Het Kasteel
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Jonkvrouwen! Wees welkom!
http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg
Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.
Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
dinsdag 13 september 2011 om 08:31
En de korte versie duurde alsnog 48 minuten (aldus mijn telefoon)
Mogguh meiden.
Mims beetje geslapen? (enne nee hoor ik ga echt niet proberen jou weg te krijgen)
Marge ook enigszins wakker of was tijd tusen tanden poetsen en wekker te kort?
Theoretisch bij mij niet, want ik kon tot kwart voor 8 en als je er dan rondom kwart voor 1 inligt is dat nog steeds zeer respectabel, alleen werd ik om half 6 wakker en kon ik niet meer slapen (1 van de bijwerkingen van de pillen, waar ik bij vorige stoppoging half gestoord van werd). Nou ja hopelijk is het eenmalig en slaap ik vannacht weer als een roosje.
Koffie dus!
Mogguh meiden.
Mims beetje geslapen? (enne nee hoor ik ga echt niet proberen jou weg te krijgen)
Marge ook enigszins wakker of was tijd tusen tanden poetsen en wekker te kort?
Theoretisch bij mij niet, want ik kon tot kwart voor 8 en als je er dan rondom kwart voor 1 inligt is dat nog steeds zeer respectabel, alleen werd ik om half 6 wakker en kon ik niet meer slapen (1 van de bijwerkingen van de pillen, waar ik bij vorige stoppoging half gestoord van werd). Nou ja hopelijk is het eenmalig en slaap ik vannacht weer als een roosje.
Koffie dus!
dinsdag 13 september 2011 om 08:53
Om zes uur vanmorgen besloot de ene buurman-met-hond met de andere buurman-met-hond te gaan kletsen. Onder mijn raam. Wat ik dus woordelijk kon verstaan, omdat dat allemaal zo door de ventilatiedinges heen kan.
Ik denk dat ik wel een dutje ga doen, dus, vandaag.
(Dat moet van de huisarts, dan wordt mijn keel sneller beter )
Maar eerst: Veel Koffie!
Ik denk dat ik wel een dutje ga doen, dus, vandaag.
(Dat moet van de huisarts, dan wordt mijn keel sneller beter )
Maar eerst: Veel Koffie!
dinsdag 13 september 2011 om 10:11
Nee, nee, niet weg, ik ben hier maar heb een overidioot volle week, vandaar
Had ik hier nog niet gemeld dat kasteelnacht heerlijk was? Ik dacht nl van wel, maar misschien ligt dat aan mij... Het was in ieder geval heerlijk. Alle tijd voor mijn jongetje, heel gezellig, kletsen, eten, buiten, samen slapen in een heus hemelbed. Hij vond alles leuk en mooi, en ik eigenlijk ook
Nu gauw weer door naar de drukke werkzaamheden, tot spoedig weer!
Had ik hier nog niet gemeld dat kasteelnacht heerlijk was? Ik dacht nl van wel, maar misschien ligt dat aan mij... Het was in ieder geval heerlijk. Alle tijd voor mijn jongetje, heel gezellig, kletsen, eten, buiten, samen slapen in een heus hemelbed. Hij vond alles leuk en mooi, en ik eigenlijk ook
Nu gauw weer door naar de drukke werkzaamheden, tot spoedig weer!
woensdag 14 september 2011 om 10:54
woensdag 14 september 2011 om 14:07
Weten jullie dat van het geld kan me niet eens zoveel schelen, heb altijd geweten dat ik iets terug zou moeten betalen. Maar er is een fout gemaakt waarvan de eisende partij nu zegt jouw werkgever had dat moeten weten je hebt je niet aan de regels gehouden dus heb je ten onrechte geld ontvangen. Terwijl we ter goeder trouw dit zo hebben aangepakt. En dat maakt me kwaad.
donderdag 15 september 2011 om 07:35
Morning!
Coffee in this morning.
Hoe gaat het met iedereen?
Ochtendje werken, middagje op stap met de collega's.
Goedenachtrustpil van kruidvat werkte vannacht enigszins, want toch zo'n goede 6 uur geslapen. En vanmorgen in tegenstelling tot de vorige dagen niet wakker geworden met een gevoel alsof ik 3 flessen wijn heb leegezopen. . Dus het gaat de goede kant op met die pillen. Vind het wel een beetje spannend hoor nu stopdag nadert.
Coffee in this morning.
Hoe gaat het met iedereen?
Ochtendje werken, middagje op stap met de collega's.
Goedenachtrustpil van kruidvat werkte vannacht enigszins, want toch zo'n goede 6 uur geslapen. En vanmorgen in tegenstelling tot de vorige dagen niet wakker geworden met een gevoel alsof ik 3 flessen wijn heb leegezopen. . Dus het gaat de goede kant op met die pillen. Vind het wel een beetje spannend hoor nu stopdag nadert.
donderdag 15 september 2011 om 20:08
Hallo daar! Kennen jullie mij nog? Die Kasteelvrouwe die hier tijdenlang haar neus niet heeft laten zien . Ik heb de afgelopen maanden nogal onder een steen gezeten, met zorgen om beide oudste kinderen, een eigen kwakkelende gezondheid, nieuwe baan dus energy drain en een erg zieke vader dus mij ontbrak geheel de puf om over ditten en datten te schrijven waardoor de drempel van het kasteel naarmate de tijd vorderde hoger en hoger werd.
De zorgen zijn nog niet voorbij maar de steen is een klein beetje van zijn plaats gekomen, dus ik stof mijn kasteeljurk af om even naar jullie te zwaaien en te zeggen dat ik mij weer meld als het leven weer normale vormen heeft aangenomen.
Zwaaaaai! Hoop dat het jullie allemaal goed gaat!
De zorgen zijn nog niet voorbij maar de steen is een klein beetje van zijn plaats gekomen, dus ik stof mijn kasteeljurk af om even naar jullie te zwaaien en te zeggen dat ik mij weer meld als het leven weer normale vormen heeft aangenomen.
Zwaaaaai! Hoop dat het jullie allemaal goed gaat!
donderdag 15 september 2011 om 20:25
*geeft Sis een pakkerd*
Ik ben saggerijnig want sinds woensdag zit er ineens een spier klem in mijn schouder en nu kan ik me niet meer zo goed bewegen en lijkt het alsof ik Gilles de la Tourette heb omdat ik op de meest onverwachte momenten ' auw' en 'gvd' roep. Vandaag geprobeerd om naar de fysio te gaan maar hij zat vol dus dat wordt morgen. En ik ben nog steeds niet afgevallen.
*gaat mokkend op haar kamer tv zitten kijken en dromen van een bak Ben en Jerry's*
Ik ben saggerijnig want sinds woensdag zit er ineens een spier klem in mijn schouder en nu kan ik me niet meer zo goed bewegen en lijkt het alsof ik Gilles de la Tourette heb omdat ik op de meest onverwachte momenten ' auw' en 'gvd' roep. Vandaag geprobeerd om naar de fysio te gaan maar hij zat vol dus dat wordt morgen. En ik ben nog steeds niet afgevallen.
*gaat mokkend op haar kamer tv zitten kijken en dromen van een bak Ben en Jerry's*
vrijdag 16 september 2011 om 09:22
Kumbaya? Geen wonder dat iedereen is weggerend....
* lokt weer met koffie*
Arme Suup en arme Dar, ik denk dat we de lappenmand maar weer eens moeten opschudden. Ook Mims is ziekig, dus maak even plaats. Suup is niet ziek maar verdient wel een knuffel en om even verwend te worden. Zo. Marge weer beter? Anders is er nog plek hoor.
En Siss, als ik wat kan doen? Bier en tortillachips bij een film misschien?
Ik heb een drukke week, en de komende week nog drukker. Mochten jullie me missen: ik ben nogal druk met werk. Zo druk dat ik nog steeds niet weet welke opleiding ik nou wil gaan volgen. Volgende week maar eens in verdiepen. Met Opa Bloes gaat het wel iets beter gelukkig. We hebben misschien een buddy gevonden voor hem en hij is zelf weer wat mobieler nu. Marge nog dank voor de mail, u is lief!!
Nu weer aan de slag voor de Baas! Kus!
* lokt weer met koffie*
Arme Suup en arme Dar, ik denk dat we de lappenmand maar weer eens moeten opschudden. Ook Mims is ziekig, dus maak even plaats. Suup is niet ziek maar verdient wel een knuffel en om even verwend te worden. Zo. Marge weer beter? Anders is er nog plek hoor.
En Siss, als ik wat kan doen? Bier en tortillachips bij een film misschien?
Ik heb een drukke week, en de komende week nog drukker. Mochten jullie me missen: ik ben nogal druk met werk. Zo druk dat ik nog steeds niet weet welke opleiding ik nou wil gaan volgen. Volgende week maar eens in verdiepen. Met Opa Bloes gaat het wel iets beter gelukkig. We hebben misschien een buddy gevonden voor hem en hij is zelf weer wat mobieler nu. Marge nog dank voor de mail, u is lief!!
