Familiedag

28-04-2012 10:10 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb jullie hulp nodig, want mijn creatieve geest laat me volledig in de steek. Morgen is het familiedag, heel leuk natuurlijk. Maar het weer laat ons nogal in de steek, we hadden namelijk allemaal buiten activiteiten gepland. Ik moet nu dus een noodplan verzinnen.

We zijn met 17 mensen variërend in leeftijd van 15 tot 60. Het mag niet te sportief zijn en van het budget is nog 110 euro over. Regio Bergen op Zoom/Breda. Ik hoop dat jullie goede ideeën hebben, want zelf kom ik niet verder dan bowlen.
Hebben jullie er echt niet bij nagedacht dat het op 29 april wel eens slecht weer kan zijn in Nederland, en daarom een plan B als reserve?

Succes met nog iets regelen voor zo'n groep, en dan ook nog voor in totaal 110 euro..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
is het voor een hele dag? Want bowlen doe je hooguit 2 uurtjes.
ben wel benieuwd naar de buitenactiviteiten die jullie gepland hadden eigenlijk.
Voor 110 euro aan regenponcho's kopen?
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 28 april 2012 @ 10:14:

Hebben jullie een binnenlocatie waarvan uit de buitenacitiviteiten zouden plaatsvinden? Zouden jullie verzamelen bij iemand thuis, in een restaurant/café/hotel?

Kunnen jullie daar dan blijven en een leuke ouderwetse spelletjescompetitie doen oid?

Mens-erger-je-niet, sjoelbakken, hints, ganzenbord, etc.

En dan in teams en met genoeg te versnaperen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
110 euro voor 17 personen is ook niet echt veel. Maar goed, ik kan nog niet echt meedenken want weet niet wat de bedoeling is.

Hoe ziet de rest van de dag eruit? Gaan jullie bijvoorbeeld eerst ergens lunchen (binnen) en daarna dus een activiteit doen voor 110 euro en daarna dineren? Dus moeten we iets verzinnen voor een hele middag? of zomaar voor 2 uurtjes? Of zoek je zelfs ook nog een locatie voor lunch/diner? Omdat jij zegt: bowlen, denk ik dat je een activiteit zoekt voor een uurtje of 2?
quote:Wellhello schreef op 28 april 2012 @ 10:14:

overigens, als het echt maar voor 2 uurtjes ofzo is vind ik bowlen helemaal niet zo'n slecht idee hoor, ok, niet echt origineel, maar de meeste mensen vinden het toch wel leuk om te doen.
We lunchen bij iemand thuis en eten ook bij iemand thuis. Het budget is niet meer zo groot omdat we ook spullen voor de spelletjes hadden aangeschaft.
Ik vind bowlen erg leuk; ik zou liever gaan bowlen dan fierljeppen (ofzo). Maar ook bowlen kan fysiek te zwaar zijn.
This is not kosher!
Is er ergens in de buurt een indoor midgetgolf?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien kun je iets meer duidelijkheid geven over hoe de dag eruit ziet? Dan kunnen we beter meedenken.
This is not kosher!
Op weeronline staat dat het morgen droog is in Bergen op Zoom...
This is not kosher!
Wandeling maken? Binnen sjoelen?
Verf en doeken halen en elkaar gaan schilderen (portretten)?
Je zou spelletjes gaan doen? Partytenten of zeil kopen om de tuin af te dekken en daar onder gewoon spelletjes doen? De temperatuur is prima, de regen sluit je zo buiten.
Bij familieland zou je kunnen indoorgolfen. Viel wel mee qua prijs en ik vond het erg leuk.
Wat Himalaya zegt. Zelfs midden in de zomer is het nooit gegarandeerd droog, laat staan in april (april doet wat 'ie wil).
In rucphen is er glowinthedark midgetgolf. Of een grote partytent kopen van die 110 euro?
quote:himalaya schreef op 28 april 2012 @ 10:25:

Is er ergens in de buurt een indoor midgetgolf?http://www.brasserij-offcourse.nl/pages ... egolf.html

Al ligt Chaam misschien net te ver weg voor TO?
en wat is het geworden TO?
Op buienradar kijken wanneer het droog is, dan een boswandeling maken en daarna gaan bowlen of thuis met z'n allen aan de warme chocomelk en gezelschapspelletjes doen.
Museum Breda

Museum Breda

Museum Roosendaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven