3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
donderdag 13 oktober 2011 om 16:25
donderdag 13 oktober 2011 om 17:18
dan moeten ze niet vandaag zeggen... tsssssskkk stelletje lamballen...
Dan moet je nog even heel veel geduld hebben marmul... inplaats van een paar uur... een hele dag.... dat wordt afzien...
als afleiding beveel ik je aan... om even 140 berichten in dit topic te plaatsen... enkel omdat het dan afleidt hoor!
Dan moet je nog even heel veel geduld hebben marmul... inplaats van een paar uur... een hele dag.... dat wordt afzien...
als afleiding beveel ik je aan... om even 140 berichten in dit topic te plaatsen... enkel omdat het dan afleidt hoor!
donderdag 13 oktober 2011 om 17:28
er kan nog wel een stapje bij marmul
lekker friez tuinieren is wel beter met dit weer... als het langer zo blijft... zou ik er nog even een dagje mee w88 met tuinieren... duurt wel even voor die blubberzooi een beetje opgedroogd is...
broekkie heeft volgende week weer 2 dagen standby... tis echt rustig op zn werk...
lekker friez tuinieren is wel beter met dit weer... als het langer zo blijft... zou ik er nog even een dagje mee w88 met tuinieren... duurt wel even voor die blubberzooi een beetje opgedroogd is...
broekkie heeft volgende week weer 2 dagen standby... tis echt rustig op zn werk...