dekbed.
maandag 26 november 2018 om 14:39
Hallo allen,
De winter staat weer voor de deur en ik merk dat ik toe ben aan een nieuw dekbed.
Nou lees ik van alles over polydaun en thinsulate, geen verstand van dus.
Ik slaap 365 dagen per jaar met het raam open, dus het dekbed moet wel een beetje warm zijn zodat ik niet lig te vernikkelen.
Ik wil geen dons of wol, want ik was mijn dekbed met enige regelmaat.
Hebben jullie een advies voor me?
De winter staat weer voor de deur en ik merk dat ik toe ben aan een nieuw dekbed.
Nou lees ik van alles over polydaun en thinsulate, geen verstand van dus.
Ik slaap 365 dagen per jaar met het raam open, dus het dekbed moet wel een beetje warm zijn zodat ik niet lig te vernikkelen.
Ik wil geen dons of wol, want ik was mijn dekbed met enige regelmaat.
Hebben jullie een advies voor me?
maandag 26 november 2018 om 15:23
https://www.pillowsonline.nl/a-54270891 ... ta-dekbed/
Dit dekbed heb ik al jaren bevalt me prima, ik zweet er niet onder wat ik meestal met synthetisch wel heb. Alleen als ik ziek ben,
.
Ik slaap ook met raam open. Als het kouder wordt heb ik aan de wintervariant voldoende. Wordt het echt koud kan zomer en winter ook nog asn elkaar gekoppeld worden. Dekbedden kunnen in de wasmachine.
Dit dekbed heb ik al jaren bevalt me prima, ik zweet er niet onder wat ik meestal met synthetisch wel heb. Alleen als ik ziek ben,
Ik slaap ook met raam open. Als het kouder wordt heb ik aan de wintervariant voldoende. Wordt het echt koud kan zomer en winter ook nog asn elkaar gekoppeld worden. Dekbedden kunnen in de wasmachine.
maandag 26 november 2018 om 15:47
Lijkt me een goed dekbed. Zal eens verder kijken, want mijn maat is achter jouw link niet meer verkrijgbaar.Tessa44- schreef: ↑26-11-2018 15:23https://www.pillowsonline.nl/a-54270891 ... ta-dekbed/
Dit dekbed heb ik al jaren bevalt me prima, ik zweet er niet onder wat ik meestal met synthetisch wel heb. Alleen als ik ziek ben,.
Ik slaap ook met raam open. Als het kouder wordt heb ik aan de wintervariant voldoende. Wordt het echt koud kan zomer en winter ook nog asn elkaar gekoppeld worden. Dekbedden kunnen in de wasmachine.
maandag 26 november 2018 om 16:50
De eerste link die ik vond met merknaam van het dekbed heb ik gebruikt om hier te plaatsen. Ik denk dat ik het dekbed ongeveer 10 jaar heb, indertijd in een beddenspeciaalzaak gekocht, het was toen nieuw. (De vulling of soort dekbed bedoel ik, logisch dat het dekbed nieuw was
maandag 26 november 2018 om 16:51
Als ik een dekbed koop van 220 lang, dan moet ik al mijn hoezen vervangen. Dat is wel een dingetje.Tessa44- schreef: ↑26-11-2018 16:50De eerste link die ik vond met merknaam van het dekbed heb ik gebruikt om hier te plaatsen. Ik denk dat ik het dekbed ongeveer 10 jaar heb, indertijd in een beddenspeciaalzaak gekocht, het was toen nieuw. ik heb de lange maat 140-220 een Hema dekbedhoes van 140-200/220 past er prima omheen.
maandag 26 november 2018 om 16:54
Ja dat snap ik, ik heb indertijd gedaan omdat mijn man bijna 2 meter is en hij iedere x onder de 2 meter dekbedden met zijn voeten bloot lag, ik heb die maat ook niet nodig voor mijzelf.
maandag 26 november 2018 om 17:27
dinsdag 27 november 2018 om 07:09
Ik zie niet echt in hoe een 4-seizoenen dekbed van €1300,- zijn geld waard kan zijn
dinsdag 27 november 2018 om 10:46
Nou dames, ik heb het over een goedkopere boeg gegooid en het superdeluxe synthetische dekbed gekocht bij de Hema. Het was 70 euro en met 20% korting zit ik aan de 56 euro en dat vind ik weer eens meer dan zat.
Het dekbed heeft een katoensatijnen tijk en het is gevuld met vezels. Het heeft warmteklasse 2 en dat is de op één na hoogste warmteklasse, dus ik lig er straks lekker warmpjes bij.
De reviews zijn lovend, dus ik vind het wel goed zo.
Bedankt voor het meedenken.
Het dekbed heeft een katoensatijnen tijk en het is gevuld met vezels. Het heeft warmteklasse 2 en dat is de op één na hoogste warmteklasse, dus ik lig er straks lekker warmpjes bij.
De reviews zijn lovend, dus ik vind het wel goed zo.
Bedankt voor het meedenken.
woensdag 28 november 2018 om 17:16
Oehhh, dat dekbed is het mooiste dat ik ooit heb gehad. Het is wit katoensatijn met ingeweefde strepen en wat ik er ook zo fijn aan vind is dat hij wat zwaarder is dan het dekbed dat ik nu wegdoe. Hij voelt ook aan als dons en is heel soepel.
Heb net mijn bed opgemaakt en ik denk dat ik maar na Sesamstraat ga slapen. Net zoals vroeger.
Heb net mijn bed opgemaakt en ik denk dat ik maar na Sesamstraat ga slapen. Net zoals vroeger.