Word, papier formaat

05-02-2012 16:22 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lukt me ineens niet meer om het papier formaat te wijzigen.

Hij springt steeds spontaan terug naar een andere hoogte.

Iemand een idee wat te doen?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Wat bedoel je met formaat, van A4 in A3?

Of de marges?

En waar heb je het nu gewijzigd?
Het is de bedoeling dat de afmetingen 6,7 inch breedte en 9,6 inch hoogte zijn. Dat heet in word 2000 aangepast formaat.

Maar bij alle nieuwe documenten verspringt die 9,6 steeds naar 9,7. Het probleem is ook dat er nu 45 regels i.p.v. 44 regels zijn.

Waarschijnlijk zijn de instellingen nu standaard 6,7 bij 9,7 inch,

maar het lukt dus niet om de standaard instellingen te wijzigen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Word 2000? (da's een gouwe ouwe toch?)

Tja, je moet dan toch even gaan zoeken waar je de standaard instellingen kan aanpassen. Je hebt het nu alleen voor het ene document gedaan.
Hmm.. ik heb zelf word 2007 en daar kun je gewoon, nadat je de wijzigingen hebt gemaakt, op 'standaard' klikken en dan wordt het opgeslagen. Werkt dat bij jou niet, of heb jij die functie niet?
quote:maryni83 schreef op 05 februari 2012 @ 17:00:

Hmm.. ik heb zelf word 2007 en daar kun je gewoon, nadat je de wijzigingen hebt gemaakt, op 'standaard' klikken en dan wordt het opgeslagen. Werkt dat bij jou niet, of heb jij die functie niet?

Ik weet dat het in 2003 al niet zo gebruiksvriendelijk is, dus in word 2000 verwacht ik het al helemaal niet.

Word 2007 is inderdaad veel gemakkelijker daarin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven