Entertainment alle pijlers

Forum

23-03-2018 17:36 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om wat ideeen op te doen; op welk forum buitenom viva post of lees je nog meer?

To had graag willen aftrappen maar viva is enige forum waar ik kom.
Haha! Ik ook.
Ik heb wel even op SaysWho gezeten maar nooit zelf iets gepost. Ik vond er niet veel aan.
Ik kwam vroeger heel veel op Ouders Online. Was toen echt een leuk forum, al begon het me wat tegen te staan dat het een beetje smal publiek had (in de zin van alleen maar links en hoogopgeleid). En weinig humor, dat miste ik ook wel.
Nu kom ik er nog maar zelden, het is ook nog maar een schim van wat het ooit was.
Verder geen fora hier. SaysWho ook wel eens gecheckt maar daar is het gewoon te rustig. Wel sneu, want het ziet er goed uit en er wordt vast een stuk beter gemodereerd dan hier. Maar toch komt het niet echt van de grond.
Nothing happens for a reason
momenteel alleen hier
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nu alleen hier. Heb wel op meerdere forums gezeten maar die zijn er al een paar jaar niet meer. Maar heb aan die forums (en dit forum) wel wat leuke contacten aan overgehouden :)
Deze, lotgenotenforum, maar werd opgeheven, wel erg jammer en lotgenoten forum voor diabetespatienten en familie via facebook, maar wegggegaan wegens rot sfeer.
Een besloten forum.
Als ik ergens naar google bijvoorbeeld een product of techniek dan krijg ik ook forumresultaten daartussen.

Behalve viva zijn er ook andere zoals Bokt, Fok, Houtbewerkingsforum, Klusforum, GeenStijl, Dokterdokter enz.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bohemia schreef:
23-03-2018 18:01
Ik heb wel even op SaysWho gezeten maar nooit zelf iets gepost. Ik vond er niet veel aan.
Dit ja.
Op zich niks verkeerds aan dat forum, maar net even te rustig, hou wel van wat reuring zo nu en dan.
Aan mij heb je dus geen drol, sorry.

Ik zit alleen hier
O en ik heb wel eens op een klus forum iets gevraagd maar dat was eenmalig
Reddit! Is niet echt een forum maar daar lees ik dus wel mee.
Tweakers.
Reddit.
What a nuanced anxiety
Alleen hier.
Hier en op het forum van de game community waar ik lid van ben.
Op says who?
Ik hoop ook dat het daar iets actiever wordt.
Jaren geleden zat ik wel op meerdere forums maar dat waren meer forums over specifieke hobbies. De laatste jaren kom ik alleen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven