Nieuwe afleveringen Wie is de Chef
maandag 1 maart 2010 om 09:16
Nieuwe afleveringen Wie is de Chef.
De gerechten worden bereid, de chefs worden ontmaskerd en de nieuwe afleveringen staan er weer aan te komen...
Gaan jullie het ook weer volgen? Net als OverdeKook die ook maandag weer begint.
Ik ben benieuwd of je dit seizoen weer zelf moet raden wie de chef is of dat het bij de kijker al bekent is.
Ik hoop dat jullie gezellig komen meekletsen over het programma. En heel belangrijk: GEEN spoilers plaatsen! ( zie huisregels).
De gerechten worden bereid, de chefs worden ontmaskerd en de nieuwe afleveringen staan er weer aan te komen...
Gaan jullie het ook weer volgen? Net als OverdeKook die ook maandag weer begint.
Ik ben benieuwd of je dit seizoen weer zelf moet raden wie de chef is of dat het bij de kijker al bekent is.
Ik hoop dat jullie gezellig komen meekletsen over het programma. En heel belangrijk: GEEN spoilers plaatsen! ( zie huisregels).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zaterdag 29 oktober 2011 om 13:24
Audrey had een geweldig kleurrijk huis. Heel mooi.
Ze leek wel een beetje buiten de groep te vallen. Lijkt me niet leuk.
Annemarie vond ik een behoorlijk dominant in haar manier van spreken. Kwam ook nog bij dat ze amper met haar ogen knippert en dat toont zo streng. Sushi zag er overigens lekker uit.
Christien kan beter niet zo articuleren; juist als je al een accent hébt en dat heeft zij (duh) benadruk je dat alleen maar.
De chefkok was trouwens erg rap met het geven van al z'n commentaar op de kookkunsten van anderen toen Rick erom vroeg!
Leuk dat er deze week verschillende stamppotjes zijn gekookt.
Ze leek wel een beetje buiten de groep te vallen. Lijkt me niet leuk.
Annemarie vond ik een behoorlijk dominant in haar manier van spreken. Kwam ook nog bij dat ze amper met haar ogen knippert en dat toont zo streng. Sushi zag er overigens lekker uit.
Christien kan beter niet zo articuleren; juist als je al een accent hébt en dat heeft zij (duh) benadruk je dat alleen maar.
De chefkok was trouwens erg rap met het geven van al z'n commentaar op de kookkunsten van anderen toen Rick erom vroeg!
Leuk dat er deze week verschillende stamppotjes zijn gekookt.
zaterdag 29 oktober 2011 om 19:29
quote:ZaraZara100 schreef op 29 oktober 2011 @ 13:24:
Ja, dat vond ik ook.
Het was wel sympathiek geweest als hij bij iedereen óók nog iets positiefs had genoemd.
Ja, dat vond ik ook.
Het was wel sympathiek geweest als hij bij iedereen óók nog iets positiefs had genoemd.
You don't have to fit into the format
dinsdag 1 november 2011 om 07:07
Ja lijkt me zo een leuk groepje. Wel weinig klik zo te zien, of weinig lol.
Maar petje af hoor als je geen gas hebt en totaal niet in paniek raakt.
En wat super dat ze rekening gehouden heeft met die halve vega.
De gerechten vond ik allemaal niets. Nou niet dat ik er super trek in kreeg. Voorgerecht niet zo mooi gepresenteerd, maar zo te horen wel smaakvol.
Het hoofdgerecht snapte ik echt niets van. Ik ken Saltimboca uit De Zilveren Lepel toch heel anders. Kon er niets van herkennen.
Nagerecht, die aardbeien zagen er ronduit zeer onsmakelijk uit.
Scropino leek me wel lekker, zelf nog niet gemaakt. Wel iets wat erop lijkt, champagne met een bolletje citroenijs.
Nee zij is niet de chef. Maar onder de omstandigheden toch knap wat ze bereid heeft.
Maar petje af hoor als je geen gas hebt en totaal niet in paniek raakt.
En wat super dat ze rekening gehouden heeft met die halve vega.
De gerechten vond ik allemaal niets. Nou niet dat ik er super trek in kreeg. Voorgerecht niet zo mooi gepresenteerd, maar zo te horen wel smaakvol.
Het hoofdgerecht snapte ik echt niets van. Ik ken Saltimboca uit De Zilveren Lepel toch heel anders. Kon er niets van herkennen.
Nagerecht, die aardbeien zagen er ronduit zeer onsmakelijk uit.
Scropino leek me wel lekker, zelf nog niet gemaakt. Wel iets wat erop lijkt, champagne met een bolletje citroenijs.
Nee zij is niet de chef. Maar onder de omstandigheden toch knap wat ze bereid heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

woensdag 2 november 2011 om 20:34
Wat moeten we hier nou mee? Jeroen heeft me helemaal verward! Hij zou het ook kunnen zijn! Maar een chef zou meer van de hygiëne moeten zijn denk ik en niet van de Kerstkaart in de herfst en de spinnenwebben aan de vlaggetjes... Ik weet het niet meer!!! Leek me wel een gezellige avond vandaag. Ik denk nog even na tot vrijdag....

woensdag 2 november 2011 om 20:38
woensdag 2 november 2011 om 21:33
Wat een leuke vent zeg, die Jeroen!
Nooit verwacht dat hij in zo'n huis (of ehm... schuur) zou wonen.
Voor kinderen toch wel het paradijs, lijkt me zo.
Nicole vind ik ook een ontzettend leuk mens.
Zo relaxed, en niet om een praatje verlegen. Ik denk nog steeds dat zij de chef is.
Willemijn zal best een aardige vrouw zijn, maar in dit programma vind ik haar totaal nietszeggend. Misschien is het morgen anders, als ze moet koken. Heeft ze alles opgespaard voor HAAR avond. We gaan het beleven.
Nooit verwacht dat hij in zo'n huis (of ehm... schuur) zou wonen.
Voor kinderen toch wel het paradijs, lijkt me zo.
Nicole vind ik ook een ontzettend leuk mens.
Zo relaxed, en niet om een praatje verlegen. Ik denk nog steeds dat zij de chef is.
Willemijn zal best een aardige vrouw zijn, maar in dit programma vind ik haar totaal nietszeggend. Misschien is het morgen anders, als ze moet koken. Heeft ze alles opgespaard voor HAAR avond. We gaan het beleven.
You don't have to fit into the format

vrijdag 4 november 2011 om 01:31
Ik vond het voorgerecht erg tegenvallen. Wat aardbeienplakjes in een rondje en een bruchette met Munsterkaas uit de oven. Ja lekker hoor maar niet bijzonder en zeker dat je zo haar kookkunsten niet hebt kunnen zien.
Hoofdgerecht leek me lekker maar had het echt anders gedaan.
Haar nagerecht vond ik wel heel chefwaardig. Zeker het chocotaartje en de opmaak. Ja vond ik erg lekker eruit zien.
Maar ze is niet de chef denk ik.
Hoofdgerecht leek me lekker maar had het echt anders gedaan.
Haar nagerecht vond ik wel heel chefwaardig. Zeker het chocotaartje en de opmaak. Ja vond ik erg lekker eruit zien.
Maar ze is niet de chef denk ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

vrijdag 4 november 2011 om 11:23
Net even op programma gemist gekeken, wat een super leuk huis dat van Jeroen. Ik houd ervan, wij hebben zelf ook een beetje gekke inrichting. Erg leuk vind ik het. En dan die reacties, "ik zou het wit stucen", ja, dat is nu juist niet leuk vind ik. En dan die kerstkaarten, geinig toch.
Wat eten betreft zou hij de chef kunnen zijn. Zag er goed uit.
Zo ga nu even de uitzending van gisteren bekijken.
Wat eten betreft zou hij de chef kunnen zijn. Zag er goed uit.
Zo ga nu even de uitzending van gisteren bekijken.