Stom geweest!
zaterdag 2 juni 2012 om 13:59
Ben de laatste tijd wat aangekomen door eetbuien en voel me hier erg verdrietig door. Nu ben ik zo stom geweest om lax te slikken, terwijl ik morgen een belangrijke dag heb! Ik moet naar een feest.. Moet al in de ochtend aanwezig zijn om mee te helpen! Heb er 4 geslikt :( Voel me zo waardeloos. Wanneer zullen ze ongeveer werken en hoelang werken ze? Voel me zo in paniek..
zaterdag 2 juni 2012 om 14:11
zaterdag 2 juni 2012 om 14:15
Heb ze rond 1 uur geslikt.. Heb helaas in het verleden ervaring met lax, maar het is zo lang geleden.. Slikte ze al jaren niet meer. Ben vergeten hoe het werkte en hoeveel ik precies slikte. Dat ik er misschien doodziek van zal worden vind ik niet erg. Het gaat mij er meer om of ze morgen voor 7 hun werk hebben gedaan..
zaterdag 2 juni 2012 om 14:33
Als je bent leeggescheten kan er niet nog meer stront uit je darmen geperst worden. Waarschijnlijk hou je nog wel wat fijne darmkrampen omdat die nu eenmaal worden opgewekt door die zooi die je hebt geslikt. Gooi er nog even een klismaatje bij zou ik zeggen, ben je nog eerder leeg. Goed voor je darmen ook, maar ja het is jouw lichaam, dus het is aan jou of je er goed voor zorgt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!