Entertainment alle pijlers

Nieuwe afleveringen Wie is de Chef

01-03-2010 09:16 917 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen Wie is de Chef.

De gerechten worden bereid, de chefs worden ontmaskerd en de nieuwe afleveringen staan er weer aan te komen...

Gaan jullie het ook weer volgen? Net als OverdeKook die ook maandag weer begint.

Ik ben benieuwd of je dit seizoen weer zelf moet raden wie de chef is of dat het bij de kijker al bekent is.

Ik hoop dat jullie gezellig komen meekletsen over het programma. En heel belangrijk: GEEN spoilers plaatsen! ( zie huisregels).

Ga jij het nog volgen?

Totaal aantal stemmen: 48

Ja (56%)
Nee (6%)
Weet het nog niet (2%)
Ik heb het nu wel weer gezien (2%)
Ik ga zelf meedoen (2%)
Het programma is nu wel een beetje doorbakken (2%)
Alleen als je weer zelf de Chef moet raden (13%)
OverdeKook vind ik leuker (17%)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
In Japan is het trouwens heel normaal sushi met je handen te eten.
Nou, da's helemáál ideaal!
You don't have to fit into the format
Audrey had een geweldig kleurrijk huis. Heel mooi.

Ze leek wel een beetje buiten de groep te vallen. Lijkt me niet leuk.

Annemarie vond ik een behoorlijk dominant in haar manier van spreken. Kwam ook nog bij dat ze amper met haar ogen knippert en dat toont zo streng. Sushi zag er overigens lekker uit.

Christien kan beter niet zo articuleren; juist als je al een accent hébt en dat heeft zij (duh) benadruk je dat alleen maar.

De chefkok was trouwens erg rap met het geven van al z'n commentaar op de kookkunsten van anderen toen Rick erom vroeg!

Leuk dat er deze week verschillende stamppotjes zijn gekookt.
Nokiafan, knap hoor!
quote:ZaraZara100 schreef op 29 oktober 2011 @ 13:24:

De chefkok was trouwens erg rap met het geven van al z'n commentaar op de kookkunsten van anderen toen Rick erom vroeg!

Ja, dat vond ik ook.

Het was wel sympathiek geweest als hij bij iedereen óók nog iets positiefs had genoemd.
Ja lijkt me zo een leuk groepje. Wel weinig klik zo te zien, of weinig lol.

Maar petje af hoor als je geen gas hebt en totaal niet in paniek raakt.

En wat super dat ze rekening gehouden heeft met die halve vega.

De gerechten vond ik allemaal niets. Nou niet dat ik er super trek in kreeg. Voorgerecht niet zo mooi gepresenteerd, maar zo te horen wel smaakvol.

Het hoofdgerecht snapte ik echt niets van. Ik ken Saltimboca uit De Zilveren Lepel toch heel anders. Kon er niets van herkennen.

Nagerecht, die aardbeien zagen er ronduit zeer onsmakelijk uit.

Scropino leek me wel lekker, zelf nog niet gemaakt. Wel iets wat erop lijkt, champagne met een bolletje citroenijs.

Nee zij is niet de chef. Maar onder de omstandigheden toch knap wat ze bereid heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het eten werd erg rommelig opgediend gisteren.

Ik denk dat Nicole de chef is.
Het toetje was wel een raar stokje met die half gesmolten bolletjes.

Ben benieuwd wat de dame van vandaag ze voorschotelt.

Ik weet niet of ze niet de chef is, kan ook nep zijn allemaal dat rommelige, je weet het nooit.
Ik vond haar huis gaaf!

En het zou mij ook niets verbazen als Nicole de chef is.

Stoer mens, die zie ik wel een brigade aansturen.
Idem, die Nicole zou het kunnen zijn, even naar haar gerechten kijken.

Het is toch de dame met de tattoes op haar arm?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Absoluut de dame met kuif!
Heb net de herhaling zitten kijken. Wat een heerlijke, of iig heerlijk uitziende, gerechten vandaag. Ga dat vast nog wel eens maken.
Leuke gerechten had ze. Voorgerecht leek me iig lekker.
En het ging haar allemaal even makkelijk af. Vind wel het hoofdgerecht erg kaal, mis toch wat aardappeltjes, frietjes erbij. Daar word je echt niet vol van, vind het meer een bijgerecht. Meer een bordje goedgevulde soep.
Het leek me allemaal wel lekker. Volgens mij is zij ook de chef. Ze werkte ook erg relaxed.

En als je Asperger, asperge noemt, dan ben je toch in de ban van eten Dit zou natuurlijk ook tactiek kunnen zijn...
Denk tactiek.
Wat moeten we hier nou mee? Jeroen heeft me helemaal verward! Hij zou het ook kunnen zijn! Maar een chef zou meer van de hygiëne moeten zijn denk ik en niet van de Kerstkaart in de herfst en de spinnenwebben aan de vlaggetjes... Ik weet het niet meer!!! Leek me wel een gezellige avond vandaag. Ik denk nog even na tot vrijdag....:)
Zijn gerechtjes zagen er heerlijk uit. Zondermeer. Moet je even de spinnenwebben boven de tafel weg denken. In het restaurant zal het hoe dan ook schoner zijn. Even morgen nog afwachten.
Wat een leuke vent zeg, die Jeroen!

Nooit verwacht dat hij in zo'n huis (of ehm... schuur) zou wonen.

Voor kinderen toch wel het paradijs, lijkt me zo.

Nicole vind ik ook een ontzettend leuk mens.

Zo relaxed, en niet om een praatje verlegen. Ik denk nog steeds dat zij de chef is.

Willemijn zal best een aardige vrouw zijn, maar in dit programma vind ik haar totaal nietszeggend. Misschien is het morgen anders, als ze moet koken. Heeft ze alles opgespaard voor HAAR avond. We gaan het beleven.
De glimlach van de sous-chef toen Rick hem vroeg of de chef goed met dames overweg kan...

Leuke/lekkere gerechten (al zijn die aardappelkubusjes volgens mij wel veel werk) en wat een fantastische presentatie van het toetje.

Het huis was eh... idd bijzonder
Ik vond het voorgerecht erg tegenvallen. Wat aardbeienplakjes in een rondje en een bruchette met Munsterkaas uit de oven. Ja lekker hoor maar niet bijzonder en zeker dat je zo haar kookkunsten niet hebt kunnen zien.

Hoofdgerecht leek me lekker maar had het echt anders gedaan.

Haar nagerecht vond ik wel heel chefwaardig. Zeker het chocotaartje en de opmaak. Ja vond ik erg lekker eruit zien.

Maar ze is niet de chef denk ik.
Net even op programma gemist gekeken, wat een super leuk huis dat van Jeroen. Ik houd ervan, wij hebben zelf ook een beetje gekke inrichting. Erg leuk vind ik het. En dan die reacties, "ik zou het wit stucen", ja, dat is nu juist niet leuk vind ik. En dan die kerstkaarten, geinig toch.

Wat eten betreft zou hij de chef kunnen zijn. Zag er goed uit.

Zo ga nu even de uitzending van gisteren bekijken.
Laatste uitzending wel wat saai vergeleken met Jeroen, ik denk dat Nicole de chef is.
Geweldig, die ontknoping!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven