Schaatsen!
zaterdag 12 januari 2008 om 16:57
zondag 8 januari 2012 om 14:46
quote:potsiedikkie schreef op 08 januari 2012 @ 14:29:
ben aan het kijken, laptoppen, kinderen bezig houden en tijdens de dweil stofzuigen, was etc, maar zit voornl op mijn krent te genieten van de mannen én de vrouwen!
Zo leuk, mijn jongste (2,5 jaar) komt beneden en zegt:" schaatsen leuk" hahahaha nu al fan.
Leuk van die kleine.
Maar ehh leuk onderschrift heb je.
ben aan het kijken, laptoppen, kinderen bezig houden en tijdens de dweil stofzuigen, was etc, maar zit voornl op mijn krent te genieten van de mannen én de vrouwen!
Zo leuk, mijn jongste (2,5 jaar) komt beneden en zegt:" schaatsen leuk" hahahaha nu al fan.
Leuk van die kleine.
Maar ehh leuk onderschrift heb je.
zondag 8 januari 2012 om 15:13
quote:Summerdance schreef op 08 januari 2012 @ 15:11:
Gedverderrie!
Ik had Pickwick Granaatappel thee gekocht (want 1 + 1 gratis bij de appie)
VIES!!!!
Oh en de chocolade mint versie ook
Toch nog dure thee Ze verzinnen steeds meer vreemde smaken, bleh. Ik houd het bij sinasappel, citroen en bosbessen. Das genoeg voor mij.
Gedverderrie!
Ik had Pickwick Granaatappel thee gekocht (want 1 + 1 gratis bij de appie)
VIES!!!!
Oh en de chocolade mint versie ook
Toch nog dure thee Ze verzinnen steeds meer vreemde smaken, bleh. Ik houd het bij sinasappel, citroen en bosbessen. Das genoeg voor mij.
zondag 8 januari 2012 om 15:14
quote:friezinnetje schreef op 08 januari 2012 @ 15:08:
ik moet eigenlijk strijken, maar ik vind er niks an, ik wil het eigenlijk niet doen.
Ga eerst de mand eens op de kop gooien, om te kijken of ik nog iets zo in de kast kan doen.
Misschien een hele gekke vraag
Maar wat strijk jij dan?
Ik heb een strijkplank maar als ik die 4x per jaar gebruik is het veel
Alles nat uit de wasmachine halen en buiten droog laten wapperen voldoet hier meestal wel voldoende
Alleen blouses strijk ik, maar die draag ik niet zo vaak.
ik moet eigenlijk strijken, maar ik vind er niks an, ik wil het eigenlijk niet doen.
Ga eerst de mand eens op de kop gooien, om te kijken of ik nog iets zo in de kast kan doen.
Misschien een hele gekke vraag
Maar wat strijk jij dan?
Ik heb een strijkplank maar als ik die 4x per jaar gebruik is het veel
Alles nat uit de wasmachine halen en buiten droog laten wapperen voldoet hier meestal wel voldoende
Alleen blouses strijk ik, maar die draag ik niet zo vaak.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 8 januari 2012 om 15:15
quote:friezinnetje schreef op 08 januari 2012 @ 15:13:
[...]
Ze verzinnen steeds meer vreemde smaken, bleh. Ik houd het bij sinasappel, citroen en bosbessen. Das genoeg voor mij.
Die gecarameliseerde peer is wel lekker!
Swings gaat lekker, de Swingt de baan af...
[...]
Ze verzinnen steeds meer vreemde smaken, bleh. Ik houd het bij sinasappel, citroen en bosbessen. Das genoeg voor mij.
Die gecarameliseerde peer is wel lekker!
Swings gaat lekker, de Swingt de baan af...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!