Servies
zaterdag 23 februari 2019 om 10:03
Mooi strak servies. Wij hebben hier ontbijtborden van. Nu zijn er in de loop der jaren een aantal gesneuveld. Jammer dat ze zo af en toe de uitvoering veranderen, we kunnen nu niet meer dezelfde bordjes bijkopenWhomi schreef: ↑20-02-2019 07:16Ikea 365+
Ik was ook op zoek naar nieuw servies en heb overal gekeken. Ook bij wedgwood en Villeroy & Boch enzo. Maar ik mis bij veel serviezen schalen en kleine bakjes enz. En goede diepe borden (vind van bv wedgwood windsor het soepbord een veel te klein gat hebben). Dit servies is porselein en heeft heel veel verschillende schalen, zowel qua maat als vorm en ook kleine bakjes voor bv kruidenboter of dipsausjes. Ik wil juist alles hetzelfde en wil er geen tekening ofzo op. Kwam dus hier op uit. En qua prijs een stuk vriendelijker ook![]()
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 23 februari 2019 om 10:09
Ow, ik dacht dat dit al jaren hetzelfde was. Dat is wel balen! Ze hebben wel ook verschillende vormen. Mijn moeder heeft de vierkante versie. Daar heb ik de ontbijtbordjes van als gebaksbordjes. En ik heb de diepe borden van de set rechtsachter, maar de schalen in alle maten dan weer van de set links voor. En de schalen rechts voor heb ik voor bv blokjes kaas/worst bij verjaardagen. Ik vind het wel fijn dat alles bij elkaar past en je dus heel veel keus hebt qua formaten.streepjessokken schreef: ↑23-02-2019 10:03Mooi strak servies. Wij hebben hier ontbijtborden van. Nu zijn er in de loop der jaren een aantal gesneuveld. Jammer dat ze zo af en toe de uitvoering veranderen, we kunnen nu niet meer dezelfde bordjes bijkopen![]()