3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
woensdag 12 oktober 2011 om 09:36
Goedemorgen lieve meisjes!
Ik heb net een kadootje voor man besteld, hij is morgen jarig!
Nu ga ik mij even op de was storten, zal na 3 dagen wel droog zijn toch?
Vanmiddag komt lief zusje, even elkaars haren verven en vanavond even werken, spoedgevalletje.
Morgen is man jarig, hij is lekker vrij maar we moeten echt nog zoveel doen
Verjaardagsboodschappen, hele dag op neefje passen, neefje wegbrengen, ander oppaskindje ophalen en die blijft tot etenstijd, 's avonds nog even naar de stad, nog even wat verjaardagsbenodigdheden kopen maar dat ga ik wel lekker met vriendin doen.
Vrijdag Uk jarig, huishouden doen (pfff) 's middags een beetje visite.
Zaterdag hoop ik dat ik mag uitslapen en moeten we naar de verjaardag van een vriend en zondag groot feest hier.
En eigenlijk.... voel ik mij niet zo lekker, diarree en misselijk blegh
Ik heb net een kadootje voor man besteld, hij is morgen jarig!
Nu ga ik mij even op de was storten, zal na 3 dagen wel droog zijn toch?
Vanmiddag komt lief zusje, even elkaars haren verven en vanavond even werken, spoedgevalletje.
Morgen is man jarig, hij is lekker vrij maar we moeten echt nog zoveel doen
Verjaardagsboodschappen, hele dag op neefje passen, neefje wegbrengen, ander oppaskindje ophalen en die blijft tot etenstijd, 's avonds nog even naar de stad, nog even wat verjaardagsbenodigdheden kopen maar dat ga ik wel lekker met vriendin doen.
Vrijdag Uk jarig, huishouden doen (pfff) 's middags een beetje visite.
Zaterdag hoop ik dat ik mag uitslapen en moeten we naar de verjaardag van een vriend en zondag groot feest hier.
En eigenlijk.... voel ik mij niet zo lekker, diarree en misselijk blegh
woensdag 12 oktober 2011 om 11:16
wie heeft die regen hierheen gestuurd?
su6 vandaag bankje!
rot dat je steeds zo vroeg wakker bent appel
minder dat je je niet zo lekker voelt terwijl je het zo druk hebt pop Hopelijk is het snel over!
ik zit nog wakker te worden
straks maar een rondje maken...
dierenwinkel, primera, winkel 1, winkel 2, winkel 3 en dan naar huis even wat te eten voor broekkie fixen en dan mag broekkie weer gaan werken
woensdag 12 oktober 2011 om 13:24
In het begin vond ik het nog wel lachen dat Guppie zo kinderachtig was om me jaloers proberen te maken, maar inmiddels begint het me te irriteren. We waren eerst vrienden, en ik was meer dan bereid daar weer naar terug te keren. Maar blijkbaar is dat te moeilijk voor m. Helemaal prima, maar ga geen spelletjes met me spelen om mijn aandacht te trekken. Ik wil NIET mee spelen. Vannacht was de druppel...echt de druppel. Zo erg zelfs dat een vriend van mij (collega van hem) er echt boos van werd, terwijl het niet eens op hem gericht was. Vervelend voor m dat ik m afgewezen heb, vervelend ook dat ik niet jaloers word, maar nog vervelender dat ik geen vriendschap kan onderhouden met iemand die er dergelijke intenties op nahoudt. Dat het m niet lukt doet niks af aan de intenties die hij heeft. Bah..
(op msn kan ik wat uitgebreider vertellen)
(op msn kan ik wat uitgebreider vertellen)
woensdag 12 oktober 2011 om 14:29
woensdag 12 oktober 2011 om 14:54
Luun, ik heb je al verteld dat domen een heel normaal woord is. Hoe moet je anders een dom en een dom noemen als er toevallig 2 bij elkaar staan. Dus niet een dom in Utrecht en een dom in Keulen, nee gewoon 2 DOMEN bij elkaar? Nou, nou, nou?
En tuurlijk zijn die sigaretten 50 cent duurder, moeten wij hier alles gaan betalen dan voor jullie daar? Ammehoela.
Min, da's nie leuk nie!
En tuurlijk zijn die sigaretten 50 cent duurder, moeten wij hier alles gaan betalen dan voor jullie daar? Ammehoela.
Min, da's nie leuk nie!
woensdag 12 oktober 2011 om 15:42
vandaag ruim twee uur gedaan met het ov, over een stuk wat normaal 40 minuten kost :-S
luun, ik zie genoeg rare woorden langskomen, dus soms probeer ik wat met wat letters!
min, de hufter! en van mij mag je hem nu echt aan t huilen maken
Pop, succes met je drukte, hopelijk voel je je snel weer fit
Appel, hoe is t met jou?
euhm verder een en een voor iedereen
a docter a day keeps the apple away