Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Goedemorgen!

Zo.. sinds 18 februari niet meer geweest zie ik.. ik moet me schamen!

Welkom Marieke!

Jennie, hoe gaat het met jou??

Ik ga zo even bijlezen, want daar ben ik wel even mee bezig zo te zien..!

Hier gaat het echter niet zo heel goed *vandaar ook even weggeweest*. Broertje ligt weer op de IC en het blijkt dat hij toch wel hersenletsel heeft opgelopen. Vandaar dat hij ook niet altijd bij is.. We zijn elke dag bij hem, maar het duurt en duurt maar.. Nou ben ik van nature ongeduldig en zou ik het liefste zien dat we hem morgen mee naar huis mochten nemen. Het is nu vooral ook de onzekerheid: hoe gaat dit verder, hoe komt hij eruit, wat gaat er gebeuren.. vreselijk. Gisteren was ik zo boos en gefrustreerd, heb zo een bord kapot gesmeten.. *om vervolgens zelf weer te mogen opruimen wat wellicht nog frustrerender is *. Ze hebben van de week diverse onderzoeken gedaan bij/met hem. Maandag komt de arts de uitslag bespreken. Afwachten dus..

Nou, ik ga even bijlezen.. tot zo!
Noor, gewoon onder je streefgewicht gekomen?! Goed zeg!

En voor de rest is iedereen wel redelijk gemotiveerd bezig zo te lezen. Hoe is het met SB Daantjuh?

Ik ben er de laatste tijd niet zo mee bezig eerlijk gezegd.. vermoed dat ik wel redelijk stabiel blijf qua gewicht nu.. merk niks aan mijn kleding.

Oh, ik ben trouwens 29, samenwonend. Vriend heeft ook in Groningen gewoond, een jaar of tien (vanwege studie aan RUG). Wij wonen nu in het midden van het land. Voor de kost ben ik hypotheekadviseur en adviseur zakelijk segment op detacheringsbasis. Dit houdt in dat je wel een vast contract bij het detacheringsbureau + een auto vd zaak krijgt, maar diverse opdrachten per jaar bij verschillende banken door (in principe) heel het land vervult. Ik zit meestal redelijk dicht bij huis, dus nooit in een hotel hoeven slapen. Ik zit dus totaal niet in de sociale sector. Wij hebben geen kinderen.

Succes iedereen en tot later!
He goedemorgen Deesi,

Ik weet niet wat er met je broertje is, maar je hebt heel wat zorgen aan je hoofd zo te lezen. Wanhopig gevoel lijkt me, ik kan me voorstellen dat alle emoties constant voorbij razen in dit soort gevallen. Heel veel sterkte in ieder geval!

Leuk dat je even wat over jezelf hebt vertelt! Thanks!
Haaai Deesi, fijn dat je er weer bent. Zou nog fijner zijn als je met goed nieuws was gekomen, wat een onzekere shit-situatie zeg! Hopelijk komt er maandag iets positiever nieuws.

Hou je taai meid
Shit happens
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3--3.6Revival1.7266.56063.3--3.2Noor1.6858.85554.5--4.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15866.5--1.6Jennie1.6864.46064.7-+0.3Goudvis1.68656062.7--2,3Mariekske1.80726870.8--1.1~[/quote]
:applaus: Marieke, je hebt het schema bijgewerkt!

Deesi, kut zeg, ik kan me voorstellen dat je je echt vreselijk voelt. Nou ja, eigenlijk kan ik me dat niet voorstellen want ik heb nog nooit meegemaakt, maar bij het idee dat mijn broer iets zou overkomen kan ik ook spontaan in janken uitbarsten. Hoe is het met je ouders? Veel sterkte meid, hopelijk komt er maandag iets beter nieuws. Hou je taai en je kan hier altijd van je afschrijven, kan soms wel even opluchten. Net als borden stuk smijten

Hier gaat het wel oke, lekker van mn weekend aan het genieten! Gisteren patat en een kroket gehad als avondeten, dus dat was minder lijntechnisch verantwoord. Zit nu aan mn ontbijt sapje uit de blender met sinaasappels en banaan, en een tosti met volkorenbrood en magere kaas. Vanmiddag heb ik een feest, en dan ga ik proberen me aan de gezonde hapjes te houden! Ik zal jullie later op de hoogte brengen! Ik ga nu even gauw shoppen, ga morgen naar de musical Tarzan en weet totaal niet wat ik dan aan moet doen. Dus dan maar shoppen

Jennie, hoe is het met jou, hoe was de uitslag? Heeft ons duimen geholpen? Hope so!
Jaja, ik dacht, laat ik het maar even proberen!

Mijn lijstje van vandaag:

O: 1 bh light kaas, 1 bh jam

T: Kiwi en sinaasappel

L: 1 bh light kaas, 1 bh sandwichspread, 1 bh appelstroop

T: plakje oude wijven koek & een kletskop

Verder een paar cappuccino's gehad

Straks eten we dus pannenkoeken :-)

Zullen ook nog wel wat wijntjes ingaan, vanavond even de kroeg in! (na de idols finale uiteraard)

Tot laterrrr
Shit Deesi, slecht nieuws!!

Hier goed nieuws, goedaardig!!! Jippie. Jullie duimwerk was PRIMA.

Ennuh op de weegschaal stond vanmorgen 63.6! Ook fijn. Ben wel gisteren en net uit eten geweest (helaas het was even niet anders). Hoop dat er niet teveel bij komt!

Liefs,

Jennie
Wauw, Jennie, geweldig nieuws!! Wat zal er een last van je afgevallen zijn. Gefeliciteerd met dit goede bericht, ben enorm blij voor je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shit happens
Shit happens
\\:-)//
Shit happens
Shit happens
Op jou Jennie,
Shit happens
Jennie.. super nieuws zeg. Geweldig! Wat een opluchting voor jullie? En nu? Gaan ze nog wel wat doen of is alles goed weg? Moet je nu elk jaar op controle of zoiets?

Deesi.. wat een nare situatie met je broertje. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Duim voor je. Sterkte meid!
Pfff wat een tegenstrijdigheden op het forum...

Deesi, jezus meid wat een klote-nieuws is dat! Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie maandag iets goeds te horen krijgen van de docs!!! Hou je taai meis, laat je niet gek maken he!!!!

Jennie, waaauuwww!!! Ben echt zooo blij voor je!!! Wat moet dat nieuws fijn voor je zijn!!!

Revival, hoe was je party!?!? En morgen naar Tarzan, echt superleuk joh, zo'n mooie musical is dat!!! En wat je aan moet!? Je Jane-outfit natuurlijk!!!

Mariekske, jouw lijstje ziet er prima uit! Hoe waren de pannekoeken!?!

Porec en Goudvissie, haaai!!!!

Ik ga lekker bedje in...
Jennie... Wat een goed nieuws zeg!!! super...

Deesi.... Wat vervellend dat het nog niet beter gaat met je boertje... Rustig aan meis... en zorg goed voor jezelf!!

Hier was het van de week ook heel erg druk... dus toch iets makkelijker geweest met eten... gisteren verjaardag. Hele week ook niet kunnen sporten... dus ik ga zo denk ff een rondje hardlopen.. even lekker naar buiten... en daarna weer druk verder met alle dingen die nog moeten gebeuren!!
Haaaallo allemaal,

De pannenkoeken waren zalig Noor, mjammie. De wijntjes en cheese onion chips ook trouwens :-S Was leuk in de kroeg, pas om 5 uur thuis, woeiii.

Hey revival, hoe is het gisteren gegaan op het feest? Ook gelukt met een nieuwe outfit? Heel veel plezier in ieder geval!

Jennie, wat een opluchting zeg! Super voor je!

Hey Daantjuh, succes met hardlopen! Flinke wind, extra calo's verbranden denk ik.

Fijne zondag allen!
Ik vond het echt heerlijk weer om te rennen... Lekker even uitwaaien... hup hoofd leeg. om nu weer verder te gaan. met alles dat nu nog moet gebeuren...

Alleen het alleen lopen vond ik niet zo... doordeweeks loop ik altijd bij een club...

Maar als goed is volgend weekend met een kennis lopen.., dus wordt dan een stuk beter!

Mmmm Pannekoeken... ben ik ook zo dol op!
Bij wat voor een club loop je daantjuh!!? En hoe werkt dat dan precies!?! Ik vind hardlopen ook zeer ontspannend, zeker met een muziekje op ook... Voordeel van alleen lopen is dat je wel je eigen tempo kan lopen...

Ik nog even Baby te huur kijken... Morgen weer naar school. Net nog even aan de studie gezeten. Lekker op het laatste moment weer, maar het is wel af haha!

Slaap lekker straks allen!
Haaaai,

Het weekend is alweer om, vanochtend direct maar even mijn zonden van afgelopen weekend (drank en chips) glad gestreken in de sportschool. Even flink bezig geweest.

Als ontbijt 1 bh kaas en 1 bh jam gegeten. Net even een peer voor tussendoor gehad.

Vanavond late dienst, dus ik eet op mijn werk.

Iedereen succes met de maandag! Pffff...
Hellloo leedies! Wat veel berichten, gezellig hoor! Ikheb nu niet zo veel tijd om overal op te rageren, maar wat ik natuurlijk wel even kwijt moet: WOW Jennie! Supergoed nieuws, ik ben echt blij voor je. Wat een opluchting zal het zijn!!!

Hier gaat alles goed, leuk weekend achter de rug, zaterdag een feest met bbq (was binnen hoor, in een grote schuur) Heb een stukje vlees gehad, een groenteburger en verder salade, paar stokbroodjes, komkommer en tomaat. Dus heb me erg goed gehouden al zeg ik het zelf! Gisteren naar Scheveningen geweest, heerlijk dagje! Zelfs nog in de zon kunnen zitten op een terrasje aan de boulevard, super! Lijstje van gister: 2 bbh kaas, thee, appel, pistoletje gezond en als avondeten 2 quesedilla's, één gevuld met kaas, tomaat en uitjes en één gevuld met rundvlees (Mexicaans restaurant).

Musical was ook erg mooi. Nou ik ga er weer vandoor, kom morgen wel weer langs, baaai!
Jennie, wat een fijn en goed nieuws!! (f) Dat zal een opluchting zijn denk ik! Hoe is het met de kids.. zijn die al helemaal beter ook?

We hebben vanmorgen een gesprek gehad met de arts. Er is sprake van hersenkneuzing (ja, die kan je blijkbaar ook kneuzen.. ). Het kan zijn dat het niet volledig herstelt, dit is pas na verloop van tijd te merken. De volgende dingen zouden evt. kunnen voorkomen: af en toe niet helemaal ''bij'' zijn (wat hij dus nog steeds heeft), moeite met concentreren en bepaalde dingen goed uitvoeren (zoals iets simpels als een kopje pakken), evenwichtsstoornis (heeft hij al last van ivm doofheid), verminderd gevoel in bepaalde lichaamsdelen, een (deels) ander karakter krijgen enz. We weten dus niet wat voor hem van toepassing zal zijn. Maar alle dingen klinken me niet prettig in de oren. Ze laten hem in ieder geval tot woensdag op IC. Daarna kijken ze of hij toch weer naar medi-care kan.. wederom afwachten dus..

Fijne dag allemaal en succes ook!
Nog steeds onzekerheid dus, Deesi. Frustrerend dat jullie nog steeds niet weten wat voor gevolgen het nou allemaal gaat hebben. Pfff.... ik weet niet wat ik moet zeggen, dus dan alleen maar even een Sterkte!
Oh ja, nog even ontopic:

gisteren gegeten: tosti met light kaas, beker light chocomelk, sapje met vers fruit uit de blender. Savonds aardappelkroketjes uit de oven, vis en sla. Daarna ging het even niet zo goed Als toetje chocolade ijs met slagroom (wel light, maar toch) en later bij de thee chocoladekoekjes en bij de borrel een paar handjes chips...

En ik werd meteen gestraft, vanochtend ging ik op de weegschaal staan, en dat was niet positief! Ik durf het bijna niet te zeggen... : 64.4... das 1.1 kg erbij! In een paar dagen!

Vandaag en morgen heb ik daarom twee zeer strenge&magere dagen gepland, zodat ik donderdag niet met ++++jes in het schema kom te staan....

Wordt vervolgd...

Hoe issie bij jullie???
Even snel een reactie, ik zit namelijk momenteel op school en moet écht aan de studie...

Deesi, balen dat jullie nog in onzekerheid verkeren. Dit schiet niet op he, zo!? Hou je taai meis en ik duim voor je broertje dat het snel beter met hem gaat!

Revival, ik vind dat je gister best een goede dag had! Op de chips en de koekjes na misschien. Iets lekkers na het eten (een toetje) mag best, het moet ook niet té dwangmatig worden allemaal en je moet ook van kleine dingen kunnen genieten toch!? En dat wegen, tja... elke dag wegen is sowieso niet oke. De ene keer hou je meer vocht dan de andere en er zijn vast een hoop andere oorzaken waarom je niet elke dag op hetzelfde gewicht (of lager natuurlijk) zit. Dus don't worry girl, gewoon lekker doorgaan zo, je doet het super!

Meiden, hier alles prima verder. Vanaaf werken en morgenochtend even hardlopen met een vriendin. Verder niet veel spannends hier!

Dikke voor allen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven