Chocolade
maandag 23 april 2012 om 13:42
quote:rodina schreef op 23 april 2012 @ 13:40:
Wat zou Martin lekker vinden?
Oh pure bonbon bloc is ook lekker.. En slagroomtruffels!
Wie kan dat nou boeien wat die ... lekker vind. Tsss, die idioot komt ook al in een chocoladetopic boven drijven. Gatver.
Oh en de bonbons van een zaakje in Antwerpen, vlak bij het station. Zit aan de linkerkant op de hoek. Weet alleen niet meer hoe die zaak heet.
Wat zou Martin lekker vinden?
Oh pure bonbon bloc is ook lekker.. En slagroomtruffels!
Wie kan dat nou boeien wat die ... lekker vind. Tsss, die idioot komt ook al in een chocoladetopic boven drijven. Gatver.
Oh en de bonbons van een zaakje in Antwerpen, vlak bij het station. Zit aan de linkerkant op de hoek. Weet alleen niet meer hoe die zaak heet.
maandag 23 april 2012 om 13:43
En dan vooral deze van Neuhaus.....
http://www.neuhaus.be/nl/ ... onze-sterren/caprice.aspx
Was toch al van plan zaterdag naar Antwerpen te gaan, meteen maar weer even bij Neuhaus langs....
Was toch al van plan zaterdag naar Antwerpen te gaan, meteen maar weer even bij Neuhaus langs....
maandag 23 april 2012 om 13:46
maandag 23 april 2012 om 13:48
quote:Lindec69 schreef op 23 april 2012 @ 13:43:
Jaaaah, die bedoel ik!!!! Oh gruwel wat hebben ze daar lekker spul zeg.
Hmmm, ideetje. Als het vakantiegeld er weer is met vriend naar Antwerpen gaan... en dan vooral een bezoekje brengen aan deze fantastische winkel.
Jaaaah, die bedoel ik!!!! Oh gruwel wat hebben ze daar lekker spul zeg.
Hmmm, ideetje. Als het vakantiegeld er weer is met vriend naar Antwerpen gaan... en dan vooral een bezoekje brengen aan deze fantastische winkel.
maandag 23 april 2012 om 13:51
quote:Ratteke schreef op 23 april 2012 @ 13:49:
[...]
Dat zijn ze ook nog eens, erg lekker. Je kan online bestellen he....
Heel even offline, Ratteke, ik zit al een tijdje te denken, is dat jouw hond geschilderd?
Mijn favo chocolade heb ik helaas al genoemd.
Ik heb laatst wel bij een kookworkshop zelf pindarotsjes en bonbons gemaakt. Wel grappig.
[...]
Dat zijn ze ook nog eens, erg lekker. Je kan online bestellen he....
Heel even offline, Ratteke, ik zit al een tijdje te denken, is dat jouw hond geschilderd?
Mijn favo chocolade heb ik helaas al genoemd.
Ik heb laatst wel bij een kookworkshop zelf pindarotsjes en bonbons gemaakt. Wel grappig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 23 april 2012 om 13:51
maandag 23 april 2012 om 14:04
* Chocolade reep met Mokka van AH
* Milka choco reep "Al Gusto di Crema" extra romig
* Alle soorten Milka repen
* Gesmolten chocolade op de Bosche bollen
* Pinda rotsjes
* Extra puur van Lindt
* Lindt chocolade melk, puur en wit
* Chocoladebonbons (melk/puur/wit) gevuld met room
* Gesmolten chocolade op een verse aardbei
* Gesmolten chocolade op een verse mokkapunt van de bakker
Chocolade gevuld met marsepein/wijn/vruchten komt er bij mij niet in. Blegh.
* Milka choco reep "Al Gusto di Crema" extra romig
* Alle soorten Milka repen
* Gesmolten chocolade op de Bosche bollen
* Pinda rotsjes
* Extra puur van Lindt
* Lindt chocolade melk, puur en wit
* Chocoladebonbons (melk/puur/wit) gevuld met room
* Gesmolten chocolade op een verse aardbei
* Gesmolten chocolade op een verse mokkapunt van de bakker
Chocolade gevuld met marsepein/wijn/vruchten komt er bij mij niet in. Blegh.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
maandag 23 april 2012 om 14:05
quote:Lindec69 schreef op 23 april 2012 @ 13:51:
[...]
Ik ga zaterdag naar Antwerpen. Ze zitten trouwens met meerdere winkels in de stad daar.
Voor iemand bonbons meenemen??? Als je naar Zwitserland was gegaan, dan had ik je wel om chocolade gevraagd
[...]
Ik ga zaterdag naar Antwerpen. Ze zitten trouwens met meerdere winkels in de stad daar.
Voor iemand bonbons meenemen??? Als je naar Zwitserland was gegaan, dan had ik je wel om chocolade gevraagd
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
maandag 23 april 2012 om 14:13
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 april 2012 @ 13:51:
[...]
Heel even offline, Ratteke, ik zit al een tijdje te denken, is dat jouw hond geschilderd?Nee, dit is van een van de schilderijen van George Rodrigue, een hele serie uit 'sometimes I feel like a blue dog'. Laatst bij Auction Hunters een schilderij van gezien en die vond ik helemaal geweldig! Gelijk een plaatje voor hier gedownload. Maar het had idd een blauwe versie van Tara kunnen zijn.
[...]
Heel even offline, Ratteke, ik zit al een tijdje te denken, is dat jouw hond geschilderd?Nee, dit is van een van de schilderijen van George Rodrigue, een hele serie uit 'sometimes I feel like a blue dog'. Laatst bij Auction Hunters een schilderij van gezien en die vond ik helemaal geweldig! Gelijk een plaatje voor hier gedownload. Maar het had idd een blauwe versie van Tara kunnen zijn.