Never Ending Meet

02-09-2011 20:13 901 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat we het andere topic ernstig aan het vervuilen zijn, heb ik maar even een nieuw topic geopend.

Hier kunnen we naar hartelust offtopic gaan
I am surrounded by morons
Welke cursus doe je Lizzl?

Ik kom van tandarts en die heeft bij dochter 2 tandjes getrokken (haar eerste wisseltandjes) er groeide een achter, vandaar.

Hier is het zowaar mooi weer, bij jullie ook?

Ik slaap goed nu, het is et of de moeheid er uit komt, maar dat is niet erg.

Hebben jullie leuke plannen vandaag? Ik beetje rommelen in huis en even de stad in

Lizzl; we hebben in camper en willen heel graag eens een maand door Scandinavie trekken, lijkt me heerlijk!
Goedemorgen altezaam

Hier lijkt 't ook lekker weer te worden! Hopelijk slaapt dochter nu even (ze zijn hiernaast weer hard aan het klussen - nog twee weken - oef!) dan kunnen we daarna de deur uit.

Vriend werkt vandaag thuis, da's gezellig, maar wel opletten dat dat niet te gezellig wordt haha anders heeft 't niet veel nut.

Re: ogen, online lukt meestal wel, maar als ik dat te lang achter elkaar doe krijg ik er later last van! Nog een maandje, dan operatie!

Buikje, wat zielig voor je dochtertje. Hoe voelt ze zich?

Nou, ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne dag hebben!
Herrie door klussen is irritant - sterkte nog even aankomende 2 weken!

Ik had vroeger een bovenbuurvrouw die viool en piano speelde. En ze zong toonladders. En haar puberdochter skeelerde in huis.......

Buikje,

Met een camper door Scandinavië is een schitterende reis! Dan ga je heel veel moois zien

(ik volg een cursus Zweeds; omvat 4 jaar in totaal)
Goedemorgen!

Welcome back Lizzle Wow een cursus Zweeds, gaaf zeg.

Ik had vroeger een bovenbuurman die niet helemaal goed bij zijn hoofd was... die smeet zo af en toe zijn meubels door het hele huis... en hij had zo´n roeimachine (leek het) waar hij het liefst ´sochtends zo rond half 6 over het parket mee ging rollen....

Jullie allemaal lekker vrij.. Ik zit maar te zwoegen op mn werk

Ahh buikje, deed het veel pijn bij je dochtertje?

Nou ik dus vandaag weer proberen naar de sportschool te gaan...... Niet geweest nog, niet hardgelopen en ik voel me vetter en vetter....... Ben wel weer meer aan het opletten op wat ik naar binnen schuif. En ik drink veel water en kruidenthee enzo.. Maar mn lichaam moet echt weer even wennen aan minder eten.
ladies, waar zijn jullie?
Hierzo!
En ik ben hier!
Ik ben eergisteren gaan hardlopen!!! En vanavond weer!!

Gaat het nog door allemaal de 2e?
Ik moet eigenlijk mn wenkbrauwen plukken/harsen, maar heb geen zin

Verder moet ik nog een berg was vouwen, de badkamer poetsen, stoffen en stofzuigen en de vaatwasser uitruimen....

In totaal zou dat met 1,5 uur gedaan kunnen zijn.

Ik ga het maar 's proberen *zucht*
Wow! Wat goed van je Ik ben nog steeds niet bij de sportschool geweest Die drempel is zo hoog geworden, dat als ik er nu overheen zou gaan, moet ik aan de andere kant abseilen

De 2e gaat nog door hoor! Mn Twisted Sister en ik hebben de knoop doorgehakt en ik ga vandaag reserveren. De locatie laat ik nog via FB weten
Heel goed, Phoebe! Nu kan ik eigenlijk niet meer achterblijven..

Ren je met Evy?

Lizzl, zet 'm op! EN als je klaar bent.. ligt hier ook nog wel een stapel

Ik wil juist even de deur uit, het is mooi weer en 't huishouden boeit me niet.
Leuk, ik ben benieuwd Liz!

Haha.. Komt vanzelf wel weer met sporten. Er kómt een moment dat je je tegenzin gaat overwinnen. Ik had een beetje mot met een collega waar ik me enorm over had opgewonden dus toen ging het hardlopen opeens ook heel lekker. Al die adrenaline eruit En nee, ik ren niet met Evy Ik ren met mn man (of soms alleen met mn ipod) Evy is zo´n speciaal renprogramma he?

Ik heb heel luxe elke week een werkster Het enige dat wij zelf doen is de keuken elke dag schoon en opgeruimd houden en dat doet mijn man 9 vd 10 keer omdat ik kook
Ja, Evy is een hele lieve Belgse, toen ik rende deed ik dat met haar en dat vond ik goed vol te houden.

Ik ben ook benieuwd naar de locatie!
Ik heb ook met de gedachte gespeeld om een hulp in de huishouding 'te nemen'. Maar met de hoeveelheid vrije tijd die ik heb, zou dat wel een beetje absurd zijn
Pff zo moet je dat niet zien hoor (vind ik). Als je genoeg verdient, en je vindt het gewoon echt niet leuk om te doen, zal je toch wel gek zijn? Of als het anders blijft liggen.. dan is het noodzaak! Toen ik fulltime werkte had ik gewoon geen zin om dan ook nog in het weekend een dag kwijt te zijn aan stomme huishoudelijke klusjes.

Ik ben momenteel fulltime thuis, en dan vind ik wel dat ik het zelf moet doen, al is er dan een reden voor mijn thuiszijn.
ow als ik het geld zou hebben zou ik meteen een werkster nemen (vroeger toen ik werkte hadden we die ook) ook al werk ik nu niet. Ik ben vaak moe/beperkte energie waardoor ik het huishouden eigenkijk niet kan doen maar ik vínd wel dat ik het moet doen 'want ik werk niet eens'.... Kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijn man te laten schoonmaken na een dag werken, maar zelf lukt het niet en hulp vragen is lastig

Goh, zien jullie hier ook een leerpunt?....

