Waarschuwing Vivasite;
vrijdag 16 september 2011 om 12:42
Ik krijg deze waarschuwing als ik op de Vivasite wil komen, is er dan nog iets wat ik het beste kan doen?
WAARSCHUWING; HIER KLOPT IETS NIET!
forum.viva.nl bevat inhoud van ad.bannerconnect.net, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben ad.bannerconnect.net al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op ad.bannerconnect.net zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.
WAARSCHUWING; HIER KLOPT IETS NIET!
forum.viva.nl bevat inhoud van ad.bannerconnect.net, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben ad.bannerconnect.net al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op ad.bannerconnect.net zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 16 september 2011 om 12:52
Ik heb het niet bij deze site maar laatst bij een site van een hotel en nu.nl. Maar je weet natuurlijk nooit wat er achter de schermen gebeurd. Vind het maar vaag dat niet iedereen dan zo'n melding krijgt en kan me niet voorstellen dat de sites moedwillig zulke 'gevaarlijke' dingen op de site zetten.
vrijdag 16 september 2011 om 13:05
quote:Francesco schreef op 16 september 2011 @ 12:59:
[...]
Niet naar de Viva site gaan?
Hoe moest ik jullie dan waarschuwen?
Ik had al Viva gemaild met "spoedvraag" en rood uitroepteken maar hoorde niets van ze dus dacht, dan waarschuw ik jullie zelf wel even.
Ik heb nu een scan lopen of ik een virus ervan heb gekregen.
[...]
Niet naar de Viva site gaan?
Hoe moest ik jullie dan waarschuwen?
Ik had al Viva gemaild met "spoedvraag" en rood uitroepteken maar hoorde niets van ze dus dacht, dan waarschuw ik jullie zelf wel even.
Ik heb nu een scan lopen of ik een virus ervan heb gekregen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 16 september 2011 om 13:09
quote:yette schreef op 16 september 2011 @ 13:06:
De mobiele versie van het forum doet het ook op je gewone pc. Helemaal geen pop-ups en andere toeters en bellen. Vind ik soms wel zo lekker.Ik heb geen mobiel waar ik mee kan internetten. Dus ik moet wel alles ondergaan .
De mobiele versie van het forum doet het ook op je gewone pc. Helemaal geen pop-ups en andere toeters en bellen. Vind ik soms wel zo lekker.Ik heb geen mobiel waar ik mee kan internetten. Dus ik moet wel alles ondergaan .
vrijdag 16 september 2011 om 13:58
Beste forummers,
Hartelijk dank voor de meldingen.
Wij hebben de waarschwuwing die jullie ontvangen gemeld bij de afdeling die hierover gaat. Het is nog onduidelijk waar deze melding vandaan komt, maar er wordt hard aan gewerkt om dit uit te zoeken.
Jullie kunnen ons daarbij helpen door de waarschuwing die je krijgt te melden, voorzien van screenshots en URL. Ook horen we graag welke browser je gebruikt.
Je computer loopt geen gevaar zolang je niet op de aangeboden link klikt.
Zodra we meer weten, zullen we dit melden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hartelijk dank voor de meldingen.
Wij hebben de waarschwuwing die jullie ontvangen gemeld bij de afdeling die hierover gaat. Het is nog onduidelijk waar deze melding vandaan komt, maar er wordt hard aan gewerkt om dit uit te zoeken.
Jullie kunnen ons daarbij helpen door de waarschuwing die je krijgt te melden, voorzien van screenshots en URL. Ook horen we graag welke browser je gebruikt.
Je computer loopt geen gevaar zolang je niet op de aangeboden link klikt.
Zodra we meer weten, zullen we dit melden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.