ancient aliens..
vrijdag 29 juni 2012 om 14:23
http://www.youtube.com/watch?v=DqGsjntdhjQ
Hallo allemaal,
Ik zat gister deze docu te bekijken, en weet niet zo goed wat ik er van moet denken..
Ik geloof wel dat er intelligent leven op andere planeten zou kunnen zijn, maar of ze in het verleden hier zijn geweest..?
Ben benieuwd wat jullie ervan denken/vinden
Hallo allemaal,
Ik zat gister deze docu te bekijken, en weet niet zo goed wat ik er van moet denken..
Ik geloof wel dat er intelligent leven op andere planeten zou kunnen zijn, maar of ze in het verleden hier zijn geweest..?
vrijdag 29 juni 2012 om 14:30
Speculeren over zaken waar je niets van af weet.
Hmmmm...
Ik hou het liever bij science fiction, dat is tenminste echt.
Of er hier ooit een grote lichtblauwe gast zichzelf van kant heeft gemaakt en daardoor de mens heeft gecreëerd hoef je echt niet te weten. Al de mensen die nu leven en ooit hebben geleefd zullen toch nooit aliens zien want wij onzichtbaar kleine stipjes in het tijd/universum.
Hmmmm...
Of er hier ooit een grote lichtblauwe gast zichzelf van kant heeft gemaakt en daardoor de mens heeft gecreëerd hoef je echt niet te weten. Al de mensen die nu leven en ooit hebben geleefd zullen toch nooit aliens zien want wij onzichtbaar kleine stipjes in het tijd/universum.
vrijdag 29 juni 2012 om 14:34
vrijdag 29 juni 2012 om 14:41
vrijdag 29 juni 2012 om 15:01
vrijdag 29 juni 2012 om 15:03
quote:dolfje schreef op 29 juni 2012 @ 14:56:
Mijn man heeft ancient aliens ook helemaal gevolgd en vind het geweldig.
Ik sta er niet negatief over maar geloof ook niet klakkeloos alles.
Vind het wel een leuke serie.
Het zou zo maar kunnen denk ik wel eens.Ja zo denk ik er dus ook over, vindt het erg interessant, geloof niet gelijk alles, maar toch wil ik ook niet alles gelijk uitsluiten..
Mijn man heeft ancient aliens ook helemaal gevolgd en vind het geweldig.
Ik sta er niet negatief over maar geloof ook niet klakkeloos alles.
Vind het wel een leuke serie.
Het zou zo maar kunnen denk ik wel eens.Ja zo denk ik er dus ook over, vindt het erg interessant, geloof niet gelijk alles, maar toch wil ik ook niet alles gelijk uitsluiten..
vrijdag 29 juni 2012 om 15:06
vrijdag 29 juni 2012 om 15:15
vrijdag 29 juni 2012 om 15:18
quote:Summerdance schreef op 29 juni 2012 @ 15:15:
Ik heb in Nasca gewoond, en tot op de dag van vandaag heeft niemand een verklaring voor die lijnen en tekeningen.
Maar het blijft elke keer zo ontzettend gaaf om te zien!
En dat is het voor mij, gewoon gaaf.
Niets meer, en niets minder.
Ja dat vond ik ook erg interesant, maar ga je daar dan verder niet over nadenken, als er geen verklaring voor is?
Ik wil niet zeggen dat ik gelijk denk dat de aliens achter die lijnen en tekeningen zitten, het zou ook goed door de mensen zelf gemaakt kunnen zijn, en dat ze het voor hun "goden" hebben gemaakt..
Ik heb in Nasca gewoond, en tot op de dag van vandaag heeft niemand een verklaring voor die lijnen en tekeningen.
Maar het blijft elke keer zo ontzettend gaaf om te zien!
En dat is het voor mij, gewoon gaaf.
Niets meer, en niets minder.
Ja dat vond ik ook erg interesant, maar ga je daar dan verder niet over nadenken, als er geen verklaring voor is?
Ik wil niet zeggen dat ik gelijk denk dat de aliens achter die lijnen en tekeningen zitten, het zou ook goed door de mensen zelf gemaakt kunnen zijn, en dat ze het voor hun "goden" hebben gemaakt..
vrijdag 29 juni 2012 om 15:42
quote:thirza123 schreef op 29 juni 2012 @ 15:01:
Er wordt verteld over die heel oude rotstekeningen in grotten die mensen heel vroeger gemaakt zouden hebben over een soort van alien achtige wezens..
Ik vraag me dan toch echt af of er iets van waarheid in zit, of dat ze dat dan allemaal verzinnen..?
Ik vind het leven gewoon een groot mysterie..Ze konden toen gewoon nog niet zo goed tekenen
Er wordt verteld over die heel oude rotstekeningen in grotten die mensen heel vroeger gemaakt zouden hebben over een soort van alien achtige wezens..
Ik vraag me dan toch echt af of er iets van waarheid in zit, of dat ze dat dan allemaal verzinnen..?
Ik vind het leven gewoon een groot mysterie..Ze konden toen gewoon nog niet zo goed tekenen
vrijdag 29 juni 2012 om 16:40
quote:thirza123 schreef op 29 juni 2012 @ 15:18:
[...]
. Gek genoeg niet.
Ik vind zo veel dingen onverklaarbaar.
Ik zou helemaal tureluurs worden als ik daar te lang over zou moeten nadenken
[...]
. Gek genoeg niet.
Ik vind zo veel dingen onverklaarbaar.
Ik zou helemaal tureluurs worden als ik daar te lang over zou moeten nadenken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 29 juni 2012 om 18:15
Leuk hoe verschillend ernaar gekeken kan worden.
Ik heb de hele serie ook gezien.
Ik verheugde me iedere week weer op een nieuwe aflevering!
Ik vond het je reinste entertainment namelijk. Ik had nog niet eerder zo'n show gezien, waarin mensen superserieus zó een onzin zaten op te hangen.
Fantastisch, ik heb er van genoten. voor mij was het de beste comedy in een lange tijd.
Ik vond het je reinste entertainment namelijk. Ik had nog niet eerder zo'n show gezien, waarin mensen superserieus zó een onzin zaten op te hangen.
Fantastisch, ik heb er van genoten. voor mij was het de beste comedy in een lange tijd.
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 30 juni 2012 om 14:01
quote:ferrero schreef op 29 juni 2012 @ 14:30:
Hmmmm...
Tja ik zou het toch wel graag willen weten..
Er zijn toch inmiddels best vaak ufo's gesignaleerd die niet te verklaren zijn?
Of er aliens in zitten is natuurlijk de vraag
Hmmmm...
Tja ik zou het toch wel graag willen weten..
Er zijn toch inmiddels best vaak ufo's gesignaleerd die niet te verklaren zijn?
Of er aliens in zitten is natuurlijk de vraag
zaterdag 30 juni 2012 om 14:09
quote:Lys schreef op 29 juni 2012 @ 18:15:
Vond je het allemaal onzin?
Bepaalde dingen vind ik ook wel ver gaan hoor, maar sommige dingen zou best een kern van waarheid in kunnen zitten lijkt mij..
Vond je het allemaal onzin?
Bepaalde dingen vind ik ook wel ver gaan hoor, maar sommige dingen zou best een kern van waarheid in kunnen zitten lijkt mij..