Electrische pie maker?
woensdag 10 april 2019 om 13:02
Op een marktje zag ik een keer mensen met een soort tosti-apparaat pie's maken, kleine hartige taartjes met een deksel (pasteitjes dus eigenlijk). Nu wil ik dat voor een etentje ook gaan doen, maar ik kan alleen de Tristar pie maker vinden, en ik weet zeker dat die mensen op dat marktje andere apparaten hadden (ook 1 waar er 4 tegelijk in konden, dat lijkt me handiger) Maar ik kan ze werkelijk nergens vinden. Iemand een idee wat ik bedoel?
woensdag 10 april 2019 om 13:11
woensdag 10 april 2019 om 13:32
Wat een leuk idee, ik ben dol op pies maar ik heb niet zo'n speciale pan voor in de oven, en het leek me allemaal best een gedoe (tuurlijk je kan ze in een springvorm maken maar dat vind ik dan weer minder leuk staan). Maar zo is het wel tof zeg!
aanvulling: ja sorry hier heb je dus niets aan, mijn opmerking
aanvulling: ja sorry hier heb je dus niets aan, mijn opmerking
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
woensdag 10 april 2019 om 14:01
In Nederland alleen 2 stuks fijne is die van AJ
https://www.deslowcookery.nl/a-55262268 ... -gadgetry/
Ze zijn ook makkelijk voor te bereiden in de piemaker en dan nog even in de oven opwarmen .
https://www.deslowcookery.nl/a-55262268 ... -gadgetry/
Ze zijn ook makkelijk voor te bereiden in de piemaker en dan nog even in de oven opwarmen .
woensdag 10 april 2019 om 14:29
vrijdag 12 april 2019 om 17:31
Ik ben voor deze gegaan: https://www.towerhousewares.co.uk/sandw ... maker-p932
Voor de opdracht waar ik m voor koop misschien net wat aan de kleine kant (de pies bedoel ik, niet het apparaat) maar voor high tea's enzo wel weer een heel leuk maatje. En hij trekt meer stroom dan de 6-happer, dus ik hoop dat dat ook betekent dat-ie sneller is. Ben heel benieuwd!
Voor de opdracht waar ik m voor koop misschien net wat aan de kleine kant (de pies bedoel ik, niet het apparaat) maar voor high tea's enzo wel weer een heel leuk maatje. En hij trekt meer stroom dan de 6-happer, dus ik hoop dat dat ook betekent dat-ie sneller is. Ben heel benieuwd!
zaterdag 13 april 2019 om 08:38
zaterdag 13 april 2019 om 08:52
Ik heb er een maar moet eerlijk bekennen de eerste weken vooral leuk na een tijdje ken je de pasteitjes wel . Maar voor bv een feestje of zo weer erg handig.
De mince pies zijn qua maat wel een stuk kleiner dan de reguliere piemaker .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 13-04-2019 09:19
0.26% gewijzigd
zaterdag 13 april 2019 om 17:21
Dit onderwerp doet mij aan Patricia Paay denken.
zaterdag 13 april 2019 om 18:51
Zegt meer over jou dan over Patricia .