Ik kom van tandarts (polijsten) heerlijk glad en schoon gevoel, zien jullie het? -->

Fijne dag allemaal
(Twisted, ik heb via Facebook de andere sista's laten weten welke locatie we hebben gekozen (plus tijdstip))
Ziet er weer goed uit, Buikje

Ik mag over 4 weken weer

Oh, maar ik vind het niet eens zo erg om te doen Muziekje op en ik ga aan de slag! Wij hebben ook niet veel rommeltjes in huis - ik ben heel erg van 'de weggooi'. Een jaar niet gebruikt of gedragen: weg ermee!

Toen ik nog fulltime regulier werkte (en alleen woonde), kwam er iemand 1x per 2 weken voor de grotere klussen (ramen, strijken, sopwerk). Maar nu ik 10 - 23 dagen per maand vrij ben, kan ik het voor mezelf niet ok vinden om dan zo lui te zijn om iemand te laten komen. Want dat zou het bij mij zijn, luiheid. Ik heb geen kinderen, geen huisdieren, geen tijdrovende bezigheden, dus dat scheelt
Wat een smile, Buikje!

Nee hoor Lizzl, ik begrijp je wel, denk er zelf ook ongeveer zo over. Maar bij een ander vind ik dat het best kan, en helemaal niet lui haha
Oh dat herken ik ook wel: ik vind heel veel prima voor een ander, maar minder leuk/mooi/spannend/interessant voor mezelf.

Zoals trouwen. Ik zie het mezelf nooit doen, maar ik verheug me nu al op de bruiloft van m'n vriendin die volgend jaar gaat trouwen. Weet al wat ik wil dragen (moet het alleen nog even laten maken ), wat ik hen kado geef en leef helemaal met haar mee - we praten honderduit over ringen, jurken, de dag, tradities, etc. Maar als ik mezelf in die positie probeer voor te stellen........ nee, dat lukt me dan niet

Tot nu toe gedaan: wenkbrauwen zijn weer in vorm, nagels zijn weer keurig, wasjes gevouwen, troepjes opgeruimd/weggegooid, bed verschoond. Straks (misschien) stofzuigen en dan is het weer mooi geweest

Hebben jullie al plannen voor het weekend?
Oh nee hoor, als we het blijven kunnen betalen, ik hou lekker die werkster.. ook als ik gewoon vrij zou zijn Maar ik vind het dan ook verschrikkelijk, vooral stofzuigen.. Zijn zó veel andere dingen die ik veel liever doe. Vind het wel leuk om het allemaal netjes te maken en heel gezellig enzo, maar echt schoonmaken.. (ik ben misschien wel heel erg verwend.. )

Nee Lizzl? Waarom zie je jezelf niet trouwen? (is leuk hoor )

Wij gaan zaterdag naar een verjaardag. O ja, en ik ga naar de kapper! Eindelijk een stukje van mn haar af. Het is kurkdroog.
Lizzl, kan jij je wenkbrauwen zelf doen? Dat is bij mij onbegonnen werk. Ik kan schoonmaken wel ok vinden, inderdaad, muziekje op etc. Maar dan moet ik fit genoeg zijn.

Ik ben getuige volgend jaar bij het huwelijk van een goede vriendin. Maar ik ben geen organisatie-talent. Toch vrees ik dat ik het vrijgezellen-feestje moet regelen....

Ik ga dadelijk een liefste wens halen (vrijwilligerswerk) morgen 2 x conference call, misschien sporten, er komt een vriendinnetje van dochter spelen.... Dit weekend zaterdag feestje van vrienden
Zo, ben ik weer, wij waren lekker naar de kinderboerderij + zandbak. Nu slaapt ze even, en ga ik me zo klaarmaken voor vanavond uit eten.

Dit weekend weet ik nog niet. Het zou slecht weer worden, maar dat geloof ik eigenlijk niet! Als het beetje aardig is dan gaan we misschien een dagje naar de apenheul. En vriend moet een dag werken, dus dan zie ik wel.

Wenkbrauwen doe ik ook zelf, met een harsstripje.. zo rats, in een keer alles eraf! (niet óp de wenkbrauw natuurlijk, maar erboven en eronder. Al is erop me ook wel eens overkomen.. )
quote:Lizzl schreef op 15 september 2011 @ 12:18:

(Twisted, ik heb via Facebook de andere sista's laten weten welke locatie we hebben gekozen (plus tijdstip))

Well done, Liz!

En wat vinden de sista's ervan?
quote:Phoebexx schreef op 15 september 2011 @ 15:56:

Oh nee hoor, als we het blijven kunnen betalen, ik hou lekker die werkster.. ook als ik gewoon vrij zou zijn Maar ik vind het dan ook verschrikkelijk, vooral stofzuigen.. Zijn zó veel andere dingen die ik veel liever doe. Vind het wel leuk om het allemaal netjes te maken en heel gezellig enzo, maar echt schoonmaken.. (ik ben misschien wel heel erg verwend.. )

Nee Lizzl? Waarom zie je jezelf niet trouwen? (is leuk hoor )

Wij gaan zaterdag naar een verjaardag. O ja, en ik ga naar de kapper! Eindelijk een stukje van mn haar af. Het is kurkdroog.

Ik geef je groot gelijk. Schoonmaken is vreselijk. Daar heb ik echt een broertje dood aan. Waarschijnlijk ga ik ook een poetsjuf nemen.

Hoe zit je haar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven