Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
dinsdag 4 oktober 2011 om 10:56
dinsdag 4 oktober 2011 om 15:09
donderdag 6 oktober 2011 om 10:36
Ik moest naar Manchester, erg vroeg.
Slatka ken ik niet.
Ik noem mijn vriend wel eens Stretsko, ofzo.
Maar zeg het vaak verkeerd, en dan noem ik hem per ongelijk bij de naam van een vriend van hem, wat er erg op lijk.
Ben er dus maar mee gestopt.
We hebben gewoon de standaad engelse koosnaampjes.
Bij jullie ook kouder?
Hier wel.
Slatka ken ik niet.
Ik noem mijn vriend wel eens Stretsko, ofzo.
Maar zeg het vaak verkeerd, en dan noem ik hem per ongelijk bij de naam van een vriend van hem, wat er erg op lijk.
Ben er dus maar mee gestopt.
We hebben gewoon de standaad engelse koosnaampjes.
Bij jullie ook kouder?
Hier wel.
maandag 10 oktober 2011 om 07:37
Goedemorgen, hier ben ik weer.
Het regent hier, maar het wordt wel een graad of 20.
Stretsko, is dat zijn koosnaampje als hij loopt te stressen?? Vind ik wel geinig, viev. Even kijken waar we gebleven zijn met het aftellen... nog 40 nachtjes..am I right?
Sara_arasje, hoe gaat het met je? Heb je je job nog??
Het regent hier, maar het wordt wel een graad of 20.
Stretsko, is dat zijn koosnaampje als hij loopt te stressen?? Vind ik wel geinig, viev. Even kijken waar we gebleven zijn met het aftellen... nog 40 nachtjes..am I right?
Sara_arasje, hoe gaat het met je? Heb je je job nog??
woensdag 12 oktober 2011 om 10:08
Hier precies hetzelfde weer.
Maar de temperatuur is echt nog wel oke, en het is verder droog.
Met V alles goed. Hij is zo lief!
Ik kan de hele dag wel over hem zwijmelen.
Hoe is het met je tuin? En ga je nog weer lekkere taarten bakken?
Alles oke op het werk? Gewend op je nieuwe plek?
Sara, ben je er ook nog?
Maar de temperatuur is echt nog wel oke, en het is verder droog.
Met V alles goed. Hij is zo lief!
Ik kan de hele dag wel over hem zwijmelen.
Hoe is het met je tuin? En ga je nog weer lekkere taarten bakken?
Alles oke op het werk? Gewend op je nieuwe plek?
Sara, ben je er ook nog?
woensdag 12 oktober 2011 om 10:18
Hoi Viev!
Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe stek. Tot u toe is alles echt okay; Leuke wat oudere kollega's, maar ik ken de meeste al van vroeger. Een goede atmosfeer, hoop dat het zo blijft.
Nee, geen taartenbakkerij. ik moet al om 12:00uur beginnen. de diensten zijn iets anders. Maar niet verkeerd.
Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe stek. Tot u toe is alles echt okay; Leuke wat oudere kollega's, maar ik ken de meeste al van vroeger. Een goede atmosfeer, hoop dat het zo blijft.
Nee, geen taartenbakkerij. ik moet al om 12:00uur beginnen. de diensten zijn iets anders. Maar niet verkeerd.