Nu weer aan de slag voor de Baas! Kus!
vrijdag 16 september 2011 om 09:23
Mogguh meiden,
Zet koffie neer.
Sis ontzettend fijn om iets van je te horen, maakt me best wel zorgen om je. voor alles.
D voor het spiertje. Hopelijk snel weer weg.
Hier druk druk maar gisteren leuke dag gehad met de collega's van huidige werkplek, kwam nog een hele onwachte bekende tegen vrouw van ex van lang geleden.
Nu snel door naar andere werkplek.
Laters
Zet koffie neer.
Sis ontzettend fijn om iets van je te horen, maakt me best wel zorgen om je. voor alles.
D voor het spiertje. Hopelijk snel weer weg.
Hier druk druk maar gisteren leuke dag gehad met de collega's van huidige werkplek, kwam nog een hele onwachte bekende tegen vrouw van ex van lang geleden.
Nu snel door naar andere werkplek.
Laters
vrijdag 16 september 2011 om 10:55
Drukke boel Suup, gaat het slapen al wat beter?
Wat leuk dat OpaBloes een buddy heeft gevonden, dat zal hem zo gaan helpen denk ik! Toch niet via die organisatie die op de vriendjessite werd geopperd he?
Doe maar niet op schouders slaan. Was gisteren even op de sportschool omdat er ineens een leraar later kwam dus ze hadden iemand nodig om de les op te starten en toen wilde iemand mij een knuffel geven...volgens mij zag ik er uit als het meisje van de Exorcist en heb ik sissend gefluisterd " Niet. Aan. Me. Komen" haha! Maar om 12.00 naar de fysio en ik heb er al mijn hoop op gevestigd dat hij het weer goed gaat maken
*neuriet Kumbaya*
Wat leuk dat OpaBloes een buddy heeft gevonden, dat zal hem zo gaan helpen denk ik! Toch niet via die organisatie die op de vriendjessite werd geopperd he?
Doe maar niet op schouders slaan. Was gisteren even op de sportschool omdat er ineens een leraar later kwam dus ze hadden iemand nodig om de les op te starten en toen wilde iemand mij een knuffel geven...volgens mij zag ik er uit als het meisje van de Exorcist en heb ik sissend gefluisterd " Niet. Aan. Me. Komen" haha! Maar om 12.00 naar de fysio en ik heb er al mijn hoop op gevestigd dat hij het weer goed gaat maken
*neuriet Kumbaya*
vrijdag 16 september 2011 om 14:27
Gelukkig zag het er allemaal erger uit dat het was, volgens de fysio, gewoon een enorme verkramping en mn spieren hebben een opdonder gehad. Aspirines slikken en over 2/3 dagen zou het over moeten zijn. Voor de 'normale' pijn in mijn schouder moet ik naar een sportarts in het ziekenhuis. Dat zien we dan dus wel weer verder.
Iemand trek in een late lunch?
Iemand trek in een late lunch?
zaterdag 17 september 2011 om 09:39
*zet koffie en een uitgebreid ontbijt neer voor alle Dames en een extra bordje voor Toet*
Iedereen lekker geslapen en leuke plannen voor het weekend?
Whoohoo ik mag 2 dagen 'normaal' eten! Wat kan een mens genieten van crackers met kaas zeg
En mijn schouder voelt vandaag ook al beter, wat goed uitkomt want ik moet morgen werken.
Oh en haha mijn opa-hondje moet een jasje gaan dragen *proest* Hij heeft een vlooienallergie gehad en nu is zn buikje helemaal kaal. Vanwege zijn leeftijd zal het niet snel meer aangroeien dus als het straks kouder gaat worden moet ie van de dierenarts een jasje aan
Toevallig heeft een vriendin van mij een heleboel foute hondenjasjes (dure designermerken, legerprints enz) thuis liggen omdat ze een beetje raar is en een oude tekkel heeft dus volgende week mag ik er een paar lenen om uit te proberen. Ik kan niet wachten *grinnik*
Iedereen lekker geslapen en leuke plannen voor het weekend?
Whoohoo ik mag 2 dagen 'normaal' eten! Wat kan een mens genieten van crackers met kaas zeg
Oh en haha mijn opa-hondje moet een jasje gaan dragen *proest* Hij heeft een vlooienallergie gehad en nu is zn buikje helemaal kaal. Vanwege zijn leeftijd zal het niet snel meer aangroeien dus als het straks kouder gaat worden moet ie van de dierenarts een jasje aan