Electrische pie maker?

10-04-2019 13:02 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op een marktje zag ik een keer mensen met een soort tosti-apparaat pie's maken, kleine hartige taartjes met een deksel (pasteitjes dus eigenlijk). Nu wil ik dat voor een etentje ook gaan doen, maar ik kan alleen de Tristar pie maker vinden, en ik weet zeker dat die mensen op dat marktje andere apparaten hadden (ook 1 waar er 4 tegelijk in konden, dat lijkt me handiger) Maar ik kan ze werkelijk nergens vinden. Iemand een idee wat ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
https://www.amazon.co.uk/Pie-Makers/b?i ... 3538358031

meerdere soorten
Ik vind ze alleen maar op sites buiten NL die voor vier stuks.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee, ik ben dol op pies maar ik heb niet zo'n speciale pan voor in de oven, en het leek me allemaal best een gedoe (tuurlijk je kan ze in een springvorm maken maar dat vind ik dan weer minder leuk staan). Maar zo is het wel tof zeg!

aanvulling: ja sorry hier heb je dus niets aan, mijn opmerking :rofl:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
gewoon in de oven lijkt me nog handiger, scheelt je weer een apparaat dat het grootste deel van de tijd in de weg staat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
In Nederland alleen 2 stuks fijne is die van AJ
https://www.deslowcookery.nl/a-55262268 ... -gadgetry/

Ze zijn ook makkelijk voor te bereiden in de piemaker en dan nog even in de oven opwarmen .
https://www.amazon.de/Elektrische-Masch ... 155&sr=8-8
Deze heeft zelfs 6 gaten.
Alle reacties Link kopieren
Dank allen! Die met 6 gaten ziet er goed uit, even kijken hoe klein die pies dan zijn. Maar zou wel ns heel aardig kunnen zijn voor wat ik wil
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze ook heel goed in de airfryer kunnen worden gemaakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor deze gegaan: https://www.towerhousewares.co.uk/sandw ... maker-p932
Voor de opdracht waar ik m voor koop misschien net wat aan de kleine kant (de pies bedoel ik, niet het apparaat) maar voor high tea's enzo wel weer een heel leuk maatje. En hij trekt meer stroom dan de 6-happer, dus ik hoop dat dat ook betekent dat-ie sneller is. Ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Je had zeker de laatste :proud: hij is nu out of stock. Laat je nog even weten hoe hij bevalt?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Heb je ´m ook daadwerkelijk in de UK besteld? Heb je er rekening mee gehouden dat er een Engelse stekker aan zal zitten?
Overigens vind ik het idee erg leuk maar ik denk wel dat het hele kleine pies zullen worden. Voor mince pies, staat er. Die zijn vrij klein.
Alle reacties Link kopieren
Lunchlover, ik heb m op Amazon besteld, daar waren er nog 2, dus je kúnt nog de laatste bemachtigen als je wilt ;-D

Rosalind, goeie, niet bij nagedacht, maar ik heb nog wel een verloop geloof ik. Ja, ik denk ook dat t echt mini’s zullen zijn, maar voor de meeste gelegenheden is dat juist goed voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Op Facebook is er een leuke groep over. Ik zit er ook al tijdje over na te denken.
Flashy schreef:
13-04-2019 08:40
Op Facebook is er een leuke groep over. Ik zit er ook al tijdje over na te denken.
Ik heb er een maar moet eerlijk bekennen de eerste weken vooral leuk na een tijdje ken je de pasteitjes wel . Maar voor bv een feestje of zo weer erg handig.


De mince pies zijn qua maat wel een stuk kleiner dan de reguliere piemaker .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 13-04-2019 09:19
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, als ik t alleen voor thuis zou doen, zou ik zeker ook voor die grotere pies zijn gegaan. Als het erg goed bevalt doe ik dat misschien alsnog ook wel..
Moosey schreef:
13-04-2019 08:55
Ja, als ik t alleen voor thuis zou doen, zou ik zeker ook voor die grotere pies zijn gegaan. Als het erg goed bevalt doe ik dat misschien alsnog ook wel..
Vooral goed vullen anders blijft het dekseltje erg bleek.
Alle reacties Link kopieren
Zijn die 6 en 4 maker kleiner?
Flashy schreef:
13-04-2019 10:56
Zijn die 6 en 4 maker kleiner?
Ligt er aan maar als hij voor mince pies is wel .
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn al die apparaten ongeveer even groot (denk flink tosti-ijzer) dus hoe meer pies, hoe kleiner de pies.
Moosey schreef:
13-04-2019 11:47
Volgens mij zijn al die apparaten ongeveer even groot (denk flink tosti-ijzer) dus hoe meer pies, hoe kleiner de pies.
Dat denk ik ook.

Ik vind het wel een heel leuk idee als borrelhapjes, die minipies! :)
LunchLover schreef:
10-04-2019 13:32
Wat een leuk idee, ik ben dol op pies

Moosey schreef:
13-04-2019 08:55
Ja, als ik t alleen voor thuis zou doen, zou ik zeker ook voor die grotere pies zijn gegaan.

Dit onderwerp doet mij aan Patricia Paay denken.
Kinase3000 schreef:
13-04-2019 17:21
Dit onderwerp doet mij aan Patricia Paay denken.
Zegt meer over jou dan over Patricia .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven