Huis te koop!

01-04-2012 21:14 2348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de Open Huizen Dag voorbij is, en we weer gewoon proberen ons huis te verkopen...dacht ik dat het misschien leuk was om een beetje op de hoogte te blijven van elkaars ontwikkelingen.
@jacjac, spannend! Dat is dus weer duimen!

Ik ga zo onze oude woning bezichtigingsklaar maken.
Klinkt goed jacjac!

Jij ook suvpcces bertje!

Wij hebben morgen weer een kijker. Morgen gaan we ook kijken bij verschillende nieuwbouwprojecten. Ter orientatie, maar we hebben ook een huis gezien wat ons aanspreekt. Het is het laatste huis en de prijs is al gedaald.

Weet iemand of je bij nieuwbouwhuizen kan onderhandelen over de prijs of juis op andere zaken?
quote:littlemissvixen schreef op 11 april 2012 @ 10:37:

@magnolia: Ik snap dat je niet per ongeluk verliefd wil worden op een huis dat je niet mag kopen. WTF. Hier gaan we de oorlog ook niet mee winnen zeg.. :(
@ magnolia, jij veel succes morgen.

Volgens mij kun je op het moment overal over onderhandelen.

Wij zijn helaas weer helemaal terug bij af. De onderhandelingen zijn definitief mislukt en de kijker van vandaag was een drama. Had zich totaal niet verdiept in het huis. Ons huis met heel veel trappen is nl volstrekt niet geschikt voor een bejaard stel en wat kwam er kijken een stel in de categorie 75+. Zonde van ieders tijd.
Voor degenen die het nog niet weten. Dit forum heeft een negeerknop, daarmee kun je berichten van een bepaald forumlid verbergen, dat kan heel handig zijn.
Wat ontzettend jammer bertje!

Bedankt! We zijn erg benieuwd hoe het gaat lopen
quote:bertje_ schreef op 13 april 2012 @ 20:37:

Voor degenen die het nog niet weten. Dit forum heeft een negeerknop, daarmee kun je berichten van een bepaald forumlid verbergen, dat kan heel handig zijn.

Dat is inderdaad heel handig. Ik had gehoopt dat zo'n bepaald forumlid alleen op het andere forum zou blijven. Helaas.

Jammer Bertje, van de kijkers. Ook wel heel raar dat ze komen kijken en niet goed weten waar naar. Ik vraag me dan af hoe ze bij jullie huis terecht komen.
@janniepannie - De oorlog hoef ik niet te winnen. Maar ik heb wel, binnen één week...

Mijn huis verkocht tegen een goede prijs, én een superfijn nieuw huis gekocht tegen mijn openingsbod! Whoot!
@bertje - Shit zeg! Maar wel een teken dat je huis nog steeds positief wordt ontvangen!

@enkie - Hoe ging jouw bezichtiging?
@lmv wat een goed nieuws! Gefeliciteerd. Land het nieuws al een beetje?
Hier wordt alweer volop schoongemaakt. Lekker de ramen open, bloemen. Nu maar hopen dat de kijker het huis ziet zitten.
@bertje - Het is nog een beetje onwerkelijk inderdaad! Ik ga vragen of ik het huis nog een keertje mag gaan bezichtigen, nu het binnenkort van mij is. Is niet raar, toch?

@magnolia - Ik duim! Schijnt er bij jou ook een heerlijk zonnetje? Is vast goed voor de verkoop!
Bezichtiging was super positief, we horen begin van de week meer. Zonnetje scheen inderdaad lekker.

Gewoon vragen missvixen!
Hoe staat het ervoor, is er nog iets gebeurd?

Tweede bezichtigingen misschien?

Enkie, Magnolia, Jacjac??
Littlemissvixen wat goed!!! Gefeliciteerd!!!

Magnolia, al nieuws?

Onze kijkers waren en zijn positief over ons huis en een huis een straat verder. Beide tussenwoning en even duur.

Maar wij hebben een houten veranda aan het huis laten bouwen boven de achterdeur die in de woonkamer zit, ernaast zit een raam en daar zit niks boven gebouwd. Het raam is dus helemaal vrij en boven de achterdeur zit de veranda. Supermooi gaaf ding, was erg duur maar de kijkers zijn toch bang dat het te donker is op donkere dagen en in de winter. Nu hebben ze een bod uitgebracht op het andere huis van een straat verder. Ik baal...... best wel. Je hebt toch hoop, maar helaas. Bod is nog niet geaccepteerd door de andere verkopers.
We hebben inmiddels een derde bod in ongeveer een maand tijd voor hetbhuis van mijn vriend. En hopen dat met 1 van de 2 het deze week rond is. Het vreet namelijk energie. Vind de makelaar ook niet heel erg doortastend, dus dat helpt ook niet.

Ook feedback gekregen op kijker in mijn huis. kijker had allerlei aannames die niet klopten, dus makelaar heeft dat rechtgezet. Afwachten maar.

Jammer enkie! Maar je weet maar nooit wat er nog gebeurd
Verkocht!!!! En bij mijn huis is er ook weer een bezichtiging ingepland. Heel fijn dat er 1 huis verkocht is. Nu natuurlijk aftellen tot de overdracht
Gefeliciteerd Magnolia, wat een lekker gevoel he!!
Magnolia: wat een goed nieuws gefeliciteerd!
Hoera Magnolia!
Bedankt allemaal! Het was erg bizar omdat we op een gegeven moment bijna konden kiezen uit kopers. Binnen een maand namelijk 3 biedingen gehad..
Een vriend van mij zit al twee jaar met 2 huizen! Hij wilt ze nu alle twee kwijt, wordt er helemaal gek van. 1 daarvan is een mooie herenhuis desnoods met inboedel...€325.000

Anyone??
hier eindelijk een berichtje vanaf mijn kant.

makelaar gesproken kijkers waren nog steeds geintereseerd maar moesten kijken of ze de financiering rond krijgen dus we wachten maar gewoon even af.

volgende keer lees ik even bij hoor!
bertje: wij zoeken een woning in de buurt van Nijmegen (maximaal 10 km afstand)......

Maar de onze gaat nog niet zo hard. We zijn in prijs gezakt. Weer duimen dus.
magnolia...wat een heerlijk gevoel! gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven