Robijn van de Action?

28-10-2018 09:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de action zag ik Robijn wasmiddel spot goedkoop.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is dat dezelfde kwaliteit als de Robijn in de supermarkt?
Wil niet dat mijn kleding daardoor stuk gaat...
Alle reacties Link kopieren
Robijn is robijn... het is echt niet opeens een andere samenstelling 🤦‍♀️
Such a beautiful place to be with Friends.
Waarom zou het anders zijn?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee maar dat zal wel meevallen hoor, er zullen heus geen spontane gaten in je kleren vallen ofzo. Ook de action mag alleen spullen verkopen die voldoen aan de nederlandse wetgeving namelijk en dus geen zoutzuur verkopen onder de naam wasmiddel ;-)
Hoezo, zou je kleding stuk gaan van wasmiddel?

Verder zou Robijn natuurlijk heel stom zijn om zijn producten bij de Action te verkopen en dan inferieure kwaliteit te leveren.

De Dove of Axe bij de Action is ook gewoon hetzelfde als elders, soms in flessen met buitenlandse opdruk.
Action koopt restpartijen uit failliete boedel bv, of omdat deze variant uit het assortiment gaat, of partijen uit het buitenland.
Niks mis mee, alleen soms staat er dan Poolse tekst op ofzo.
Robijn is gewoon Robijn. Ze mogen daar niet opeens een ander merk wasmiddel ingooien. Action koopt grote partijen op (van bijv. winkels die failliet gaan) en verkoopt die door.
Alle reacties Link kopieren
Robijn is Robijn
en wasmiddel is wasmiddel.

Je kleding gaat stuk wanneer je te veel wasmiddel gebruikt, te warm wacht of de trommel niet goed laadt. niet door het merk wasmiddel
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Fanta in Spanje is toch ook anders dan fanta in Nederland?
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
Veel van die producten hebben in andere landen een andere (goedkopere) samenstelling. Action verkoopt allerlei partijen uit allerlei landen. je weet dus niet precies wat je krijgt.
Reep-Chocolade schreef:
28-10-2018 09:49
Fanta in Spanje is toch ook anders dan fanta in Nederland?
Qua kleur en een beetje smaak wel, maar het is niet slechter of beter.
Ik weet niet of we het over dezelfde geur Robijntje hebben, maar ik heb een tijd geleden ook een fles gekocht, voor 1,69 geloof ik. Een geur die ik nog nooit eerder in de supermarkt ben tegengekomen. Ik vond toch dat mijn was veel minder lang lekker fris rook dan normaal. Maar er zijn geen gaten in mijn kleren gevallen...
jo12345 schreef:
28-10-2018 09:59
Veel van die producten hebben in andere landen een andere (goedkopere) samenstelling. Action verkoopt allerlei partijen uit allerlei landen. je weet dus niet precies wat je krijgt.
Maar zolang ze in Spanje/Griekenland/Polen geen schade lijden vanwege Robijn, zal dat hier ook wel meevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven