HELP! cheesecake

24-12-2013 12:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor het eerst een cheesecake aan het bakken en deze moest 1 uur in de oven op 150 graden.



Ik vond hem nog wat bleek, dus heb 'm al 10 minuten extra gegeven, maar nu wil ik 'm uit de oven halen en lijkt de taart wel vloeibaar.



Hoort dit zo en stolt 'ie als 'ie afkoelt, of moet ik 'm toch nog wat langer in de oven laten staan???



Hoop dat iemand snel een antwoord heeft.
Hij stolt als hij afkoelt, het je goede roomkaas gebruikt en eieren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mascarpone gebruikt en 2 eierdooiers, dat stond in het recept, maar dan haal ik 'm uit de oven en ga er vanuit dat het goed komt.



Bedankt!
ik laat hem altijd nog een uur in de oven afkoelen en dan gaat hij de koelkast in, maar ik heb een ander recept
Uur in de oven afkoelen. Stolt hij vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven