Servies

14-02-2019 16:43 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek naar een nieuw servies; heb langzaam Ikea wel gehad. Wat hebben jullie? En bevalt het?
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
20-02-2019 07:16
Ikea 365+

Afbeelding

Ik was ook op zoek naar nieuw servies en heb overal gekeken. Ook bij wedgwood en Villeroy & Boch enzo. Maar ik mis bij veel serviezen schalen en kleine bakjes enz. En goede diepe borden (vind van bv wedgwood windsor het soepbord een veel te klein gat hebben). Dit servies is porselein en heeft heel veel verschillende schalen, zowel qua maat als vorm en ook kleine bakjes voor bv kruidenboter of dipsausjes. Ik wil juist alles hetzelfde en wil er geen tekening ofzo op. Kwam dus hier op uit. En qua prijs een stuk vriendelijker ook :)
Mooi strak servies. Wij hebben hier ontbijtborden van. Nu zijn er in de loop der jaren een aantal gesneuveld. Jammer dat ze zo af en toe de uitvoering veranderen, we kunnen nu niet meer dezelfde bordjes bijkopen :|
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
23-02-2019 10:03
Mooi strak servies. Wij hebben hier ontbijtborden van. Nu zijn er in de loop der jaren een aantal gesneuveld. Jammer dat ze zo af en toe de uitvoering veranderen, we kunnen nu niet meer dezelfde bordjes bijkopen :|
Ow, ik dacht dat dit al jaren hetzelfde was. Dat is wel balen! Ze hebben wel ook verschillende vormen. Mijn moeder heeft de vierkante versie. Daar heb ik de ontbijtbordjes van als gebaksbordjes. En ik heb de diepe borden van de set rechtsachter, maar de schalen in alle maten dan weer van de set links voor. En de schalen rechts voor heb ik voor bv blokjes kaas/worst bij verjaardagen. Ik vind het wel fijn dat alles bij elkaar past en je dus heel veel keus hebt qua formaten.

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven