AH Efteling actie verlengd t/m 10 Juni??

06-06-2012 08:37 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Weet iemand hier of de actie van de Albert Heijn van de Efteling kaartjes is verlengd t/m 10 Juni? Je kon de zegels verlengen t/m 3 Juni. Dus ik dacht dat ik te laat was, dus ging op Marktplaats zoeken naar (goedkopere) kaartjes. Daar las ik bij advertentie's van mensen die volle spaarkaarten hadden, dat de actie verlengd is t/m 10 Juni.

Wie weet of dit waar is? Gisteravond op de site van de AH gekeken, niets van bekend. Wel gelezen dat het bij een AH ergens in het land wel is, maar is dit landelijk verlengd of maakt elke AH dat zelf uit?

Bedankt alvast!
Ik las wel zo iets, dat het verlengd was, en iets met extra korting, maar alleen bij de ah zelf.Niet online dus. Alleen deze week nog en 23 euro per kaart met zegels.
Ik hoorde dat hier in de buurt bij de AH inderdaad een briefje hing dat je de punten t/m 10 juni kon verzilveren ipv tot 3 juni.
Oke dan zou het toch wel landelijk zijn. Bedankt in ieder geval!
Mijn AH twitterde het ook dat het verlengd was. Ik weet dus niet of dat landelijk is, maar lijkt me wel toch?
Ja bij ons is het ook verlengd.
Heeft jou AH geen eigen site? Ipv de landelijke site? Daar staat het misschien wel op?
quote:Mibb schreef op 06 juni 2012 @ 08:51:

Mijn AH twitterde het ook dat het verlengd was. Ik weet dus niet of dat landelijk is, maar lijkt me wel toch?Twitterd ah ook al tegenwoordig?
ja is verlengd, vorig jaar deden ze dat ook al.
quote:redband schreef op 06 juni 2012 @ 08:57:

[...]

Twitterd ah ook al tegenwoordig?

Die van mij wel, maar dat is een franchiser, weet niet of dat uitmaakt.

Wel handig, want als je bijv vraagt of ze een bepaalde feestdag open zijn krijg je altijd snel antwoord.

Misschien twittert jou AH ook wel, TO.
Beste Jupjeee

Ik werk zelf bij AH achter de servicebalie en inderdaad is de actie met een week verlengd en dit is landelijk dus veel plezier in de efteling.

Groetjes
Bah, ik kwam met drie kortingkaartjes bij de Efteling en toen kon ik ze niet verzilveren, want je moest kaartjes kopen bij de AH. Dertig euro door het toilet...

Stond wel groot op de spaarkaarten dus officieel eigen schuld, maar toch niet klantvriendelijk.
Heb afgelopen zaterdag nog kaartjes gehaald; bij de balie stond dat je nog tot 10 juni kon verzilveren.
Tja wdr dat vind ik niet klantonvriendelijk, hoor. Zoals jezelf zegt staat groot op de kaarten en bij de efteling kunnen ze waarschijnlijk geen kaartjes met die korting verkopen of in het systeem zetten. Volgende keer beter opletten dus!
quote:wdr schreef op 06 juni 2012 @ 10:41:

Bah, ik kwam met drie kortingkaartjes bij de Efteling en toen kon ik ze niet verzilveren, want je moest kaartjes kopen bij de AH. Dertig euro door het toilet...

Stond wel groot op de spaarkaarten dus officieel eigen schuld, maar toch niet klantvriendelijk.

Hebben ze in Kaatsheuvel/Waalwijk geen AH? Voor 30euro zou ik daar wel even naar hebben gekeken...

Maar het staat er idd op en het is ook al jaren steeds zo bij die actie.
Ik heb het 10 minuten geleden gevraagd, en ja, het is verlengd.
quote:xJanna schreef op 06 juni 2012 @ 12:16:

[...]

Hebben ze in Kaatsheuvel/Waalwijk geen AH? Voor 30euro zou ik daar wel even naar hebben gekeken...

Maar het staat er idd op en het is ook al jaren steeds zo bij die actie.Ja, in het dorp, dertig minuten lopen (ik ging met het ov). Inderdaad ook onze eigen fout, niet goed gekeken want we zijn zo vaak druk met van alles. Ik vind de constructie alleen raar, wel korting bij de efteling maar bij de efteling kan je de spaarkaarten niet inleveren. En ik denk dat er nog veel meer teleurgestelde sukkels zoals wij bij de kassa hebben gestaan...
Nou ik sta nu bij de ah bij de kassa en actie was tot vorige week zondag
Het Viva forum is papaja.
Ik heb net. nog 3 kaartjes gehaald
Ze kon het niet vinden op de site
https://www.ah.nl/klanten ... article.ah.assortiment#62

Jammer dat ik niet terug kan gaan om het even onder haar neus te wrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven