ik wil een tweede kindje, wie ook?

09-06-2011 20:58 1007 berichten
Wij hebben een heerlijke dochter van 20 maanden, nu zijn we klaar voor een tweede. Het worden dus weer spannende tijden!

Wie zit er in hetzelfde schuitje?

NaamN.O.D.ZwangerWanneer uitgerekend?BijzonderhedenChryssa cyclus afwachten na mkJacJac april 2012DTJ 23 april 2012SpaRood201012 juli 2012Elsie2620 juli 2012Kwimmie?NOD moeilijk vast te stellen door PCOSKristelQueenfan2510 decemberafwijkende vorm baarmoeder
Alle reacties Link kopieren
Oei spannend zeg! Ik hoop t voor je!! Hier duurt nog heel lang voordat ik kan testen ..
Kristel je vraagt maar raak hoor, ik vind het juist top om tips en trucs van andere moeders te horen. Overal haal je plukjes vandaan die voor jou goed zijn.

Jeetje queen wat spannend zeg. Bij mij begon t vorige week ook zo anders dan anders, uiteindelijk zette het wel door helaas, maar wie weet betekent het bij jou wel wat goeds. Ik hoop het iig.
quote:queenfan25 schreef op 06 oktober 2011 @ 16:32:

Ik had een beetje roze/oranje achtige afscheiding/bloed na het plassen..geen paniek hoor!!! dit had ik ook en ben nu 11 weken zwanger!
heb vandaag trouwens controle gehad en heb het hartje gehoord
Wat fijn JacJac! Wanneer ben je uitgerekend?

Je geeft queen goede hoop, zou mooi zijn als het bij haar ook duidt op een zwangerschap!
geef haar idd hoop, probeer positief te denken!!

heb morgen ochtend de echo ( is op het laatste moment verzet) dus de exacte uitgerekende datum hoor ik morgen.
Positief denken is altijd goed!

Succes en plezier bij de echo morgen!
O wat fijn, 11 weken en straks weer even glimpsje van de baby kunnen zien/horen! Wat fijn Jacjac!

Queen, klinkt iig hoopgevend . Goed, goed! Iemand zei het al, dacht Kwimmie, hoop dat we binnenkort over het zwanger zijn kunnen praten ipv het worden
Jacjac:gefeliciteerd!

Begin april ben je uitgerekend??
@ Jacjac wat leuk! En vandaag dus de echo, heerlijk, geniet ervan!

Hier alles best, de bloeding lijkt nu eindelijk af te nemen. De vk zei sowieso dat het binnen een week minder moest worden, maar eergisteren leek het nog niet echt veel minder te worden. Nu lijkt het toch wel op zn einde, dus van t weekend zal het wel over zijn. Dan begint het tellen en kijken wanneer dan het ei zou kunnen zijn. Geen idee natuurlijk of er gelijk een cyclus ontstaat. Ik ga trouwens wel de 15e voor t eerst weer eens naar de kroeg met beste vriendin, beetje jammer want dat valt precies in t midden van de cyclus, als ik 30 dagen aanhoud. Nou ja we zien t wel.

Oja manlief is vanmiddag weer naar een andere auto kijken, waar hij eerst was, was toch niets helaas.

Met zoonlief gaat alles goed, de hele week sliep hij tot 08, maar helaas vanmorgen was t 06:45. Na een papfles en een uurtje spelen / kroelen op bed, ging hij wel weer verder slapen. Hij heeft wel vuurrode wangetjes, dus ik vermoed dat er weer een tand aankomt. OOOOO hij gaat net ineens staan in de box, voor t eerst!!!! Jeetje wat gaat dat snel!
Waarom zou het erg zijn als je dan de kroeg in gaat?

Irritant die tanden he? Hopelijk is ie er snel door!

Fijn dat bloeden nu minder is, op naar je ei!

Queen, vandaag nog iets bijzonders na plassen?
En natuurlijk voor het staan in de box! Hij wordt groot!
Klapklapklap voor esther's zoontje!!
Bruine afscheiding na het plassen en af en toe een beetje tussendoor,mmm het zal wel niet raak zijn deze maand.

Even afwachten....

En chapau! voor het zoontje van Esther!
Hallo allemaal,

Ben er even niet geweest vanwege drukte, maar ik heb goed nbieuws!

Het is raak, ik ben zwanger!!!! De testen bleven negatief maar een bloedtest bewees het tegendeel, gelukkig!

Aankomende disndag mag ik voor het eerst naar de VK om te kijken hoe ver we zijn, aangezien de klachten er al even zijn is het voor nu heel onduidelijk hoe ver ik ben, of we gaan uit van de laatste menstruatie, dan ben ik nu 6 weken zwanger en uitgerekend begin juni, en anders ben ik het al langer en dat is dus gissen.

Spannend!!!

Heb niet veel klachten verder, borsten jeuken en steken, onderrug doet pijn , moet veel plassen, en heb last van mijn darmen! en dat is het!

Ik las het slechte nieuws van Chryssa, mijn medeleven meid, hopelijk kan je hier wat steun vinden! heel veel sterkte!

En meer heb ik nog niet gelezen eigenlijk, dat ga ik van het weekend even doen denk ik.

Groeten,

Chantal
Gefeliciteerd Tally!!!! Super goed nieuws voor jullie!

Queenfan, Ik weet niet zeker, maar kan bruin verlies juist ook niet een goed teken zijn??!!

En Esther, je bedoelt mid mnd naar kroeg ivm wel/niet drinken? Vlgns mij is beetje alcohol zeker eerste 6 wkn niet zo'n probleem (nog geen bloed lijn)?
Queen, dat kan nog steeds een innesteling zijn hoor! Ik blijf duimen!

Tally gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe lang je uiteindelijk bent!
Man heeft net voor dochter een racebaan gekocht, dochter was vorige week jarig en heeft genoeg gehad. Man is zelf morgen jarig en vind de racebaan volgens mij noh leuker dan mijn dochter.. Af en toe...
Esther hoe leuk he dat staan

Tally gefeliciteerd met je zwangerschap.

Elsie heel herkenbaar hoor. Hier kan vriendlief niet wachten met de lego. Zoonlief heeft inmiddels flink wat duplo, maar doet er nog niks mee.

We hebben vanmiddag de zijkant uit zoon zijn bedje gehaald, en ik heb het idee dat meneer gewoon lief is gaan slapen terwijl dat een paar dagen compleet drama is geweest zo apart.

Vanmorgen hebben we weer stiekem een kijkje in ons nieuwe huisje genomen. Ow ik kan bijna niet wachten ondanks dat we ons app nog niet verkocht hebben.

Waar komt iedereen eigenlijk vandaan, officieel ben ik een brabantse maar woon in Hilversum.
Ik heb net een test gedaan kon niet meer wachten, tijdens het plassen zag ik het eigenlijk al, er zatten rode bloed dingetjes in mijn urine dus ja de test was negatief.

Volgende ronde NOD = 4/5 November Afhankelijk of het nog doorzet vanavond of niet.

@Kwimmie: Brabant uit een stad bij Hertogenbosh in de buurt.

@Tally:
Balen queen! Natuurlijk hopen dat het niet doorzet!

Ik kom uit overijssel, stad aan de ijssel bekend om de koek
Kwimmie, wanneer moet jullie huisje klaar zijn? Kan me ook herinnerrn dat dit jullie eerst weer hield van een 2e kindje?2 huizen, 2 kindjes? Staat jullie app al lang te koop?

Misschien was je zoon wel toe aan meer vrijheid en ruimte! Zou mooi zijn als ie dan ook goed blijft liggen voortaan! Dochter ligt hier ook al in peuterbed, gaat prima!
Vanaf waneer kunnen ze in een peuterbedje en blijven ze dan wel een beetje liggen?
Ik denk dat dit per kind verschillend is, vaak gaat een kindje over als er of een baby komt en het bedje nodig is, of het ledikant is te klein of klimt uit ledikant ofzo, hier eigenlijk niets van dat alles, waardoor bovenstaande meteen ontkracht wordt onze dochter was 23 maanden, heb vrienden waarbij het kindje met 18 maanden over ging en vrienden waarbij kindje, nu 25 maanden nog in ledikant ligt.

Kortom aan mijn verhaal heb je niks

Wij hadden het peuterbedje al een poosje in huis en staan, daardoor kon dochter er aan wennen en heeft eerst tijdens de middag slaapjes er in gelegen, toen dat goed ging en zelf koos voor het grote bed ipv kleine bed hebben we het veranderd. Eerst wel met een matras ernaast voor het geval ze er uit zou vallen, wat nooit is gebeurd..

Dochter blijft eigenlijk altijd in bed, soms speelt ze wat met haar knuffels en soms komt ze er wel uit
Dan laat ik ze nog wel even een paar maanden lekker in het babybedje liggen,het bed is zeker niet te klein( dochtertje ligt als een balletje opgerold in te slapen) en ze is ook maar 80 cm groot en ze klimt er ook nog niet uit.

Ik weet eigenlijk ook wel zeker dat ze er dan niet in blijft liggen ze is nogal bewegelijk>>blijft ook niet liggen bij aankleden/verschonen/tandenpoetsen

Het is officieel 4 November geworden :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven