Chocolade

23-04-2012 13:11 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is jou favoriete chocolade?

Ik ga voor melk of extra puur. Bonbons bij voorkeur gevuld met room...
Melk, wit, puur, met vulling, zonder vulling, met nootjes, zonder nootjes, repen, vormen, vloeibaar, bevroren, gesmolten....
Verkade, niet al te dikke repen, graag melk. Wit is ook altijd erg lekker.
Zeebanket van guylian.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh ja, gesmolten met aardbeien!
Wit of puur met nootjes.

Het lekkerste vind ik slagroomtruffels. Ferrero Roche vind ik ook heerlijk.

Vroeger veel bonbonbloc gegeten, weet niet of ze nu lekkere smaken hebben. Ik loop de snoepafdeling heel dapper altijd voorbij.

(moet wel eerlijk zeggen dat ik gek op hartig ben)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bonbons van puccini!
En welke chocoladepasta voor op brood? Duo penotti!
Alles waar caramel oid in zit. Butterscotch, die van milka met zachte caramel, de paaseieren met caramel.. Allesssssss!

Maar niet te vaak XD. Ik ben meer een dropeter.
Cote d' Or melk!
En op brood: Venz pure chocoladehagelslag.
quote:yezka schreef op 23 april 2012 @ 13:15:

Oh ja, gesmolten met aardbeien!Oh, the best! Pure chocolade met verse aardbeien.
quote:rodina schreef op 23 april 2012 @ 13:16:

Bonbons van puccini!Ff google om info gevraagd.. Ziet er goed uit!
Nu heb ik zin in chocolade..
Dit is !niet! eerlijk! Ik wilde vandaag juist gezonder eten en even niet meer snoepen Nu heb ik enorme zin om naar AH te lopen en zo'n heerlijke doos roombonbons te kopen
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 april 2012 @ 13:17:

En op brood: Venz pure chocoladehagelslag.Zonder twijfel.
quote:DeWareJacoba schreef op 23 april 2012 @ 13:18:

Dit is !niet! eerlijk! Ik wilde vandaag juist gezonder eten en even niet meer snoepen Nu heb ik enorme zin om naar AH te lopen en zo'n heerlijke doos roombonbons te kopen Sorry..
Dames, er gaat niets boven Belgische handgemaakte bonbons.

Eindelijk eens een bruine topic, hoera!
Wat is het leven toch mooi!
De chocolade van de aldi, de gewone melkchocolade, die dan dopen in de cappucino van de aldi en dan zo lekker in de mond en dan smelt dat zo heerlijk overal! Zelfs tussen je tanden!

En zeebanket van Gylian inderdaad. En soms witte met rijstpuffs.

Of met dikke hazelnoten. Of die vieze cups, die eigenlijk geen chocolade mag heten. Ice-cups of hoe heet dat, die in de cupcakesvormpjes, donkere choco met een lichte drup in t midden. Maar dat is voor heeeeeel af en toe maar lekker.

Net als after eight.

En kinderüberrasschung!

Eigenlijk, zolang het maar begint met choco en eindigt op lade, dan eet ik het. Ik discrimineer geen chocolade. Eten ook niet. Want dat hoort zich niet....
Chocoladeletters van Verkade (melkchocolade) Bonbonbloc alle varianten, paaseitjes, zeebanket van Guylian, chocotoffs,

Ik hou absoluut niet van heel pure choco; het moet zoet zijn en lekker makkelijk smelten in mijn mond. Witte "chocola" vind ik dan weer minder; te vettig en smaakt (logisch) niet meer naar chocola.

Mmmmm.....ik ben echt dol op chocolade.
Ik vind melk en wit het lekkerst. Die repen van de aldi met melk en noten en rozijnen of die met witte chocolade en crisp.

Of cote dor gewone melk.
Verder ben ik erg van de puur trouwens. Op een chocoladeworkshop (watertanden!) ooit eens verschillende chocolade geproefd van Callebaut, van 70% en hoger. Zo lekker.
Bonbons, maar dan wel echte Belgische. Liefst zonder likeur- of koffiesmaak, want dat lust ik niet.

Ook lekker: chocolade met aardbeienvulling.
quote:racheltje321 schreef op 23 april 2012 @ 13:19:

Dames, er gaat niets boven Belgische handgemaakte bonbons.

Eindelijk eens een bruine topic, hoera!Dan wel die heeeeeel erg lekkere van Neuhaus!!
Of warme chocolademelk van warme melk met gesmolten chocolade en dan van die minimarsmallows er op....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven