend het verder dus niet goed bijhouden).
Stom dat ik nauwelijks wat hoor van m'n vriend die met z'n werk een uitstapje heeft naar 't buitenland (zaterdag pas weer thuis na 6 dagen). Stom ook dat dit me zo boeit!!!!!
Stom dat ik me 20 keer zo slecht voel dan voordat ik gestopt was met roken. Ben sindsdien chronisch verkouden. Door het extreem veel niezen is 't me ook nog eens in de rug geschoten.
Stom dat Rococo van Joop uit de handel is genomen.
Stom dat ik in 1,5 jaar tijd ongeveer 10 kilo ben aangekomen. En ook stom dat ik een lekkere maar ooohhhh zo ongezonde en dik-makende taart heb gemaakt voor 't bezoek, die natuurlijk maar een klein stukje willen, waardoor ik met de rest blijf zitten en die dus noodgedwongen verder in m'n uppie moet opeten.
Stom dat andere mensen stomme dingen overkomen!
woensdag 14 september 2011 om 10:04
Het is stom dat ik al een week ongesteld moet worden, het maar niet komt maar wél met van die tieten maatje meloen rondloop (en mijn tepels pijn doen, auch!). Testje eergisteren was negatief.
Ook stom dat ik de eerste maand na het stoppen met de pil wél netjes op tijd ongesteld word, en de tweede maand dus niet.
Ook stom dat ik de eerste maand na het stoppen met de pil wél netjes op tijd ongesteld word, en de tweede maand dus niet.
woensdag 14 september 2011 om 22:10
Ik vind Jumbo stom en het jongetje die JumPo zegt helemaal. Wil ik het treinkaartje bestellen net voor volgende week bij de ns, moet je een kassabon hebben, maar er zit geen Jumbo in mijn hele wijde omgeving in NH, wat is dat nou voor aktie? Blij maken met een dode mus noemen we dat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven