Baarn

03-12-2018 18:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,
Hoe is het om in Baarn te wonen en kunnen jullie wat vertellen over de buurten? Ik ben zeer benieuwd! Ik ben me aan het orienteren in Baarn te gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon er! Heerlijk dorp, lekker druk met veel scholen, parken, een zwembad en een bieb. Het dorp is gezellig, veel restaurantjes en winkels. Soest, Amersfoort en Hilversum om de hoek voor als je echt wil shoppen. Ik woon er al jaren, verschillende wijken gewoond. Nu tegen de polder aan. Ik wil eigenlijk wat dichterbij het dorp wonen. We zijn wel op zoek maar kunnen het niet vinden. Wat zoek jij?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik woon er niet maar werk er en ik vind het op sommige wijken na een erg saai dorp. Wel mooi tegen de bossen aan, en je zit zeer centraal waardoor je overal snel bent. Maar het is zo'n dorp met een schattig centrum en alles eromheen is lelijk en blokkerig, vind ik. Of je betaalt de hoofdprijs...
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je naar op zoek? en waar woon je nu? Baarn is heel mooi (duur) dorp, centraal gelegen. Een middelgrote plaats met ruim 25.000 inwoners en goede voorzieningen. Eigenlijk zijn alle buurten prima, rond de Reigerstraat zou ik niet graag willen wonen maar om nou te zeggen dat het een slechte buurt is, nee.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Goed te horen. Ik woon nu in Haarlem, maar wil meer naar het midden van het land en ben aan het orienteren in Baarn.
Chocoladestukjes: waarom is wonen rond de reigersstraat geen aanrader?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de overgang van Haarlem naar Baarn prima te doen is. De buurten rond de reigerstraat zijn vrij volks, veel kleine huurwoningen.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven