Baarn
maandag 3 december 2018 om 19:55
Ik woon er! Heerlijk dorp, lekker druk met veel scholen, parken, een zwembad en een bieb. Het dorp is gezellig, veel restaurantjes en winkels. Soest, Amersfoort en Hilversum om de hoek voor als je echt wil shoppen. Ik woon er al jaren, verschillende wijken gewoond. Nu tegen de polder aan. Ik wil eigenlijk wat dichterbij het dorp wonen. We zijn wel op zoek maar kunnen het niet vinden. Wat zoek jij?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
maandag 3 december 2018 om 19:56
maandag 3 december 2018 om 20:08
Waar ben je naar op zoek? en waar woon je nu? Baarn is heel mooi (duur) dorp, centraal gelegen. Een middelgrote plaats met ruim 25.000 inwoners en goede voorzieningen. Eigenlijk zijn alle buurten prima, rond de Reigerstraat zou ik niet graag willen wonen maar om nou te zeggen dat het een slechte buurt is, nee.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.