3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
Gevonden: "Winona stole my other T shirt" en "Free Winona".
Mocy en Pop
Vil

Ik heb vroeger ook naar TP gekeken maar vond het te vaag worden.

Als ik kersentaart (cherrypie) zie, denk ik altijd nog aan de serie en aan het steeltje
Moos

Hahaha, ja dat steeltje met het knoopje erin, gemaakt door Audrey in haar mond

Ik ben destijds ook afgehaakt omdat het te vreemd en soapy werd. Maar deze keer heb ik doorgezet
Goeiemorgen!

Hier ben ik!

Wat lief dat Ik gemist werd!

Het gaat hier een beetje zozo en heb het forum niet echt bijgehouden.

Zal vanavond weer langskomen!
goeiemorgen!

Appeltje!!!!!!!!! Fijn je weer te zien!
friezinnetje, 12 uur geleden

Accepteer je ook Acceptgyros??

Ik heb weer een adapter voor mijn laptop!!!

Best handig

Weekend

Eerst ff flink aan de slag in huis en zo. Heb er nog zin in ook. En de zon schijnt ook.

Appeltje is weer boven water gelukkig. Roos ook al tijdje niet gezien trouwens. (Of zit ik mis)
Goedemiddag!

Roos is volgens mij nog op vakantie.
Roos is volgende week weer terug!

Er stond net een vriendin voor de deur met een zelfgemaakte taart! zo lief!!! en lekker

Vanmorgen heb ik echt een prachtcompliment gehad, ik kwam binnen op mijn werk en de stagiar merkte op dat mijn haar anders was waarop mijn collega zich omdraaide en naar mij keek, ze zei: wat ben je mooi! met een dikke glimlach!!! zo heerlijk, zo lief! en zeker van haar!

Ik stamelde "dankjewel" met een rood hoofd en kon alleen maar stom grinniken

Wat lief Pop, juist dat soort complimentjes koester je..

En ik ben blij dat onze verloren Appel weer de weg naar de boomgaard gevonden heeft

Enne ik ga meeten met vier Boerderinnen, zie je wel dat de "stomme boerderie" nog ergens goed voor is

En nu ga ik ER kijken, heeft een tof iemand getorrent, dus het staat op het internet.

En niemand heeft nog gestort op GYROS 555

tab

tab

enter

Luun-uit.
Luun en Appel!

Ik zit bij HGT!
Veel plezier daar. Ik kijk geen tv. Niet zo'n zin in.
Appeltje!!!

Ahum... ik ging voor de grap bieden op vakantieveilingen omdat Bianco het idee had dat hij volgend weekend een weekendje weg wil.....

nu heb ik een weekend stacaravan (!!!) geboekt in Limburg voor 10 euro.... maar we willlen niet in een stacaravan

Iemand interesse om te gaan?? Ik moet zowiezo betalen dus je mag er gratis in (moet je alleen de ter plaatse kosten betalen)...
Ik ga nu weer even zoeken naar een leuke hotelaanbieding, het liefst met saunacomplex in de buurt
Klinkt leuk Bi, zal MM vragen of die zin heeft. Die houd van kamperen (en ik niet maar een stacaravan gaat nog wel )

Heb je al iets nieuws gevonden?

Ik ga naar bed dames. Welterusten

Haha Bi, dat had ik vorig jaar. Gewoon voor de heb of sport geboden. Afijn, schoonpa en -ma hebben er een leuk weekend van gehad.

Dus Chooc doen als jullie kunnen.

Ja, Roos ging idd twee weken met vakantie. Lekker hoor.

Popp wat een heerlijk compliment.

Luun, getver nog niks op je gyros. Komt ws omdat acceptgyros niet meer bestaan? Ik ga mijn baan nog maar niet opzeggen voor die van penningmeester.

Bankje, is het nu al duidelijk hoe of wat qua werk?
Nou zeg...ik deed het licht hier uit en doe het ook weer aan.

Goedemorgen,

Ik ga zo pilatussen.

Ik zo richting Zeeland voor broer/zussendag! Nu nog geen zin maar als ik er eenmaal ben wordt het wel weer gezellig.

Fijne dag allemaal en vanavond ga ik weer zoeken naar een hotelletje op vakantieveilingen.... dus blijf standby voor gratis verkeerd geklikte reisjes!!
Goedemorgen!
Ik ben nu bezig om mijn vakantiedagen op te maken Moos. Ik heb er nog genoeg tot eind van het jaar. voor die tijd komt er hopenlijk een goede oplossing.
Veel plezier vandaag, Bi
Bi veel plezier vandaag. Leuk zo'n dag.

Bankje, heb je er dan zoveel dat je het hele jaar niet meer hoeft te werken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven