Stom geweest!

02-06-2012 13:59 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben de laatste tijd wat aangekomen door eetbuien en voel me hier erg verdrietig door. Nu ben ik zo stom geweest om lax te slikken, terwijl ik morgen een belangrijke dag heb! Ik moet naar een feest.. Moet al in de ochtend aanwezig zijn om mee te helpen! Heb er 4 geslikt :( Voel me zo waardeloos. Wanneer zullen ze ongeveer werken en hoelang werken ze? Voel me zo in paniek..
Wanneer heb je ze geslikt?
Lees de bijsluiter. Daar staat vast op hoe lang de inwerktijd is.

Maar wat ik echt stom vind: dat je, omdat je je te dik voelt maar laxeermiddelen slikt. Heb jij een eetstoornis?
4? omg. ik heb er ooit met verstopping 2 genomen en de hele nacht dood en dood ziek geweest.. (paar uur voor het begon)

Ik wens je oprecht toe dat het zo werkt en dat je niet reageerd zoals mijn lichaam deed.
Je klinkt wanhopig en hulpeloos. Is er iemand waar je goed mee kan praten/ zou je anders maandag eens een afspraak met de huisarts overwegen?

Ik denk dat ze morgenochtend wel uitgewerkt zijn. Weet niet of je nog genoeg slaap krijgt. Wat voor soort dag heb je morgen?
Als je de hele nacht op de WC zit, is het goede nieuws dat je daarna een paar kilo kwijt bent. Dat dan weer wel.
Ik denk dat een bezoek aan de psycholoog wat gezonder is.
Dat was toch precies de bedoeling? Dat zal wel lukken dan met 4 van die dingen.

Hoelang is het geleden dat je ze hebt ingenomen? Wat staat er op de bijsluiter?
http://www.youtube.com/watch?v=9hm5Ccr7mu4

Nog zoveel te doen..
Mocht je het nog niet gedaan hebben: 4 is teveel en lost niks op, je verliest vooral water en zouten en kan morgen niet echt meedoen omdat het je vooral uitdroogt.
Heb ze rond 1 uur geslikt.. Heb helaas in het verleden ervaring met lax, maar het is zo lang geleden.. Slikte ze al jaren niet meer. Ben vergeten hoe het werkte en hoeveel ik precies slikte. Dat ik er misschien doodziek van zal worden vind ik niet erg. Het gaat mij er meer om of ze morgen voor 7 hun werk hebben gedaan..
Bel je huisarts. Dit forum is niet de plek om advies te krijgen over medicijngebruik.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
vivavraag2012 wrote on 02 June 2012 @ 14:15:

Heb ze rond 1 uur geslikt.. Heb helaas in het verleden ervaring met lax, maar het is zo lang geleden.. Slikte ze al jaren niet meer. Ben vergeten hoe het werkte en hoeveel ik precies slikte. Dat ik er misschien doodziek van zal worden vind ik niet erg. Het gaat mij er meer om of ze morgen voor 7 hun werk hebben gedaan..
Ik zou bijna zeggen dat ik voor je hoop van niet, misschien haal je er nog een les uit. Mijn hemel zeg...
[quote]vivavraag2012 schreef op 02 juni 2012 @ 14:15:

Dat ik er misschien doodziek van zal worden vind ik niet erg

8-P hoezo niet erg?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Op de verpakking staat dat je er 4 mag slikken, lijkt me niet erg zorgwekkend dan. Ik weet dat het niet ok is. Ben meer benieuwd of iemand ervaring met lax heeft en na hoeveel uur ze in de praktijk werken.
Waarom ben je dan in paniek, als het niet om de hoeveelheid pillen gaat?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Je leeg schijten is niet slanker worden hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat lijkt mij duidelijk! :-O
Fame schreef op 02 juni 2012 @ 14:23:

Je leeg schijten is niet slanker worden hoor.
:worship:
Ok, ik ben dom bezig en ok ik word er niet dun van en dat ik een probleem heb accepteer ik ook. Mijn enige vraag was of de pillen voor 7 uur uitgewerkt zijn. Bedankt.
Goh, kan je me iets nieuws vertellen? :ass:
Ik vind 4 niet zo heel veel. Waarschijnlijk is het morgen al lang uitgewerkt is mijn ervaring.
vivavraag2012 schreef op 02 juni 2012 @ 14:27:

[...]

Goh, kan je me iets nieuws vertellen? :ass:
Dat je misschien (een ander soort) hulp moet gaan zoeken, maar dat wil je vast niet horen. :rolling:
Geheimtaal, je reactie stelt me gerust.. Er is nog hoop dus! Bedankt!
Als je bent leeggescheten kan er niet nog meer stront uit je darmen geperst worden. Waarschijnlijk hou je nog wel wat fijne darmkrampen omdat die nu eenmaal worden opgewekt door die zooi die je hebt geslikt. Gooi er nog even een klismaatje bij zou ik zeggen, ben je nog eerder leeg. Goed voor je darmen ook, maar ja het is jouw lichaam, dus het is aan jou of je er goed voor zorgt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven