Welk parfum heb jij vandaag op?

vrijdag 7 maart 2008 om 18:50
zaterdag 8 maart 2008 om 10:21
Taylor:Vond le Parfum heerlijk op het kaartje ruiken! Maar nog niet op mijn velletje geroken omdat ik al ondergespoten was met andere parfum en geen plekje meer overhad hahah.
volgende keer dus !
Vind dat ik nu erg lekker ruik: Insolence van Guerlain ,proefflesje
Zalig ,maar tot nu toe alleen geen positieve reacties ,dochter en vriend vonden hem stinken en hub was er ook niet over te spreken
Ze vonden het een te sterke geur ...
volgende keer dus !
Vind dat ik nu erg lekker ruik: Insolence van Guerlain ,proefflesje
Zalig ,maar tot nu toe alleen geen positieve reacties ,dochter en vriend vonden hem stinken en hub was er ook niet over te spreken
Ze vonden het een te sterke geur ...

zaterdag 8 maart 2008 om 10:48
Hai Plom en Dogcrazy!
Fidji is, zover ik weet, hier niet meer te koop. Toch 's goed kijken als ik weer in het dorp ben
Ja, Guerlain staat wel bekend om zijn toch wat sterkere geuren! Ik ben geen fan van Guerlain, maar dat is (gelukkig) persoonlijk. En My Insolence Plom? Die schijnt wat minder sterk te ruiken...
Vandaag : Poeme!
Fidji is, zover ik weet, hier niet meer te koop. Toch 's goed kijken als ik weer in het dorp ben
Ja, Guerlain staat wel bekend om zijn toch wat sterkere geuren! Ik ben geen fan van Guerlain, maar dat is (gelukkig) persoonlijk. En My Insolence Plom? Die schijnt wat minder sterk te ruiken...
Vandaag : Poeme!
zaterdag 8 maart 2008 om 11:58
zaterdag 8 maart 2008 om 19:12
Vervelend is dat he, als je een lekkere geur hebt gevonden en dan blijkt dat anderen om je heen het niets vinden... Persoonlijk vind ik Insolance ook niet zo, komt omdat ik hem op de een of andere manier te scherp vind ruiken.
Fidji kwam ik laatst bij de V&D tegen en hij was afgeprijst, misschien heb je daar wat aan Taylor?
Vandaag draag ik: People of the Labyrinths - A*Maze (proefje)
Fidji kwam ik laatst bij de V&D tegen en hij was afgeprijst, misschien heb je daar wat aan Taylor?
Vandaag draag ik: People of the Labyrinths - A*Maze (proefje)

maandag 10 maart 2008 om 14:59
Die Plom! Een lekker ruikend oog.....hahaha! Nouja, ik heb ook wel 's mis gespoten hoor. Hub stond een keer achter me en ipv dat ik in mijn hals de Coco spoot, spoot ik per ongeluk in zijn gezicht...nouja, dan moet hij maar niet achter me gaan staan he! Ongeluk zit in een klein hoekje, ahum (enja, ben ook blont(d).
Hot Couture is een aparte geur Vivenda. Ik heb zelf deze geur wel 's geroken maar is zooo weg bij mij.
Proefjes van Hermes Caleche en Agent Provocateur passen eigenlijk ook niet bij me. Maitresse ruikt naar boenwas en Caleche naar plastic,dus dan worden geen nieuwe aankopen.
Ik houd het bij Lalique,Poeme, Cassini, Flowerbomb, Chance, Coco en weet ik veel wat nog meer. Ik heb iig genoeg!
Hot Couture is een aparte geur Vivenda. Ik heb zelf deze geur wel 's geroken maar is zooo weg bij mij.
Proefjes van Hermes Caleche en Agent Provocateur passen eigenlijk ook niet bij me. Maitresse ruikt naar boenwas en Caleche naar plastic,dus dan worden geen nieuwe aankopen.
Ik houd het bij Lalique,Poeme, Cassini, Flowerbomb, Chance, Coco en weet ik veel wat nog meer. Ik heb iig genoeg!
anoniem_15553 wijzigde dit bericht op 10-03-2008 15:01
Reden: spellingsfoutje
Reden: spellingsfoutje
% gewijzigd
maandag 10 maart 2008 om 16:29
Haha, of dat je in de parfumerie NAAST het papiertje spuit.. gebeurt mij de hele tijd!
Bij mij blijft Hot Couture juist relatief lang hangen gelukkig, raar is dat he?
Heb jij trouwens de originele Caleche geprobeerd of de Kelly Caleche, Taylor?
De Agent Provocateur geuren vind ik ook niet lekker trouwens.
Bij mij blijft Hot Couture juist relatief lang hangen gelukkig, raar is dat he?
Heb jij trouwens de originele Caleche geprobeerd of de Kelly Caleche, Taylor?
De Agent Provocateur geuren vind ik ook niet lekker trouwens.

maandag 10 maart 2008 om 20:49
Hoi!
Ik had een proefje van Kelly Caleche.Nou, echt niet fijn om te ruiken althans bij mij niet. Hoe ruikt de orginele dan?
Ik heb ook wel 's gehad dat ik net een nieuwe fles Chance gekocht had..affijn, ik kom thuis, zet mijn mijn domme hoofd de fles op de wasmachine in de badkamer..ding ging centrifugeren en ja hoorrrr! Kapoet op de harde vloer, ik kon wel janken! Fles is toch al om en nabij de 50 euro dus heb de rest van de dag een pesthumeur gehad. Nu kan ik er wel om lachen maar toen? Pffff.DAT was echt een domme zet natuurlijk! Ik kijk nu wel uit.
Ik had een proefje van Kelly Caleche.Nou, echt niet fijn om te ruiken althans bij mij niet. Hoe ruikt de orginele dan?
Ik heb ook wel 's gehad dat ik net een nieuwe fles Chance gekocht had..affijn, ik kom thuis, zet mijn mijn domme hoofd de fles op de wasmachine in de badkamer..ding ging centrifugeren en ja hoorrrr! Kapoet op de harde vloer, ik kon wel janken! Fles is toch al om en nabij de 50 euro dus heb de rest van de dag een pesthumeur gehad. Nu kan ik er wel om lachen maar toen? Pffff.DAT was echt een domme zet natuurlijk! Ik kijk nu wel uit.
maandag 10 maart 2008 om 21:17
Hoi,
Oh Plom ik moest wel lachen om jouw geurende tenen!
Mijn slaapkamer heeft wel een hele tijd geroken naar het "gouden" luchtje van Giorgio Armani. Omdat mijn kast behoorlijk vol staat met luchtjes en ik een luchtje achteraan wilde hebben stootte ik met mijn elleboog een voorste flesje om. Hij stuiterde hard op de vloer en liep direkt leeg. Ik kon hem gelukkig weer snel dicht drukken, maar het heeft wel heel lang heerlijk geroken in mijn kamer.
Taylor dat is inderdaad balen zeg, een hele fles kapot ik kan mij voorstellen dat je daar een pesthumeur van krijgt.
Oh Plom ik moest wel lachen om jouw geurende tenen!
Mijn slaapkamer heeft wel een hele tijd geroken naar het "gouden" luchtje van Giorgio Armani. Omdat mijn kast behoorlijk vol staat met luchtjes en ik een luchtje achteraan wilde hebben stootte ik met mijn elleboog een voorste flesje om. Hij stuiterde hard op de vloer en liep direkt leeg. Ik kon hem gelukkig weer snel dicht drukken, maar het heeft wel heel lang heerlijk geroken in mijn kamer.
Taylor dat is inderdaad balen zeg, een hele fles kapot ik kan mij voorstellen dat je daar een pesthumeur van krijgt.
maandag 10 maart 2008 om 23:30
Dan vraag ik me altijd af hoe lang je dat blijft ruiken in zo'n ruimte, als je een fles kapot laat vallen... is mij gelukkig nog nooit gebeurd.
De originele Caleche heb ik zelf ook nog niet geroken, maar dat is in ieder geval geel spul en niet roze zoals de Kelly Caleche. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik van De Kelly vind, aan de ene kant wel apart, maar aan de andere kant ook weer niet echt indrukwekkend en ook wat licht voor mijn smaak. Ik moet deze duidelijk nog een keer proberen!
De originele Caleche heb ik zelf ook nog niet geroken, maar dat is in ieder geval geel spul en niet roze zoals de Kelly Caleche. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik van De Kelly vind, aan de ene kant wel apart, maar aan de andere kant ook weer niet echt indrukwekkend en ook wat licht voor mijn smaak. Ik moet deze duidelijk nog een keer proberen!
dinsdag 11 maart 2008 om 06:25
Ben ik ook weer eens. Ik kom Fidji redelijk vaak tegen in de schappen hoor Taylor, noet lukken om nog eens te ruiken haha
Geweldig al die Parfummissers. Hier valt ook wel eens een fles maar gelukkig nog nooit kapot, wel een beschadiging op de tegelvoer! Of inderdaad dat manlief ineens achter je staat en bedolven word onder mijn parfum haha
Ik moet me nog douchen maar weet al dat ik voor 5th avenue, van E Arden.
Geweldig al die Parfummissers. Hier valt ook wel eens een fles maar gelukkig nog nooit kapot, wel een beschadiging op de tegelvoer! Of inderdaad dat manlief ineens achter je staat en bedolven word onder mijn parfum haha
Ik moet me nog douchen maar weet al dat ik voor 5th avenue, van E Arden.