Forummer van de maand
dinsdag 24 april 2007 om 22:24
quote:
't Is inderdaad Zonnebloem geworden, ze heeft in haar topic ook bedankt voor de stemmen. Maar dat was inderdaad nog voordat ze wist dat haar zoontje het niet zou redden. En bij zulk wezenlijk groot verdriet, zijn dit inderdaad dingen die er totaal niet toe doen. Ben benieuwd hoe Viva daarmee om gaat.
Op welk topic schrijft zij? Als ik vragen mag.
't Is inderdaad Zonnebloem geworden, ze heeft in haar topic ook bedankt voor de stemmen. Maar dat was inderdaad nog voordat ze wist dat haar zoontje het niet zou redden. En bij zulk wezenlijk groot verdriet, zijn dit inderdaad dingen die er totaal niet toe doen. Ben benieuwd hoe Viva daarmee om gaat.
Op welk topic schrijft zij? Als ik vragen mag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 25 april 2007 om 12:02
Beste allemaal,
Zonnebloem is met een overweldigende meerderheid forummer van de maand geworden. We hebben haar dit net voor zij het ziekenhuis in ging laten weten. Gezien de oh zo trieste gebeurtenis, hebben we besloten het aan haar over te laten of zij hier op wel / niet wil reageren. Wij hebben dit Zonnebloem ook even laten weten.
Met vriendelijke groet,
Sanne Walvisch
Zonnebloem is met een overweldigende meerderheid forummer van de maand geworden. We hebben haar dit net voor zij het ziekenhuis in ging laten weten. Gezien de oh zo trieste gebeurtenis, hebben we besloten het aan haar over te laten of zij hier op wel / niet wil reageren. Wij hebben dit Zonnebloem ook even laten weten.
Met vriendelijke groet,
Sanne Walvisch
woensdag 25 april 2007 om 20:36
Lief dat het zo door Viva word opgepakt. Zonnetje schrijft op verschillende topics op de mamma-pijler. Stoppen met de pil, spannend en onzeker (waar ik zelf al zo´n 15 maanden met haar schrijf), vergrote witte niertjes en weinig vruchtwater (gestart toen ze hoorden dat na alle ellende die ze al doormaakten har zoontje problemen had met zijn niertjes) en het april 2007-topic (de maand waarin ze uitgerekend was). Voor iedereen die een kaarsje wil branden of iets tegen ze wil zeggen, is er een topic kaarsjes voor Thijs (haar zoontje) zonnebloem en zonneman. Vandaag is de kleine Thijs gecremeerd. Op alle topics heeft ze haar bevallingsverhaal en de twee dagendie ze met Thijs hebben doorgebracht beschreven.
Liefs Blindje
Liefs Blindje
woensdag 25 april 2007 om 23:12
Oh wat verschrikkelijk. Ik heb die topics niet gelezen.
Misschien leest ze hier nog, in de toekomst. Dan zou ik willen zeggen;
Zonnebloem, heel veel sterkte *;. Hopelijk heb je veel steun van familie en vrienden.
Een kaarsje voor jou, zonneman en je zoontje Thijs.
Misschien leest ze hier nog, in de toekomst. Dan zou ik willen zeggen;
Zonnebloem, heel veel sterkte *;. Hopelijk heb je veel steun van familie en vrienden.
Een kaarsje voor jou, zonneman en je zoontje Thijs.
woensdag 16 mei 2007 om 21:26
woensdag 20 juni 2007 om 14:03
RA van harte meis met je nominatie (ik had je zelf ook genomineerd) dus ik ga snel stemmen. O+
Uiteraard de andere genomineerde ook veel succes. Ik kan er helaas maar op 1 stemmen dus dat doe ik op diegene die ik genomineerd heb.
Uiteraard de andere genomineerde ook veel succes. Ik kan er helaas maar op 1 stemmen dus dat doe ik op diegene die ik genomineerd heb.
woensdag 20 juni 2007 om 16:53
woensdag 20 juni 2007 om 16:55
quote:
quote: Internetredactie reageerde
De kiesronde is al geweest. Je kunt nu stemmen op Zoyla,Meds,Frank24, Sto en ReinaAzura.
Meds is toch al eens forummer van de maand geweest ? Niet dat het mij wat kan schelen , stem gewoon wéér op d'r !
Frank is het óók al eens geweest.
Zal ik de uitslag maar vast voorspellen ? Zoyla .......... Jullie hoeven al niet eens meer te tellen .
Doen jullie eigenlijk meeste stemmen gelden ? ( dan zou je ook niet in hoeven vullen waaróm je vindt dat iemand het zou moeten worden )
De kiesronde is al geweest. Je kunt nu stemmen op Zoyla,Meds,Frank24, Sto en ReinaAzura.
Meds is toch al eens forummer van de maand geweest ? Niet dat het mij wat kan schelen , stem gewoon wéér op d'r !
Zal ik de uitslag maar vast voorspellen ? Zoyla .......... Jullie hoeven al niet eens meer te tellen .
Doen jullie eigenlijk meeste stemmen gelden ? ( dan zou je ook niet in hoeven vullen waaróm je vindt dat iemand het zou moeten worden )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 21 juni 2007 om 17:34
quote:
quote: blijfgewoonbianca reageerde
Doen
jullie eigenlijk meeste stemmen gelden ? ( dan zou je ook niet in
hoeven vullen waaróm je vindt dat iemand het zou moeten worden )
Yep we doen meeste stemmen gelden. De waarom-vraag is zodat we quotes
van stemmers kunnen plaatsen bij het interview. Hebben we nog nooit
gedaan volgens mij, moet maar eens gaan gebeuren!
quote: blijfgewoonbianca reageerde
Doen
jullie eigenlijk meeste stemmen gelden ? ( dan zou je ook niet in
hoeven vullen waaróm je vindt dat iemand het zou moeten worden )
Yep we doen meeste stemmen gelden. De waarom-vraag is zodat we quotes
van stemmers kunnen plaatsen bij het interview. Hebben we nog nooit
gedaan volgens mij, moet maar eens gaan gebeuren!
zaterdag 23 juni 2007 om 15:19
Ik kan me voorstellen dat het technisch haast niet mogelijk is om ervoor te zorgen dat er niet weer gestemd kan worden op forummers die al eens 'forummer van de maand' geweest zijn, maar waarom kiezen jullie er dan niet voor om in plaats van (in dit geval) Meds en Frank twee personen uit te kiezen die na hen de meeste stemmen hadden? Nu zijn er in feite maar drie deelnemers: zoyla, sto en ReinaAzura. Of waren jullie serieus van plan om Frank of Meds weer te gaan interviewen als ze nu weer de meeste stemmen krijgen?!
zondag 24 juni 2007 om 18:56
quote:
Ik kan me voorstellen dat het technisch haast niet mogelijk is om ervoor te zorgen dat er niet weer gestemd kan worden op forummers die al eens 'forummer van de maand' geweest zijn, maar waarom kiezen jullie er dan niet voor om in plaats van (in dit geval) Meds en Frank twee personen uit te kiezen die na hen de meeste stemmen hadden? Nu zijn er in feite maar drie deelnemers: zoyla, sto en ReinaAzura. Of waren jullie serieus van plan om Frank of Meds weer te gaan interviewen als ze nu weer de meeste stemmen krijgen?!
Helemaal mee eensch. Waarom doen ze dat niet?
Helemaal mee eensch. Waarom doen ze dat niet?