Dikke rietjes

21-11-2011 13:37 40 berichten
Ik zoek dikke rietjes. Die rietjes die je in de snackbar in je milkshake krijgt. Die geen 'knakje' hebben.

Ik ben bij HEMA, Xenos, IKEA, Action en Blokker geweest, niks (ja wel rietjes, maar alleen de 'normale').

Wie weet waar ze de rietjes verkopen? Graag in een ouderwetsche winkel van bakstenen waar iemand achter de kassa staat (niet online dus )
Alle reacties Link kopieren
Action

Kookwinkels

Ikea
Ikea
Bij IKEA hebben ze alleen 'normale' rietjes.

Kookwinkel en Action helaas ook niet (alleen maar 'normale').
quote:chartreuse schreef op 21 november 2011 @ 13:39:

IkeaKan je die eens voor me opzoeken dan, op de site van IKEA?
Joh, heeft Ikea ze d'r uit gegooid? Ik haalde ze altijd daar.

Hoeveel van die rietjes heb je nodig eigenlijk?
helaas niet bij gewone winkels. wel bij de makro.

wij hebben alle gewone winkels al heel vaak gehad maar ze hebben ze gewoon niet. (direct familielid met spierziekte kan door die dikke rietjes nog enigszins zelfstandig soep of vla eten)
En doooooor!
quote:chartreuse schreef op 21 november 2011 @ 13:41:

Joh, heeft Ikea ze d'r uit gegooid? Ik haalde ze altijd daar.

Hoeveel van die rietjes heb je nodig eigenlijk?2 per dag (ik drink er mijn smoothie's mee).
Die had ik ook ooit eens nodig. Ik vroeg bij de plaatselijke patatboer waar hij ze vandaan haalde, omdat ik ze nergens kon vinden, waarop ie vroeg hoeveel ik er wilde hebben en hij er een stuk of tig in een patatzak propte en mij de zak overhandigde. Gratis :-).
quote:broadway schreef op 21 november 2011 @ 13:41:

helaas niet bij gewone winkels. wel bij de makro.

wij hebben alle gewone winkels al heel vaak gehad maar ze hebben ze gewoon niet. (direct familielid met spierziekte kan door die dikke rietjes nog enigszins zelfstandig soep of vla eten)

Ja precies, daar moest ik ook aan denken, ik kan toch niet de enige zijn die die rietjes zoekt?

Dan maar even naar de Makro, had gehoopt ze wat dichterbij huis te vinden. Bedankt voor je post (de rest ook!). Scheelt mij weer alle winkels napluizen.

Dikke rietjes van Ikea
quote:patra schreef op 21 november 2011 @ 13:43:

Die had ik ook ooit eens nodig. Ik vroeg bij de plaatselijke patatboer waar hij ze vandaan haalde, omdat ik ze nergens kon vinden, waarop ie vroeg hoeveel ik er wilde hebben en hij er een stuk of tig in een patatzak propte en mij de zak overhandigde. Gratis :-).Wat lief!
feestartikelenwinkel

Xenos
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:chartreuse schreef op 21 november 2011 @ 13:44:

[afbeelding]

Dikke rietjes van Ikea

Ja, dat zijn de normale rietjes.

Ik bedoelde de dikke, die ze bij burgerking enzo hebben in de milkshake.
quote:nlies schreef op 21 november 2011 @ 13:44:

feestartikelenwinkel

XenosZie OP
Makro? Moet je wel iemand kennen die daar een pasje voor heeft natuurlijk.
Ik heb een Makropasje, dus ik moet inderdaad naar de Makro togen ben ik bang. Had gehoopt iets dichterbij te vinden
ik heb even gegoogeld voor je en als je rietjes intypt en dan op afbeeldingen drukt staan er op de 2e pagina op de bovenste rij recht 5 rietjes afgebeeld. Als je die aanklikt kom je bij een webshop. Is geen echte winkel maar wel iets misschien. Doe het maar even zo want weet niet of ik de link hier mag plaatsen iv.m. reclame
quote:knorretje28 schreef op 21 november 2011 @ 13:48:

ik heb even gegoogeld voor je en als je rietjes intypt en dan op afbeeldingen drukt staan er op de 2e pagina op de bovenste rij recht 5 rietjes afgebeeld. Als je die aanklikt kom je bij een webshop. Is geen echte winkel maar wel iets misschien. Doe het maar even zo want weet niet of ik de link hier mag plaatsen iv.m. reclameMijn Google doet helaas niet meer aan 'pagina's'! Als ik op afbeeldingen klik, krijg ik honderden afbeeldingen onder elkaar!
quote:SeptemberGirl schreef op 21 november 2011 @ 13:45:

[...]

Ja, dat zijn de normale rietjes.

Ik bedoelde de dikke, die ze bij burgerking enzo hebben in de milkshake.

Ah, zo zie je maar weer eens dat dik en dun in the eye of the beholder zijn...

/schijnheilig-modus off

Dunne rietjes zijn in mijn beleving die rietjes die je (liefst met twee tegelijk) in je flesje prik kreeg vroegah. Daarom vond ik die van Ikea dikke rietjes.

Hoop dat je ze nog ergens vindt!
quote:SeptemberGirl schreef op 21 november 2011 @ 13:47:

Ik heb een Makropasje, dus ik moet inderdaad naar de Makro togen ben ik bang. Had gehoopt iets dichterbij te vinden dan heb je wel meteen het hele jaar genoeg hihi.. de doos is ongeveer 25 bij 25 centimeter haha
En doooooor!
quote:chartreuse schreef op 21 november 2011 @ 13:52:

[...]

Ah, zo zie je maar weer eens dat dik en dun in the eye of the beholder zijn...

/schijnheilig-modus off

Dunne rietjes zijn in mijn beleving die rietjes die je (liefst met twee tegelijk) in je flesje prik kreeg vroegah. Daarom vond ik die van Ikea dikke rietjes.

Hoop dat je ze nog ergens vindt!

Ja inderdaad nu je het zegt! Die heeeele dunne! Verrek, dus je hebt hele dunne (die van vroeger met 2 tegelijk in je flesje prik), normale (IKEA, Hema) en dikke (milkshakerietjes).
linkje:

http://www.ltblender.nl/r ... s-extra-breed-p-1521.html
En doooooor!
quote:broadway schreef op 21 november 2011 @ 13:55:

linkje:

http://www.ltblender.nl/r ... s-extra-breed-p-1521.html

Die zijn echt perfect. (zit normaal in je cocktail toch?)

Thanks!
http://www.amazon.com/Bubble-Tea-Fat-St ... B0001N7RJS

Ze heten Fat Straws en zijn nog weinig in nederland te koop. Als je op fat straws zoekt, kun je veel pagina's vinden.

(oh en die afbeeldingen ipv pagina's zou je bovenin links moeten kunnen herstellen. Klik op 'het internet' ipv op afbeeldingen. Hopelijk helpt het.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven